toto podle mě není chyba ale vlastnost 1.6tek
měl sem to taky tak.
řešil jsem to paralernim připojením odporu k čidlu.
viz. můj přísp. z 16.4.18
Kable pri ventilátore
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
Re: Kable pri ventilátore
Rossi
Fiat Punto 1.6Mk1 90 ELX resuscitován
AUDI A6 3.0 Quatro 2002
Fiat Punto 1.6Mk1 90 ELX resuscitován
AUDI A6 3.0 Quatro 2002
- Reklama
Re: Kable pri ventilátore
Keď tam dám odpor tak mi to niečo pomôže ? Lebo ak mám teraz zapnutie ventilátora v 1/2 a za jazdy mam 1/4 tak odporom sa dostanem:za jazdy na 1/2 a zapnutie ventilátora bude niekde na 3/4 .
CHRYSLER CROSSFIRE 3.2
EX Punto mk1 55S, 90ELX, 16v sporting
EX Punto mk1 55S, 90ELX, 16v sporting
Re: Kable pri ventilátore
ano zhruba tak.
prostě ten odpor upraví polohu rafičky.
ale ten odpor musí být připojen paralerně.
tzn. jeden konec na vodič co vede do čidla, a druhý konec na kostru.
tim se zmenší odpor čidla a rafička se dostane výš na budíku
velikostí toho odporu si určíš kam ta rafička má ukazovat.
já tam mám 470 ohmů.kousek na 1/2 spíná ventilator.
ukazatel teploty nemá na spínání vent. žádnej vliv.
ten spíná čidlo na chladiči.
teplota vody samo že zůstane stejná.
prostě ten odpor upraví polohu rafičky.
ale ten odpor musí být připojen paralerně.
tzn. jeden konec na vodič co vede do čidla, a druhý konec na kostru.
tim se zmenší odpor čidla a rafička se dostane výš na budíku
velikostí toho odporu si určíš kam ta rafička má ukazovat.
já tam mám 470 ohmů.kousek na 1/2 spíná ventilator.
ukazatel teploty nemá na spínání vent. žádnej vliv.
ten spíná čidlo na chladiči.
teplota vody samo že zůstane stejná.
Rossi
Fiat Punto 1.6Mk1 90 ELX resuscitován
AUDI A6 3.0 Quatro 2002
Fiat Punto 1.6Mk1 90 ELX resuscitován
AUDI A6 3.0 Quatro 2002