Mám Doblo 1,6 JTD 77 kW, už rok se snažím najít závadu:
po nějakém čase začne auto cukat blafne si černě z výfuku nebo i zachrastí jako by byl vadný vstřik,
v tu chvíli stačí odpojit konektor od čidla tlaku paliva na railu, stačí na pár minut a znova zapnout a auto jede třeba měsíc normálně, po čase se to stane znova a stejným způsobem to "opravím" nevíte někdo co by to mohlo dělat, to čidlu už jsem měnil asi 3x ale je to stále stejné.
Na diagnostice to žádnou vadu nehlásí.
závada v elektonice - řízení spalování
Moderátor: peta.smolik
- Reklama
Re: závada v elektonice - řízení spalování
Čau,
možno nevie spustiťregeneráciu DPF... Niekedy je problém gumená hadička ku senzoru diferenčného tlaku - je vedľa výfuku zprava vidieťju krásne zospodu auta - tým pádom nesprávne spúšťa regeneráciu DPF a motor "tarokuje"...
možno nevie spustiťregeneráciu DPF... Niekedy je problém gumená hadička ku senzoru diferenčného tlaku - je vedľa výfuku zprava vidieťju krásne zospodu auta - tým pádom nesprávne spúšťa regeneráciu DPF a motor "tarokuje"...
Re: závada v elektonice - řízení spalování
Moje auto ještě nemá DPF ověřoval jsem to u Fiata a přes rok výroby 2010 DPF skutečně nemá.
Re: závada v elektonice - řízení spalování
Skús do nafty "VIF Super Diesel Aditív zimný" a kľudne v niekoľkonásobnej koncentrácii. Nič nehrozí.
Teraz ZOHRIATY (v aute by zhustol a nešiel z plechovky) a buď PRED tankovaním, alebo zamiešaj v nafte...
Mám osobnú vynikajúcu skúsenosť s českým VIF v naftových aj benzínovom Fiate
Do benzínového som to práskol v desaťnásobnej koncentrácii - dusieval sa občas, najmä za studena - pojazdil plný kotel hore kopcom, plné otáčky..., odvtedy ani jediný krát. V naftových okrem iného aj trocha nižšia spotreba (značím si roky, jazdím často zhodnú trasu denne)
Teraz ZOHRIATY (v aute by zhustol a nešiel z plechovky) a buď PRED tankovaním, alebo zamiešaj v nafte...
Mám osobnú vynikajúcu skúsenosť s českým VIF v naftových aj benzínovom Fiate
Do benzínového som to práskol v desaťnásobnej koncentrácii - dusieval sa občas, najmä za studena - pojazdil plný kotel hore kopcom, plné otáčky..., odvtedy ani jediný krát. V naftových okrem iného aj trocha nižšia spotreba (značím si roky, jazdím často zhodnú trasu denne)
2004 Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9 JTD (84.5 kW / 115 PS
Multipla JTD r.v. 2005 (zabavila mi ju manželka a učí ju na benzín :D :D :D )
Punto 1.9JTD - - r.v. 1999 - EX)
(Punto 1.1 - r.v. 1995 - EX)
(všade kam smú - Metabondy)
Multipla JTD r.v. 2005 (zabavila mi ju manželka a učí ju na benzín :D :D :D )
Punto 1.9JTD - - r.v. 1999 - EX)
(Punto 1.1 - r.v. 1995 - EX)
(všade kam smú - Metabondy)