Plastovy tupy tukot pri akceleracii - GP 1.4 8V

Vše co se týká Punta MK3

Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto

Uživatelský avatar
RadovanRakovicky
Fiaťák
Příspěvky: 160
Registrován: 29 říj 2018, 22:03

Re: Plastovy tupy tukot pri akceleracii - GP 1.4 8V

Příspěvek od RadovanRakovicky »

No to nie :-) A za chvilu idem menit to tesnenie priruby vyfuku za katom a osetrit olejovu vanu
Grande Punto 1.4 8V , r.v.2013 Lounge
Reklama
 

Uživatelský avatar
RadovanRakovicky
Fiaťák
Příspěvky: 160
Registrován: 29 říj 2018, 22:03

Re: Plastovy tupy tukot pri akceleracii - GP 1.4 8V

Příspěvek od RadovanRakovicky »

Tak len doplnenie - jednalo sa o unik vyfukovych plynov na 2 a 3 valci cez tesnenie priruby zvodov. Priruba zvodov skrivena na 2 a 3 valci -> zbrusena do roviny. Nahodene nove tesnenia Victor Reinz a je pokoj. Predosly majitel prehrial motor a jeden z nasledkov byva prave aj skrivenie priruby zvodov v ich strednej casti
Grande Punto 1.4 8V , r.v.2013 Lounge
Koudak85
Začátečník
Příspěvky: 2
Registrován: 22 kvě 2019, 16:19

Re: Plastovy tupy tukot pri akceleracii - GP 1.4 8V

Příspěvek od Koudak85 »

Ahoj,
Pokud řešíš rozvody, tak ano,mela by se správně zaaretovat klika i vačka. Na vačce povolit jistící šroub aby se pak řemenice vačky otáčela volně bez pohybu vačky, ale pokud se sundavali a vraceli ty samý rozvody tak už to nemusí už tak úplně sedět a může to být posunutý někam. Rozvody u tehlech motoru trefis i bez jakékoliv aretace, jelikož tam není žádné prosazení pouze na třecí plochy (třeba jako Ford fusion) apod, kde přípravky musíš prostě použít. Jinak punto který jsem prodával, ale v 1.2 8v dělalo přesně to co popisuješ a stále jezdí. Má 16 let a 280 tisíc a prodával jsem ho jako 5 lety.
Odpovědět

Zpět na „Grande Punto“