Zdravím, mám Fiat Punto 55S , 1997 .
Vyměnil jsem drážkovej řemen k alternátoru a následně mi nešlo nastartovat. Startér točí, v jednu chvíli zpomalí (jako kdyby doslal nějaký odpor) pak se zase více rozběhne, pak zase chcípá.
Řemen je dotažen tak akorát, dal jsem i nový snímač otáček klikovky.
Před výměnou bylo vše v pořádku, během výměny jsem pouze dolil trošku oleje do motoru, ale to snad na nic vliv nemá.
Neví prosím někdo co s tím?
Díky
Po výměně klíňáku nestartuje
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
- Reklama
Re: Po výměně klíňáku nestartuje
Napadá ma jedine, že ten nový snímač môže byť vadný ak je správne zapojený.
2004 Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9 JTD (84.5 kW / 115 PS
Multipla JTD r.v. 2005 (zabavila mi ju manželka a učí ju na benzín :D :D :D )
Punto 1.9JTD - - r.v. 1999 - EX)
(Punto 1.1 - r.v. 1995 - EX)
(všade kam smú - Metabondy)
Multipla JTD r.v. 2005 (zabavila mi ju manželka a učí ju na benzín :D :D :D )
Punto 1.9JTD - - r.v. 1999 - EX)
(Punto 1.1 - r.v. 1995 - EX)
(všade kam smú - Metabondy)
Re: Po výměně klíňáku nestartuje
Popravdě mi přišlo, že i ten starý snímač nebyl špatný. Ještě mě napadá, jestli prostě z nějakého důvodu není špatnej startér a projevilo se to až nyní po výměně. Kouknu jestli svíčky hází jiskru (jakože by měly, když ji dávaly doteď) a pak mě napadá dát novej startér, nějakej tu mám, tak uvidím ...
Re: Po výměně klíňáku nestartuje
Ty jsi měl sundaný i to velký kolo dole na klice? Musí se nasadit do správné polohy, je tam malý čudlík. Pokud je špatně, hází jiskru jindy než by měl.
PuntoR on homemade Airride system
1.2 16V NOVITEC TURBO 112PS/182Nm při tlaku 0,4baru
EX engine: 1108ccm, vačka MPi, chip, K&N filtr, upravena hlava, mpi vstrikovani, svody Supersprint, vyfuk Michael(PL)
Pracant:
FIAT QUBO
1.3 Multijet
1.2 16V NOVITEC TURBO 112PS/182Nm při tlaku 0,4baru
EX engine: 1108ccm, vačka MPi, chip, K&N filtr, upravena hlava, mpi vstrikovani, svody Supersprint, vyfuk Michael(PL)
Pracant:
FIAT QUBO
1.3 Multijet