Ahoj, potřeboval bych poradit. Asi před týdnem jsem přišel k autu, baterie byla vybitá . Po nabití se jakoby zbláznila elektrika.nejdrive nechtělo po vložení a otoceni klíče fungovat benz.cerpadlo, pak začaly blbnout blinkry. Levá strana blikala rychle.kdyz jsem zkusil zapnout výstražné, všechny žárovky blikaly normálně.behem dne pak přestaly blinkry fungovat úplně. Nyní je situace taková že když dám levý blinkr , na palubovce to bliká rychle ale žárovky nesvítí ani nic necvaka, pravý blinkr je mrtvý úplně tzn že nebliká ani kontrolka na palubovce. Když zapnu výstražné tak blikají na palubovce strany obě ale nic necvaka a nesvítí žárovky. K tomu přestal fungovat i Central ten vlastně nejde už od toho rána.nejdou ani vytáhnout kolíky na zadních dveřích tzn že nejdou ani otevřít . Včera jsem si ještě všiml zajímavé věci. Kdyz není klíč v zapalování a bliknu dalkovyma rozsvítí se potkávací světla místo aby blikly dálkové a nejdou vypnout dokud nestačím klíč do zapalování. Světla za jízdy jinak fungují normálně , samozřejmě s výjimkou blinkrů. Pojistky a žárovky jsou ok, relátka jsem zkoušel měnit ale ty které jsem tam dával jsou z vrakoviště takže jejich funkčnost můžu zaručit.
Díky za rady a preji hezky den
Blinkry a central punto 1.2.8V active 188 rv2004
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
- Reklama
Re: Blinkry a central punto 1.2.8V active 188 rv2004
Prohlídni veškeré ukostření a proměř v interiéru, bodycomputeru (to je krabička za pojistkovou skříní v interiéru, ovládá světla, dveře atd...), někde bude upadená kostra.
Ještě mohl zblbnout procesor v bodycomputeru - odpojit baterii, zkratovat na 10s přívody co se dávají na baterii (tím se vybijí všechny kondíky) a zapojit zpět.
Ještě mohl zblbnout procesor v bodycomputeru - odpojit baterii, zkratovat na 10s přívody co se dávají na baterii (tím se vybijí všechny kondíky) a zapojit zpět.
vitaml@volny.cz
Fiat Punto 2 ELX - 1,2/8V, 2001, 125 tkm
Brno
Fiat Punto 2 ELX - 1,2/8V, 2001, 125 tkm
Brno
Re: Blinkry a central punto 1.2.8V active 188 rv2004
Díky moc zkusím jen si nejsem jistý co přesně myslíš tím computerem jediná věc co je za Fuse boxem je to do čeho je ten Fuse box zasazenej. Je tam plosnak a vedou do toho svazky kabelu dalších ( podobně jako zepředu do Fuse boxu. ) Tam sem žádnou kostru neviděl ale díry kterýma procházeji šrouby kterýma je ten Fuse box uchycenej jsou měděný nebo mosazný tak sem myslel že ta kostra bude vyřešena timhle
Re: Blinkry a central punto 1.2.8V active 188 rv2004
Jo, ten plošňák to je bodycomputer, zem (GND) má přes ty konektory. Ale může tam být cokoliv jiného, i vada bodycomputeru, nebo někde přehryzaný drát,
taky bych zkusil vytáhnout a prostříknout všechny konektory WD. Možná ještě zkusit diagnostiku (ale ne motoru).
taky bych zkusil vytáhnout a prostříknout všechny konektory WD. Možná ještě zkusit diagnostiku (ale ne motoru).
vitaml@volny.cz
Fiat Punto 2 ELX - 1,2/8V, 2001, 125 tkm
Brno
Fiat Punto 2 ELX - 1,2/8V, 2001, 125 tkm
Brno
Re: Blinkry a central punto 1.2.8V active 188 rv2004
A co tahle voda? Nenateklo ti do té pojistkovky - Bodycomputeru nad levým kolenem řidiče?
Dobře prohlédni všechny konektory jestli tam nejsou takové suché bílo modré skvrny nebo povlaky...
Tedy jestli už jsi to nenastříkal tím WD? To už nic nenajdeš...
Jsem z Kladna, mohu se na to kouknout.
zatím Pavel M.
Dobře prohlédni všechny konektory jestli tam nejsou takové suché bílo modré skvrny nebo povlaky...
Tedy jestli už jsi to nenastříkal tím WD? To už nic nenajdeš...
Jsem z Kladna, mohu se na to kouknout.
zatím Pavel M.