Fiat Bravo ii nestartuje

Moderátor: peta.smolik

Emperor
Začátečník
Příspěvky: 10
Registrován: 18 úno 2019, 19:44

Fiat Bravo ii nestartuje

Příspěvek od Emperor »

Zdravim, Fiat Bravo II 1.4 T-Jet 120koní, 2009, při startu cuká, někdy nechce pořádně nastartovat, při vysokých otáčkach to samé. Svíčky, a cívky jsou nové. Na diagnostice byla závada typu vadné čidlo tlaku paliva, vyměnili jsme ho za jakýsi levný typ, potom jelo auto dobře, ale jen na půl dne. Koupili jsme originál čidlo ale už vůbec nepomohlo. Jinak na autě je dodělávané LPG, které bylo ještě chvíli před tím než to začalo dělat binec v LPG servise a tam čištěno. Všem díky za pomoc. Auto má najeto poctivých 160tkm
Naposledy upravil(a) Emperor dne 10 dub 2019, 17:22, celkem upraveno 1 x.
Reklama
 

little_boy
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 280
Registrován: 11 pro 2015, 15:47

Re: Fiat Bravo ii cuká

Příspěvek od little_boy »

tam zadny cidlo tlaku paliva neni... :/
jinak ty starty jsou typicky projev blbe serizeneho lpg
TipoLPG
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 229
Registrován: 29 pro 2017, 15:41
Bydliště: Pelhřimov

Re: Fiat Bravo ii cuká

Příspěvek od TipoLPG »

Přesně tohle mi dělalo Tipo, v servisu Fiat vyměněné na záruku minulý týden snímač tlaku LPG a od té doby vše v pořádku. To čidlo prý měřilo nesmyslné údaje a podle nich pak motor startoval, tedy vlastně skoro nestartoval :-)
Fiat Tipo Kombi 1.4 T-Jet LPG 2018
Uživatelský avatar
martin72
Znalec
Příspěvky: 676
Registrován: 14 říj 2013, 20:57
Bydliště: Praha

Re: Fiat Bravo ii cuká

Příspěvek od martin72 »

Tohle téma je už místní evergreen. :D
Fiat Bravo Emotion rv.2008 1.4 T-Jet 110kW
Fiat Punto MkII 1,2 16V ELX rv.2001
Fiat Marea 1,6 16V ELX rv.2000 ex.2016 frajer nedobrzdil
Fiat 127 rv.1972 ex.2008 dožil
Fiat 125 Speciál rv.1969 ex.2007 dožil
Fiat 125 rv.1968 ex.1997 dožil
TipoLPG
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 229
Registrován: 29 pro 2017, 15:41
Bydliště: Pelhřimov

Re: Fiat Bravo ii cuká

Příspěvek od TipoLPG »

martin72 píše:Tohle téma je už místní evergreen. :D
:lol:
Fiat Tipo Kombi 1.4 T-Jet LPG 2018
turbom
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 481
Registrován: 24 dub 2008, 22:19
Bydliště: Havl. Brod. a okoli

Re: Fiat Bravo ii cuká

Příspěvek od turbom »

Zkus snížit odtrh-mezeru na svíčkách na 0.6mm (0.5mm limit). Na to je LPG citlivé. Mám osobně vyzkoušeno. Punto viz podpis mi pod 2000 otáček také občas cukalo. Až tato poslední možnost pomohla.
U Bravo jsem snížil odtrh na 0.7mm. Po 10 000km začíná cukat na volnoběh. Bude to chtít také přeměřit a přenastavit. Předpokládám, že na benzín je vše ok? Jinak kupovat kvalitní benzín Efecta 95 nebo 100 oktan.
2008- Fiat Bravo 1.4 T-jet 110kw Emotion +LPG Stag Q-BOX. 2008 Fiat Linea-1.4 T-jet 88kw
little_boy
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 280
Registrován: 11 pro 2015, 15:47

Re: Fiat Bravo ii cuká

Příspěvek od little_boy »

tjet ma malej odtrh od prirody, kdyz jsem ho zkousel zmensit, bylo to uz hodne poznat pri volnobehu, takze za me urcite ne. Navic kdyz je LPG udelane dobre, funguje v pohode s normalnim odtrhem.
turbom
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 481
Registrován: 24 dub 2008, 22:19
Bydliště: Havl. Brod. a okoli

Re: Fiat Bravo ii cuká

Příspěvek od turbom »

Pokud se nemýlím, tak v základu je na svíčkách také kolem 0.9mm.
Je pravda, že jsem v T-jetu nezkoušel odtrh od 'výrobce'. Hned jsem ho snížil jako u Punta. Teď mám najeto 13 000km a volnoběh začal být neklidný.
2008- Fiat Bravo 1.4 T-jet 110kw Emotion +LPG Stag Q-BOX. 2008 Fiat Linea-1.4 T-jet 88kw
Emperor
Začátečník
Příspěvky: 10
Registrován: 18 úno 2019, 19:44

Re: Fiat Bravo ii cuká

Příspěvek od Emperor »

Situace je taková, že auto jsem před 2 týdny přenechal známému automechanikovi ať si s tím poradí, auto máme jako třetí auto, tudíž není nutná rychlá oprava. Diagnostika údajně nic nepíše, takže neví, kde se má odrazit. Dnes jsem mu volal jak tedy... Řekl mi, že autu vyčistil svíčky, něco s tím ujel a zatím to jelo. Přijel jsem se podívat ať mi teda ukáže, jak auto točí a auto ani na 5. pokus nenastartovalo.
Jinak chci připomenout, že svíčky jsou nové, (preventivně jsme je vyměnily po tom, co auto přestalo jet), cívky, oleje, filtry a blablabla...
Takže automechanik neví co s tím, protože diagnostika nic neukazuje... Zajímavá je jedna věc. Auto jsem dával těsně před tím, než přestalo startovat do LPG servisu, protože blikala kontrolka motoru kvůli LPG. Dá se říct, že ihned po té (to jsem ještě z toho servisu stačil vyjet), auto začalo dělat neplechu... Nemůže to mít nějakou spojitost? Před tím bravo jelo jak se patří...
Vůbec nevím, co si počít, pravděpodobně dám auto do autorizovaného servisu, protože tohle nemá smysl. Peníze na víc jsou mi už asi jedno, hlavně ať auto jede.
Všem děkuji.
turbom
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 481
Registrován: 24 dub 2008, 22:19
Bydliště: Havl. Brod. a okoli

Re: Fiat Bravo ii cuká

Příspěvek od turbom »

Viděl bych to na špatnou opravu v lpg servisu. Pokud jezdíš jen na benzin , tak je to v pohodě?
2008- Fiat Bravo 1.4 T-jet 110kw Emotion +LPG Stag Q-BOX. 2008 Fiat Linea-1.4 T-jet 88kw
Emperor
Začátečník
Příspěvky: 10
Registrován: 18 úno 2019, 19:44

Re: Fiat Bravo ii cuká

Příspěvek od Emperor »

Ne, právě ne, na benzín to nenastartuje.
Emperor
Začátečník
Příspěvky: 10
Registrován: 18 úno 2019, 19:44

Re: Fiat Bravo ii cuká

Příspěvek od Emperor »

Nerozumim tomu, prece je blbost, ze ridici jednotka nic nerika... ale auto na benzin nestartuje... cetl jsem si, ze existuje ridici jednotka plynu. Nebylo by od veci ji zkontrolovat?
little_boy
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 280
Registrován: 11 pro 2015, 15:47

Re: Fiat Bravo ii cuká

Příspěvek od little_boy »

to neni blbost, to je normalni.... blbe nastavene lpg rozhodi adaptace ecu a pak to na benzin nefunguje. proto te rikal abys jezdil jen na benzin, melo by se to tim zpravit. lpg ridici jednotka je kravina, nic neridi, pouze podle pozadavku ecu motoru davkuje lpg.
Emperor
Začátečník
Příspěvky: 10
Registrován: 18 úno 2019, 19:44

Re: Fiat Bravo ii cuká

Příspěvek od Emperor »

A co kdyz na benzin ani nenastrtuje?
little_boy
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 280
Registrován: 11 pro 2015, 15:47

Re: Fiat Bravo ii cuká

Příspěvek od little_boy »

tak to do servisu budes muset tahnout na lane :) tuhle zakladni diagnostiku zda tam jde benzin, jiskra a tak by me zvladnout kazdy mechanik...
jinak na tjetech radi odchazeji map senzory (vaha vzduchu), muzes ho zkusit odpojit a tim by to melo jit zprovoznit, bez mapu to ani nepouzije adaptace, diagnostikuje se to docela blbe.
Odpovědět

Zpět na „Bravo 2“