to Vilda:
Abych řekl pravdu, tak netuším kde je automobilka nakupovala. Všechny svíčky na fotkách jsou OEM, momentálně mám v autě čistě NGK, ale odkud , kdo ví.
Vím, že některé mé příspěvky jsou delší, ale když toho půlku vynechám, tak někteří netuší o čem jsem psal.
Já ani automechanik nejsem, jen mě auta vždycky zajímaly a mám je jako koníčka a to ať velká nebo modely. Jinak má hlavní pracovní náplň je automatizace a regulace. Osobně jsem jako vlastní auto jiné než Fiata neměl, tak že se již považuji za fiatofila. A víš jak poznáš správného fiatofila, jednoduše, má dříve servisní manuál než konkrétní auto. Není to ani o tom, že by Fiat byly víc poruchové auto než konkurence, ale je to taková nejlepší recenze na seznámení. Jinak život s Fiatem je jako manželství, nejtěžší je prvních 20 let, pak už to jde samo.
to jojo007:
Nemusíš věřit teorii s benzínem a vodou, ale po konzultaci s technikem (technologem) od VIFs.r.o. se nám nepodařilo najít jinou příčinu. Jinak nedoporučoval moc dlouho aplikovat šokovou terapii, hlavně na starších vozech hrozí ucpání palivového systému. Voda se do nádrže nemusí dostat jen při čerpání, ale stačí i kondenzace vzdušné vlhkosti. Nejvíce jí je schopno kondenzovat v létě při větších rozdílných teplotách den/noc. Nejlepší obrana je mít plnou nádrž, tudíž kdo si vozí benzínu jako do zapalovače na tom bude hůř. Prostě to chce brát plnou a ne jezdit do rezervy a pak brát za pětikilo. Přímovstřikované motory jsou háklivé na kde co (oleje, svíčky, nižší provozní otáčky, palivo, hamtání na plynový pedál jako u ropy atd.).