Nízké tlaky 8v
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
- PuntoRipper
- Fiaťák
- Příspěvky: 83
- Registrován: 09 úno 2013, 21:02
- Bydliště: Meziměstí
Re: Nízké tlaky 8v
Vyměním kroužky, rozvody jsou ok. Fouká z víčka oleje víc než by mělo, porovnáno s jiným puntem
EX: 1x Punto mk1 1.1, 1x Punto mk2 16v, 5x Punto mk2 8v, Grande Punto 1.4 8v, Grande Punto 1.3 JTD
Nyní: Grande Punto 1.4 tjet
Nyní: Grande Punto 1.4 tjet
- Reklama
- PuntoRipper
- Fiaťák
- Příspěvky: 83
- Registrován: 09 úno 2013, 21:02
- Bydliště: Meziměstí
Re: Nízké tlaky 8v
Takže už mám doma kroužky, těsnění pod hlavu a šrouby, sehnanou vačku 866, přípravek na honovani válců, dám mu nějaký dobrý olej a musí jet jako nový
EX: 1x Punto mk1 1.1, 1x Punto mk2 16v, 5x Punto mk2 8v, Grande Punto 1.4 8v, Grande Punto 1.3 JTD
Nyní: Grande Punto 1.4 tjet
Nyní: Grande Punto 1.4 tjet
- PuntoRipper
- Fiaťák
- Příspěvky: 83
- Registrován: 09 úno 2013, 21:02
- Bydliště: Meziměstí
Re: Nízké tlaky 8v
Tak jsem tu zase.. Kroužky nový, tlaky 13 bar.
Punto je ale pořád hrozně mrtvý, už jsem zoufalý
Je tam 866 vacka a GSR sání.
Akceleraci můžete vidět na přiloženém videu, má někdo nápad, čím by mohlo být že mu trvá z 0 na 100 20 sekund?
https://youtu.be/cAnXvozv1cw" onclick="window.open(this.href);return false;
Punto je ale pořád hrozně mrtvý, už jsem zoufalý
Je tam 866 vacka a GSR sání.
Akceleraci můžete vidět na přiloženém videu, má někdo nápad, čím by mohlo být že mu trvá z 0 na 100 20 sekund?
https://youtu.be/cAnXvozv1cw" onclick="window.open(this.href);return false;
EX: 1x Punto mk1 1.1, 1x Punto mk2 16v, 5x Punto mk2 8v, Grande Punto 1.4 8v, Grande Punto 1.3 JTD
Nyní: Grande Punto 1.4 tjet
Nyní: Grande Punto 1.4 tjet
Re: Nízké tlaky 8v
otevírá se ti škrtící klapka na max?
CROMA 1.9JTD/110kW r.06 -EMOTION-
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96
IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96
IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
- PuntoRipper
- Fiaťák
- Příspěvky: 83
- Registrován: 09 úno 2013, 21:02
- Bydliště: Meziměstí
Re: Nízké tlaky 8v
Jo otevírá, ještě jsem přitáhnul lanko aby byla fakt nadoraz.
Je tam fakt vše nový. Krom koncového tlumiče výfuku, možná je ucpaný.. To je jediné co mě napadá
Je tam fakt vše nový. Krom koncového tlumiče výfuku, možná je ucpaný.. To je jediné co mě napadá
EX: 1x Punto mk1 1.1, 1x Punto mk2 16v, 5x Punto mk2 8v, Grande Punto 1.4 8v, Grande Punto 1.3 JTD
Nyní: Grande Punto 1.4 tjet
Nyní: Grande Punto 1.4 tjet
Re: Nízké tlaky 8v
Jak je to u Punta 1 s učením adaptací ?
vitaml@volny.cz
Fiat Punto 2 ELX - 1,2/8V, 2001, 125 tkm
Brno
Fiat Punto 2 ELX - 1,2/8V, 2001, 125 tkm
Brno
- PuntoRipper
- Fiaťák
- Příspěvky: 83
- Registrován: 09 úno 2013, 21:02
- Bydliště: Meziměstí
Re: Nízké tlaky 8v
Teď jsem zkoušel maximalku a víc jak 140 to nejede... A tose ještě musim hodně snažit aby to těch 140 vytáhlo.. Něco musí být špatně
Mohou na to mít vliv kola? Mam tam 185/55 r15 s dost 7J šířka.
Je to punto mk2 1.2 8v.
Mohou na to mít vliv kola? Mam tam 185/55 r15 s dost 7J šířka.
Je to punto mk2 1.2 8v.
EX: 1x Punto mk1 1.1, 1x Punto mk2 16v, 5x Punto mk2 8v, Grande Punto 1.4 8v, Grande Punto 1.3 JTD
Nyní: Grande Punto 1.4 tjet
Nyní: Grande Punto 1.4 tjet
Re: Nízké tlaky 8v
Ještě časování rozvodů, jestli jsi o zoubek vedle, tak to nepojede.
Na setrváku nula, ryska na vačkovém kole nad ryskou hlavy, už jsem to tu psal.
Na setrváku nula, ryska na vačkovém kole nad ryskou hlavy, už jsem to tu psal.
vitaml@volny.cz
Fiat Punto 2 ELX - 1,2/8V, 2001, 125 tkm
Brno
Fiat Punto 2 ELX - 1,2/8V, 2001, 125 tkm
Brno
- PuntoRipper
- Fiaťák
- Příspěvky: 83
- Registrován: 09 úno 2013, 21:02
- Bydliště: Meziměstí
Re: Nízké tlaky 8v
Rozvody jsem včera kontroloval a jsou přesně jak říkáš.
Prostě to auto je nějaký zadušený a nechce se mu do otáček jak je vidět na videu.
Po výměně kroužku to byl opravdu rozdíl, jelo to o dost líp, ale už zase nejede.
Zkusím tam dát dneska na zkoušku jiný kola, ale pochybuji že to udělá rozdíl.
Prostě to auto je nějaký zadušený a nechce se mu do otáček jak je vidět na videu.
Po výměně kroužku to byl opravdu rozdíl, jelo to o dost líp, ale už zase nejede.
Zkusím tam dát dneska na zkoušku jiný kola, ale pochybuji že to udělá rozdíl.
EX: 1x Punto mk1 1.1, 1x Punto mk2 16v, 5x Punto mk2 8v, Grande Punto 1.4 8v, Grande Punto 1.3 JTD
Nyní: Grande Punto 1.4 tjet
Nyní: Grande Punto 1.4 tjet
Re: Nízké tlaky 8v
Na tvém místě bych ještě s těma rozvodama udělal pokus, zkusit tu rysku na vačce o zoubek níž, můžeš to mít jinak (Punto 1) a uvidíš, potkat se ti nemůže.
vitaml@volny.cz
Fiat Punto 2 ELX - 1,2/8V, 2001, 125 tkm
Brno
Fiat Punto 2 ELX - 1,2/8V, 2001, 125 tkm
Brno
- PuntoRipper
- Fiaťák
- Příspěvky: 83
- Registrován: 09 úno 2013, 21:02
- Bydliště: Meziměstí
Re: Nízké tlaky 8v
Je to přicpany výfuk. Vyndal jsem lambdu před katem a krom toho ze to dělá hroznej rámus tak to jede lip. Měřil jsem zrychlení podle GPS. Předtím cca 22s, teď 15s a šlo by rychleji. Teď vrátím lambdu před katem a vyndam tu za katem a tím zjistím jesli je ucpaný kat nebo zadní tlumič.
EX: 1x Punto mk1 1.1, 1x Punto mk2 16v, 5x Punto mk2 8v, Grande Punto 1.4 8v, Grande Punto 1.3 JTD
Nyní: Grande Punto 1.4 tjet
Nyní: Grande Punto 1.4 tjet
- RadovanRakovicky
- Fiaťák
- Příspěvky: 160
- Registrován: 29 říj 2018, 22:03
Re: Nízké tlaky 8v
PuntoRipper - ako to pls dopadlo? Bol to upchaty kat/tlmic ? Tiez sa chystam na meranie talku valcov, len musim zohnat ten merak
Grande Punto 1.4 8V , r.v.2013 Lounge