Punto nestartuje
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
Punto nestartuje
Ahoj,
sestry punto 1.2 8v 2001 cca půl roku po koupi začalo škubat při jízdě v nízkých otáčkách. Vyměnil jsem vzduchový filtr, olej a filtr + svíčky. Problém se na chvíli odstranil.
Po nějaké době motor z ničeho nic prostě zhasnul i za jízdy. Obě rafičky prostě spadly na nulu a auto nejelo. Rozsvítila se červená kontrolka motoru a stále svítí code (to ale svitilo i předtím kdyz auto v klidu jelo) a červeně teplota vody i když auto už nejde nastartovat (tedy teplota je max 10stupnnu).
Zkoušel jsem ze svého punta 1.2 8v 2001 vymenit senzor otáček motoru, senzor teploty vody. Auto stále jen točilo startérem a nic. Pak jsem zjistil, že nezavrčí čerpadlo paliva. Zkoušel jsem se připojit přes OBD a "linking ERROR". Čerpadlo ukazuje stav paliva v nádrži, ale nezavrčí.
Vyměnil jsem řídící jednotku motoru ze svého auta a stále linking error. Po připojení sestry ř.j. do svého auta jsem vyčetl chybu fuel tank trim error. Hura palivové čerpadlo. Připojil jsem nové a nic. Stále stejný problém.
Ze schémat z knihy Punto jak na to jsem zjistil, že palivové čerpadlo je připojeno na body computer. Ten jsem včera také vyměnil a stále linking error a čerpadlo nezavrčí.
Zkontroloval jsem úplně všechny pojistky a rele jak (pod přístrojovkou tak v motoru), které by jen trochu měli něco společného s čerpadlem. Stejně jsem pak vymenil celý boy computer, tak by měli být tyto pojistky a rele OK.
Ted mě napadlo jen že by byl nekde přerušený okruh. Hledal jsem kostřící body na karoserii a našel jsem jen dva pod baterkou. Někde jsem četl, že prý je ještě jeden na motoru a převodovce. Ty prý rádi korodují, ale nevím, kde je hledat. Ze spoda auta tam nic nevidím. Kostry v autě nepodezírám že by uhnily.
Poprosím o jakýkoliv komentář nebo tip radu cokoliv. Sestra je v jináči a potřebuji to vyřešit.
Předem děkuji všem
Jiri
sestry punto 1.2 8v 2001 cca půl roku po koupi začalo škubat při jízdě v nízkých otáčkách. Vyměnil jsem vzduchový filtr, olej a filtr + svíčky. Problém se na chvíli odstranil.
Po nějaké době motor z ničeho nic prostě zhasnul i za jízdy. Obě rafičky prostě spadly na nulu a auto nejelo. Rozsvítila se červená kontrolka motoru a stále svítí code (to ale svitilo i předtím kdyz auto v klidu jelo) a červeně teplota vody i když auto už nejde nastartovat (tedy teplota je max 10stupnnu).
Zkoušel jsem ze svého punta 1.2 8v 2001 vymenit senzor otáček motoru, senzor teploty vody. Auto stále jen točilo startérem a nic. Pak jsem zjistil, že nezavrčí čerpadlo paliva. Zkoušel jsem se připojit přes OBD a "linking ERROR". Čerpadlo ukazuje stav paliva v nádrži, ale nezavrčí.
Vyměnil jsem řídící jednotku motoru ze svého auta a stále linking error. Po připojení sestry ř.j. do svého auta jsem vyčetl chybu fuel tank trim error. Hura palivové čerpadlo. Připojil jsem nové a nic. Stále stejný problém.
Ze schémat z knihy Punto jak na to jsem zjistil, že palivové čerpadlo je připojeno na body computer. Ten jsem včera také vyměnil a stále linking error a čerpadlo nezavrčí.
Zkontroloval jsem úplně všechny pojistky a rele jak (pod přístrojovkou tak v motoru), které by jen trochu měli něco společného s čerpadlem. Stejně jsem pak vymenil celý boy computer, tak by měli být tyto pojistky a rele OK.
Ted mě napadlo jen že by byl nekde přerušený okruh. Hledal jsem kostřící body na karoserii a našel jsem jen dva pod baterkou. Někde jsem četl, že prý je ještě jeden na motoru a převodovce. Ty prý rádi korodují, ale nevím, kde je hledat. Ze spoda auta tam nic nevidím. Kostry v autě nepodezírám že by uhnily.
Poprosím o jakýkoliv komentář nebo tip radu cokoliv. Sestra je v jináči a potřebuji to vyřešit.
Předem děkuji všem
Jiri
- Reklama
- RadovanRakovicky
- Fiaťák
- Příspěvky: 160
- Registrován: 29 říj 2018, 22:03
Re: Punto nestartuje
A IMO kluca je v poriadku? Obecne teda z aut viem ze palivove cerpadlo natlakuje, ked sa da kluc do polohy 1 a overi sa IMO....tak ci neskusit druhy kluc, prip ci tam neni kotrolka cervena IMO, ktora by mala zhasnut ked sa da kluc do polohy 1. A cerpadlo ma aj svoje rele dakde v poistkovej skrinke... Neprsalo v poslednej dobe, alebo nebolo auto v umyvarke tesne pred poruchou? Kvoli zateceniu do poistkovej skrinky...
Grande Punto 1.4 8V , r.v.2013 Lounge
Re: Punto nestartuje
Dle punto nak na to ne na 8v pojista f22. Rele tam neni. Druhy klic jsem zkusil, dokonce jsem vyndal i ten nacitaci krouzek a jeden klic strcil primo do nej
Re: Punto nestartuje
Nevie nekdo proc mi sviti cervene teplota vody imdyz ne rucicka na nule?
Re: Punto nestartuje
Ahoj,
ještě jsem po proměření měnil jednu cívku a jeden kabel i se svíčkama.
Po připojení sestry řídící jednotky do mého auta se vyčetl chyba P0170.
Poraďte prosím, kde mám hledat ukostření na převodovce a motoru.
Děkuji Jiri
ještě jsem po proměření měnil jednu cívku a jeden kabel i se svíčkama.
Po připojení sestry řídící jednotky do mého auta se vyčetl chyba P0170.
Poraďte prosím, kde mám hledat ukostření na převodovce a motoru.
Děkuji Jiri
- SpiritWolker
- Všeználek
- Příspěvky: 1337
- Registrován: 11 dub 2008, 00:56
- Bydliště: Bratislava
Re: Punto nestartuje
Vydrž na večer, cestujem vlakem
Opravujem servo-riadenia Fiat Punto II, Punto Grande EVO, Panda
Servo-motory Punto II (188 rv1999-2003) cena 50e/1400kč posielam aj poštou
SK mobil +421 905 642 805
CZ mobil +420 739 929 544
alebo napište spravu
- SpiritWolker
- Všeználek
- Příspěvky: 1337
- Registrován: 11 dub 2008, 00:56
- Bydliště: Bratislava
Re: Punto nestartuje
Pozdravujem, kostra na motore:
Od minus pola baterie ide kabell na kostru auta
odtial ide hruby kostriaci kabel na prevodovku - to je ukostrenie motora
z minus pola baterie ide ešte kostriaci kabel aj na:
Ventilátor chladiča, ABS, SERVO
ak sa rozsviet kontrolka imobilizera pri otočeni klučom v zapalovani
tak to v 90prcent pripadov je odhnity kostriaci kabel na prevodovku
skuška, zobrat hruby kabel upevnit ho kvalitne o minus pol baterie
a druhy koniec o kovovu čast motora napriklad na štift na ktorom je nasadeny vyfuk
a otočit klučom - ak kontrolka zhasne tak je super
Od minus pola baterie ide kabell na kostru auta
odtial ide hruby kostriaci kabel na prevodovku - to je ukostrenie motora
z minus pola baterie ide ešte kostriaci kabel aj na:
Ventilátor chladiča, ABS, SERVO
ak sa rozsviet kontrolka imobilizera pri otočeni klučom v zapalovani
tak to v 90prcent pripadov je odhnity kostriaci kabel na prevodovku
skuška, zobrat hruby kabel upevnit ho kvalitne o minus pol baterie
a druhy koniec o kovovu čast motora napriklad na štift na ktorom je nasadeny vyfuk
a otočit klučom - ak kontrolka zhasne tak je super
Opravujem servo-riadenia Fiat Punto II, Punto Grande EVO, Panda
Servo-motory Punto II (188 rv1999-2003) cena 50e/1400kč posielam aj poštou
SK mobil +421 905 642 805
CZ mobil +420 739 929 544
alebo napište spravu
Re: Punto nestartuje
Zdravím,
dnes jsem zkusil minusový pol spojit z držákem výfuku, ale situace je stále stejná. Svítí přehřátí motoru, ikdyž má motor tak 7 stupňů. Když otočím klíčkem slyším dvakrát cvaknutí (mam otevřené dveře a kapotu).
Očistil (kartáčem, smirkovým papírem a sprejem na kontakty) jsem i ostatní ukostřovací body viz obrázky. Neměl jsem hrubý kabel, tak jsem radši použil 3x 2,5mm2. Držák i šroub jsem vzal drátěným kartáčem.
Jestli máte další nápad co zkusím uvítám cokoliv. Přikládám i foto, jestli něco nedělam třeba špatně.
Děkuji
dnes jsem zkusil minusový pol spojit z držákem výfuku, ale situace je stále stejná. Svítí přehřátí motoru, ikdyž má motor tak 7 stupňů. Když otočím klíčkem slyším dvakrát cvaknutí (mam otevřené dveře a kapotu).
Očistil (kartáčem, smirkovým papírem a sprejem na kontakty) jsem i ostatní ukostřovací body viz obrázky. Neměl jsem hrubý kabel, tak jsem radši použil 3x 2,5mm2. Držák i šroub jsem vzal drátěným kartáčem.
Jestli máte další nápad co zkusím uvítám cokoliv. Přikládám i foto, jestli něco nedělam třeba špatně.
Děkuji
- Přílohy
-
- IMG_0712.JPG (95.67 KiB) Zobrazeno 8204 x
-
- IMG_0710.JPG (130.55 KiB) Zobrazeno 8204 x
-
- IMG_0709.JPG (99.54 KiB) Zobrazeno 8204 x
Re: Punto nestartuje
Aha nahráli se jen tři foto tak přidávám zbytek.
- Přílohy
-
- IMG_0706.jpg (156.36 KiB) Zobrazeno 8204 x
-
- IMG_0713.JPG (89.25 KiB) Zobrazeno 8204 x
- SpiritWolker
- Všeználek
- Příspěvky: 1337
- Registrován: 11 dub 2008, 00:56
- Bydliště: Bratislava
Re: Punto nestartuje
lepšie by bolo kabel priskrutkovat o hlavu motora, označil som to červenym na fotke
druha možnost je priamo ukostrit riadiacu jednotku motora žlta šipka - ale nesmie sa štartovai!
len otočiť klučom či zhasne kontrolka.
po otočeni klučom počuješ rele ale nepočuješ čerpadlo.
prekontrolovat všetky poistky, povytahovat všetky rele a poistky a znova pouasuvat.
skontrolovat aj plusove kable
DôLEZITE JE UROBIT DIAGNOSTIKU a zistit prečo sa rozviecuje kontrolka
zistit diagnostkou či sa da pripojit do motora, ak sa da pripojit tak je kostra motora OK
pripojit sa do pamete zavad bodycoputera a tam bude zapisane preco nechce zhasnut imobilizer
nezmaž hned kody, treba si ich zapisat, potom zmazat
ak tam bude pisat vadny miniskript - tak skontrolovat kluč alebo antenu okolo spinačky
prinajhoršom ti odišla rj-motora
škoda že nesi bližšie Ba, odkial si?
druha možnost je priamo ukostrit riadiacu jednotku motora žlta šipka - ale nesmie sa štartovai!
len otočiť klučom či zhasne kontrolka.
po otočeni klučom počuješ rele ale nepočuješ čerpadlo.
prekontrolovat všetky poistky, povytahovat všetky rele a poistky a znova pouasuvat.
skontrolovat aj plusove kable
DôLEZITE JE UROBIT DIAGNOSTIKU a zistit prečo sa rozviecuje kontrolka
zistit diagnostkou či sa da pripojit do motora, ak sa da pripojit tak je kostra motora OK
pripojit sa do pamete zavad bodycoputera a tam bude zapisane preco nechce zhasnut imobilizer
nezmaž hned kody, treba si ich zapisat, potom zmazat
ak tam bude pisat vadny miniskript - tak skontrolovat kluč alebo antenu okolo spinačky
prinajhoršom ti odišla rj-motora
škoda že nesi bližšie Ba, odkial si?
- Přílohy
-
- Engine_3a.jpg (188.98 KiB) Zobrazeno 8198 x
Opravujem servo-riadenia Fiat Punto II, Punto Grande EVO, Panda
Servo-motory Punto II (188 rv1999-2003) cena 50e/1400kč posielam aj poštou
SK mobil +421 905 642 805
CZ mobil +420 739 929 544
alebo napište spravu
Re: Punto nestartuje
Jsem z Prahy. Řídící jednotka neodešla. Když jsem jí dal do svého auta, tak vyčetla chybu P0170 Fuel trim bank 1. (proto jsem koupil nové čerpadlo)
Vyměnil jsem vše z mého auta do nepojízdného. Řídící jednotku, body computer, i pojistkovou skříň v motoru a stále stejný problém. Jinak všechny pojistky i rele jsem vyndal ze sestry auta a dal zpět a taky nic. Ted jsou tam všechny pojistky (na body a skříňce v motoru) z auta co startuje, tak tohle by neměl být problém.
Anténu (kabel) okolo spínačky jsem "propískal" multimetrem do konektoru na body computer a kabel je OK. Ten kroužek jsem taky vyměnil z mého auta. To nepomohlo. Teď startuju sestry klíčem a v kroužku mám svůj klíč, když tam je komplet z mého auta.
Jak zkontrolovat klíč nevím. Auto má jen centrál nemá dálku. Od sestry auta mám dva klíče od svého jen jeden.
Zkusím dnes lépe ukostřit. Přes OBD diagnostika píše Linking error.
Vyměnil jsem vše z mého auta do nepojízdného. Řídící jednotku, body computer, i pojistkovou skříň v motoru a stále stejný problém. Jinak všechny pojistky i rele jsem vyndal ze sestry auta a dal zpět a taky nic. Ted jsou tam všechny pojistky (na body a skříňce v motoru) z auta co startuje, tak tohle by neměl být problém.
Anténu (kabel) okolo spínačky jsem "propískal" multimetrem do konektoru na body computer a kabel je OK. Ten kroužek jsem taky vyměnil z mého auta. To nepomohlo. Teď startuju sestry klíčem a v kroužku mám svůj klíč, když tam je komplet z mého auta.
Jak zkontrolovat klíč nevím. Auto má jen centrál nemá dálku. Od sestry auta mám dva klíče od svého jen jeden.
Zkusím dnes lépe ukostřit. Přes OBD diagnostika píše Linking error.
Re: Punto nestartuje
Dneska jsem zkusil ukostření na svody vyfuku a na škrtící klapku. Situace se nezměnila. Stale sviti přehřáty motor i imobilizer.
Nedá se nějak zrušit ta teplota motoru? Myslím, že motor naskocil kdyz auto jezdilo i kdyz svitil imobilizer.
Nedá se nějak zrušit ta teplota motoru? Myslím, že motor naskocil kdyz auto jezdilo i kdyz svitil imobilizer.
- Přílohy
-
- IMG_0714.JPG (123.72 KiB) Zobrazeno 8169 x
Re: Punto nestartuje
Ještě jsem očistil + kontakt na baterku a + odbočku na pojistkovou skříňku
- SpiritWolker
- Všeználek
- Příspěvky: 1337
- Registrován: 11 dub 2008, 00:56
- Bydliště: Bratislava
Re: Punto nestartuje
Dobre takže už na 100percent vieme že kostrou to neni
no skusim porozmyslat, ešte raz si prečitam čo si už skušal robit
no nič skusim naštudovať čo už iny riešili:
https://www.youtube.com/watch?v=0Py0I5cCfCA" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.fiatforum.com/punto-ii/3540 ... codes.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://fiatpunto.com.pl/post596652.html" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1655406.html" onclick="window.open(this.href);return false;
https://forum.autokacik.pl/index.php?/t ... 2ad-p0170/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://fiatpunto.com.pl/post596652.html" onclick="window.open(this.href);return false;
no skusim porozmyslat, ešte raz si prečitam čo si už skušal robit
no nič skusim naštudovať čo už iny riešili:
https://www.youtube.com/watch?v=0Py0I5cCfCA" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.fiatforum.com/punto-ii/3540 ... codes.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://fiatpunto.com.pl/post596652.html" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1655406.html" onclick="window.open(this.href);return false;
https://forum.autokacik.pl/index.php?/t ... 2ad-p0170/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://fiatpunto.com.pl/post596652.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Opravujem servo-riadenia Fiat Punto II, Punto Grande EVO, Panda
Servo-motory Punto II (188 rv1999-2003) cena 50e/1400kč posielam aj poštou
SK mobil +421 905 642 805
CZ mobil +420 739 929 544
alebo napište spravu