1,4 T-Jet

Moderátor: peta.smolik

Odpovědět
Uživatelský avatar
tatko Tom
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 461
Registrován: 08 úno 2018, 12:05
Bydliště: Prievidza

Re: 1,4 T-Jet

Příspěvek od tatko Tom »

SHELL?
Odtiaľ ani vodu do ostrekovačov...
2004 Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9 JTD (84.5 kW / 115 PS
Multipla JTD r.v. 2005 (zabavila mi ju manželka a učí ju na benzín :D :D :D )
Punto 1.9JTD - - r.v. 1999 - EX)
(Punto 1.1 - r.v. 1995 - EX)
(všade kam smú - Metabondy)
Reklama
 

marcelkv
Začátečník
Příspěvky: 28
Registrován: 13 čer 2018, 14:17

Re: 1,4 T-Jet

Příspěvek od marcelkv »

jojo007 : uplne ten isty start ako popisujes,2 stupne rano a otacky hned padli na 850.Startujes hned po otoceni kluca do prvej polohy alebo pockas kym zhasnu kontrolky ?
FIAT BRAVO 1.4 T-JET 88kW
Uživatelský avatar
jojo007
Fiaťák
Příspěvky: 121
Registrován: 15 říj 2010, 12:24
Bydliště: Nitra

Re: 1,4 T-Jet

Příspěvek od jojo007 »

marcelkv píše:jojo007 : uplne ten isty start ako popisujes,2 stupne rano a otacky hned padli na 850.Startujes hned po otoceni kluca do prvej polohy alebo pockas kym zhasnu kontrolky ?
Vždy čakám kým všetky kontrolky zhasnú až potom štartujem... Hmm... uvidím ako to zajtra naštartuje.
Fiat Tipo hatchback 1.4 T-Jet 2017
ppetr22
Začátečník
Příspěvky: 7
Registrován: 18 črc 2018, 11:35

Re: 1,4 T-Jet

Příspěvek od ppetr22 »

Problém s kolísáním otáček také řeším, najeto 30t km. Určitě to nedělalo od začátku. Dosavadní poznatky: Při první prohlídce doporučeno tankovat lepší benzín - nezlepšilo se. Zajímavé je, že to nedělá vždy. Startuji každé ráno a teploty 10-20 jsou většinou OK. Jinak klasický průběh, 2-3x zakolisá, někdy chcípne. Pokus o rozjetí skončí chcípnutím. Pokud nastartuji, proběhne zakolísání, vypnu a znovu nastartuji, už to neudělá. Resetovala se klapka, po dobu adaptace to neudělalo. Úplnou novinkou je, že po několika km z ničeho nic chcípl motor během stání na volnoběh. Asi to s tím nesouvisí.

Zkoušel jsem čistič benzínu, nic se nezměnilo. Pak dvě tankování + VIF, nejdřív 4x víc, pak 2x víc, při posledním tankování bez VIF. Starty se výrazně zlepšily, ale k úplnému vymizení problému nedošlo, zůstává kolísání +- 100 otáček. Mimochodem, jestli máte tip na nějaké lepší plnidlo než injekční stříkačku, dejte vědět, s tou klapkou v nádrži je to opruz :-).

Petr
Fiat Tipo 1.4 T-Jet hatchback 2017
TipoLPG
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 229
Registrován: 29 pro 2017, 15:41
Bydliště: Pelhřimov

Re: 1,4 T-Jet

Příspěvek od TipoLPG »

Zkus můj koktejl, který mi pomohl, přečti si starší příspěvky v tomto vlakně jak sem tento problém vyřešil.
Já sem měl u kompresoru vložen trychtyř, který používám když VIF liji do nádrže
Naposledy upravil(a) TipoLPG dne 26 zář 2018, 23:22, celkem upraveno 1 x.
Fiat Tipo Kombi 1.4 T-Jet LPG 2018
Uživatelský avatar
martin72
Znalec
Příspěvky: 676
Registrován: 14 říj 2013, 20:57
Bydliště: Praha

Re: 1,4 T-Jet

Příspěvek od martin72 »

Kluci to tady už psali jak aplikují VIF, jinak bez práce máš Efectu od Benziny.
Fiat Bravo Emotion rv.2008 1.4 T-Jet 110kW
Fiat Punto MkII 1,2 16V ELX rv.2001
Fiat Marea 1,6 16V ELX rv.2000 ex.2016 frajer nedobrzdil
Fiat 127 rv.1972 ex.2008 dožil
Fiat 125 Speciál rv.1969 ex.2007 dožil
Fiat 125 rv.1968 ex.1997 dožil
Uživatelský avatar
jojo007
Fiaťák
Příspěvky: 121
Registrován: 15 říj 2010, 12:24
Bydliště: Nitra

Re: 1,4 T-Jet

Příspěvek od jojo007 »

Dnešné pozorovanie... pri štarte som mal diagnostiku napojenú a sledoval som teplotu chladiacej kvapaliny. Teplota vzduchu bola 4 stupne a chladiacej kvapaliny 6. Po naštartovaný mi ako vždy stúpli otáčky a držalo to na tých 1300 ( včera mi hneď po naštartovaní klesli neviem prečo). Teplota kvapaliny začala stúpať a keď dosiahla 27 stupňov trvalo to asi cca 30 sek tak klesli otáčky. Tak že snímač chladiacej kvapaliny asi funguje :) Poobede keď bude vyššia teplota to skúsim zas sledovať ako sa to bude chovať...
Fiat Tipo hatchback 1.4 T-Jet 2017
Uživatelský avatar
jojo007
Fiaťák
Příspěvky: 121
Registrován: 15 říj 2010, 12:24
Bydliště: Nitra

Re: 1,4 T-Jet

Příspěvek od jojo007 »

Štartovanie poobede. Teplota vzduchu 18 stupňov a teplota chladiacej kvapaliny 18 stupňov. Po naštartovaní stúpli otáčky na 1300 a klesli až kým teplota chladiacej kvapaliny stúpla na 38 stupňov. Asi to nemá súvis s tým vynechávaním ja len takééé pozorovanie :D
Fiat Tipo hatchback 1.4 T-Jet 2017
marcelkv
Začátečník
Příspěvky: 28
Registrován: 13 čer 2018, 14:17

Re: 1,4 T-Jet

Příspěvek od marcelkv »

jojo007: take iste pozorovanie som robil minuly rok na svojom brave,zaver bol rovnaky ako u teba.Dnesne ranne startovanie totozne s tvojim,otacky pekne vybehli na cca 1300 a potom postupne padli na 850.Zima sa blizi takze budem moct natankovat aj cistu 95-tku.Tie starty su problemove len v letnych mesiacoch,vtedy musim tankovat 100-oktan aby motor pekne startoval.
FIAT BRAVO 1.4 T-JET 88kW
Deepower
Začátečník
Příspěvky: 2
Registrován: 11 črc 2011, 13:42

Re: 1,4 T-Jet

Příspěvek od Deepower »

Pánové,

Zkušenosti z autorizovaného servisu? Zajímají mě náklady na servis a porovnávám s konkurencí.
Andy350
Fiaťák
Příspěvky: 120
Registrován: 29 pro 2017, 19:01

Re: 1,4 T-Jet

Příspěvek od Andy350 »

Ja som Tipo relatívne rýchlo vyliečil sirupom. Aby som zabránil relapsu, každých 2000-3000 mu budem dávať toto:
nakúpil som 3 kusy.
https://www.formotor.sk/oleje/200-lm-ci ... 13324.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Nemci si to pochvaľujú na fóre.
Naposledy upravil(a) Andy350 dne 01 dub 2019, 12:04, celkem upraveno 1 x.
Fiat Tipo Kombi Lounge 1.4 T-Jet Gelato 2017 (full okrem "kože" a xenónov - odporúčam si ich doplatiť ak zvažujete Tipo)
ex. Fiat Stilo 1.6 16v Torque Active 2002
Uživatelský avatar
Robino65
Fiaťák
Příspěvky: 81
Registrován: 11 čer 2017, 21:34
Bydliště: Martin

Re: 1,4 T-Jet

Příspěvek od Robino65 »

Ahoj, kto to robil a za akú cenu? Vieš zabezpečiť, že ti to pri
servisnej prehliadke neprepíšu?
Fiat Tipo Kombi, 1,4 T-Jet 88kW Lounge+, r.v. 2017
Andy350
Fiaťák
Příspěvky: 120
Registrován: 29 pro 2017, 19:01

Re: 1,4 T-Jet

Příspěvek od Andy350 »

V servise to vieš zabezpečiť jedine tak, že sa dohodneš.

Ja som v servise povedal že nechcem žiadnu taliansku aktualizáciu nakoľko som o ňu žiadal pol roka, neprišla a moje auto teraz funguje ako má.
Fiat Tipo Kombi Lounge 1.4 T-Jet Gelato 2017 (full okrem "kože" a xenónov - odporúčam si ich doplatiť ak zvažujete Tipo)
ex. Fiat Stilo 1.6 16v Torque Active 2002
Uživatelský avatar
jojo007
Fiaťák
Příspěvky: 121
Registrován: 15 říj 2010, 12:24
Bydliště: Nitra

Re: 1,4 T-Jet

Příspěvek od jojo007 »

Andy350 píše:Ja som Tipo relatívne rýchlo vyliečil sirupom. Aby som zabránil relapsu, každých 2000-3000 mu budem dávať toto:
nakúpil som 3 kusy.
https://www.formotor.sk/oleje/200-lm-ci ... 13324.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Nemci si to pochvaľujú na fóre.

Okrem toho som auto dal včera chipnúť. Bola upravená priamo moja mapa - samozrejme plniaci tlak zvýšený a vsetrekovacia mapa upravená.

Výsledné hodnoty sú 140 koní a 267 Nm.

Na plný plyn však stúpim až po 10-15 km so zahriatym olejom.

Auto je úplne iné, aj keď sa obávam o životnosť turba, ktorého plniaci tlak sa zvýšil o 60-70% a spojka, ktorá pri plnom zaťažení je cítiť.

Je to chip pre krízové predbiehanie a občasnú potrebu výkonu.

Budem sem písať svoje postrehy.

Nad chipom som rozmýšľal aj ja. Ale ja by som si dal len mapu motora upraviť. Zvyšovať výkon nepotrebujem stačí mi výkon aký je.

Ja zas tankujem na OMV Maxxmotion a bez problémov. Auto ide ako má :)
Fiat Tipo hatchback 1.4 T-Jet 2017
Uživatelský avatar
jojo007
Fiaťák
Příspěvky: 121
Registrován: 15 říj 2010, 12:24
Bydliště: Nitra

Re: 1,4 T-Jet

Příspěvek od jojo007 »

jojo007 píše:
Andy350 píše:Ja som Tipo relatívne rýchlo vyliečil sirupom. Aby som zabránil relapsu, každých 2000-3000 mu budem dávať toto:
nakúpil som 3 kusy.
https://www.formotor.sk/oleje/200-lm-ci ... 13324.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Nemci si to pochvaľujú na fóre.

Okrem toho som auto dal včera chipnúť. Bola upravená priamo moja mapa - samozrejme plniaci tlak zvýšený a vsetrekovacia mapa upravená.

Výsledné hodnoty sú 140 koní a 267 Nm.

Na plný plyn však stúpim až po 10-15 km so zahriatym olejom.

Auto je úplne iné, aj keď sa obávam o životnosť turba, ktorého plniaci tlak sa zvýšil o 60-70% a spojka, ktorá pri plnom zaťažení je cítiť.

Je to chip pre krízové predbiehanie a občasnú potrebu výkonu.

Budem sem písať svoje postrehy.

Nad chipom som rozmýšľal aj ja. Ale ja by som si dal len mapu motora upraviť. Zvyšovať výkon nepotrebujem.

Ja zas tankujem na OMV Maxxmotion a bez problémov. Auto ide ako má :)
Fiat Tipo hatchback 1.4 T-Jet 2017
Odpovědět

Zpět na „Tipo 2016“