Skubne,trhne autom po ubrati plynu
Moderátor: peta.smolik
Skubne,trhne autom po ubrati plynu
Caute.Dlhsiu dobu pozorujem na mojom brave 1.4 t-jet 88kW sklbnutie/trhnutie auta za jazdy po ubrati plynu,teda ked vyslapnem plynovy pedal.Sprava sa to ako keby niekto do vas tukol zozadu,taky kopanec.Nejaky napad ?
FIAT BRAVO 1.4 T-JET 88kW
- Reklama
Re: Skubne,trhne autom po ubrati plynu
Může to dělat několik věcí, obecně jde o to, že příprava směsi v zátěži má jiné adaptační hodnoty než při lehkém zatížení. Tudíž na to má vliv všechno co souvisí s přípravou směsi. Pravděpodobně půjde fixlování MAP senzoru. Tato problematika je tady zmíněna několikrát včetně dalších možností.
Fiat Bravo Emotion rv.2008 1.4 T-Jet 110kW
Fiat Punto MkII 1,2 16V ELX rv.2001
Fiat Marea 1,6 16V ELX rv.2000 ex.2016 frajer nedobrzdil
Fiat 127 rv.1972 ex.2008 dožil
Fiat 125 Speciál rv.1969 ex.2007 dožil
Fiat 125 rv.1968 ex.1997 dožil
Fiat Punto MkII 1,2 16V ELX rv.2001
Fiat Marea 1,6 16V ELX rv.2000 ex.2016 frajer nedobrzdil
Fiat 127 rv.1972 ex.2008 dožil
Fiat 125 Speciál rv.1969 ex.2007 dožil
Fiat 125 rv.1968 ex.1997 dožil
Re: Skubne,trhne autom po ubrati plynu
Skusim sa povozit s odpojenym MAP senzorom.Pozeral som cez diagnostiku funkcnost plynoveho pedalu,funguje bez chyby,draha potenciometra zrejme vysuchana nebude.Brzdovy a spojkovy spinac taktiez OK .Budem patrat dalej.Este sa pozriem na skrtiacu klapku.
FIAT BRAVO 1.4 T-JET 88kW
Re: Skubne,trhne autom po ubrati plynu
Mě to dělal MAP senzor.
Fiat Bravo Emotion rv.2008 1.4 T-Jet 110kW
Fiat Punto MkII 1,2 16V ELX rv.2001
Fiat Marea 1,6 16V ELX rv.2000 ex.2016 frajer nedobrzdil
Fiat 127 rv.1972 ex.2008 dožil
Fiat 125 Speciál rv.1969 ex.2007 dožil
Fiat 125 rv.1968 ex.1997 dožil
Fiat Punto MkII 1,2 16V ELX rv.2001
Fiat Marea 1,6 16V ELX rv.2000 ex.2016 frajer nedobrzdil
Fiat 127 rv.1972 ex.2008 dožil
Fiat 125 Speciál rv.1969 ex.2007 dožil
Fiat 125 rv.1968 ex.1997 dožil
Re: Skubne,trhne autom po ubrati plynu
Takze som sa dnes bol povozit s odpojenym MAP senzorom.Po nastartovani nabehol motor bez sytica,otacky vyleteli na 850 ot/min a tam sa aj drzali,ako pri starte tepleho motora.Musim povedat ze s odpojenym MAP senzorom sa jazdilo o moc lepsie,to cukanie(kopanie) takmer zmizlo.MAP senzor je takmer novy (2 mesiace).Skusim ho vymenit za predosly od NGK,niekde mam odlozeny este povodny senzor z vyroby.
FIAT BRAVO 1.4 T-JET 88kW