Barchetta 1995 - jaká osvědčená diagnostika?
Moderátor: peta.smolik
Barchetta 1995 - jaká osvědčená diagnostika?
Zdravím všechny uživatele fóra!
Stala se mi nemilá věc. Mám nově Barchettu r.v. 1995. Po pár stovkách pohodových a bezproblémových km mi začal zhasínat motor za jízdy Asi po minutě motor znovu nastartuje, jede zdánlivě bez problému, výkon nechybí. Ale brzy "chcípne" znovu, frekvence se zrychluje, až někdy vůbec nejde nastartovat.
V servisu (Bosch), kde mají diagnostiky i na tyto starší stroje, mi řekli, že se nedokázali připojit, a nejsou tedy schopni určit, kde je chyba.
Doufám, že by se našel nějaký zkušený automechanik, který odhalí závadu i bez diagnostiky. Nicméně i kvůli budoucím závadám bych ji chtěl mít funkční.
Proto prosím uživatele, kteří mají Barchettu z prvních let výroby s řídící jednotkou Hitachi (připojuje se přes 3 Pin zásuvku), aby sdíleli své zkušenosti
- jakou konkrétní diagnostiku používáte
- jak ji napojujete
- případně jaký servis/ mechanika můžete doporučit v okolí Ostravy, Karviné.
Pokud to bude možné, chci vyzkoušet nějakou osvědčenou diagnostiku, abych si třeba potvrdil, že ŘJ opravdu nekomunikuje.
Pak bych řešil nápravu tohoto problému spolu s opravou zhasínání motoru.
Předem děkuji!
Vašek
Stala se mi nemilá věc. Mám nově Barchettu r.v. 1995. Po pár stovkách pohodových a bezproblémových km mi začal zhasínat motor za jízdy Asi po minutě motor znovu nastartuje, jede zdánlivě bez problému, výkon nechybí. Ale brzy "chcípne" znovu, frekvence se zrychluje, až někdy vůbec nejde nastartovat.
V servisu (Bosch), kde mají diagnostiky i na tyto starší stroje, mi řekli, že se nedokázali připojit, a nejsou tedy schopni určit, kde je chyba.
Doufám, že by se našel nějaký zkušený automechanik, který odhalí závadu i bez diagnostiky. Nicméně i kvůli budoucím závadám bych ji chtěl mít funkční.
Proto prosím uživatele, kteří mají Barchettu z prvních let výroby s řídící jednotkou Hitachi (připojuje se přes 3 Pin zásuvku), aby sdíleli své zkušenosti
- jakou konkrétní diagnostiku používáte
- jak ji napojujete
- případně jaký servis/ mechanika můžete doporučit v okolí Ostravy, Karviné.
Pokud to bude možné, chci vyzkoušet nějakou osvědčenou diagnostiku, abych si třeba potvrdil, že ŘJ opravdu nekomunikuje.
Pak bych řešil nápravu tohoto problému spolu s opravou zhasínání motoru.
Předem děkuji!
Vašek
- Reklama
- SpiritWolker
- Všeználek
- Příspěvky: 1337
- Registrován: 11 dub 2008, 00:56
- Bydliště: Bratislava
Re: Barchetta 1995 - jaká osvědčená diagnostika?
diagnostika Multiecuscan - najlepsia diagnostika na fiat
kabel ELM-327, plus trojpinova redukcia na stare Fiaty.
trojpinovy diagnosticky konektor je v motorovom priestore
Mam Barchettu model Riviera
kabel ELM-327, plus trojpinova redukcia na stare Fiaty.
trojpinovy diagnosticky konektor je v motorovom priestore
Mam Barchettu model Riviera
Opravujem servo-riadenia Fiat Punto II, Punto Grande EVO, Panda
Servo-motory Punto II (188 rv1999-2003) cena 50e/1400kč posielam aj poštou
SK mobil +421 905 642 805
CZ mobil +420 739 929 544
alebo napište spravu
Re: Barchetta 1995 - jaká osvědčená diagnostika?
Ahoj,
Díky za odpověď!
(Nejen) tato stará řidicí jednotka má fungovat tak, že odpoví na prvotní signál vyslaný programem. Po odzkoušení bohužel Multiecuscan při výběru správného auta neposílá žádné signály, aby se připojil (odzkoušeno osciloskopem). Při výběru jiných aut aspoň něco vysílá.
Bohužel jsem tedy stále na bodu 0
Multiecuscan má fungovat pod windowsem?
Stálé trvá poptávka po tipu na nějaký servis v okolí Ostravy se zkušenostmi a dovednostmi vedoucími k opravě této starší Barchetty (opakuji, r.v. 1995).
Takže kdyby někdo věděl... budu rád.
Díky za odpověď!
(Nejen) tato stará řidicí jednotka má fungovat tak, že odpoví na prvotní signál vyslaný programem. Po odzkoušení bohužel Multiecuscan při výběru správného auta neposílá žádné signály, aby se připojil (odzkoušeno osciloskopem). Při výběru jiných aut aspoň něco vysílá.
Bohužel jsem tedy stále na bodu 0
Multiecuscan má fungovat pod windowsem?
Stálé trvá poptávka po tipu na nějaký servis v okolí Ostravy se zkušenostmi a dovednostmi vedoucími k opravě této starší Barchetty (opakuji, r.v. 1995).
Takže kdyby někdo věděl... budu rád.
Re: Barchetta 1995 - jaká osvědčená diagnostika?
Že by examiner? Ta asi Barchetu zvládne, jezdil jsem do Nordexu v Prostřední Suché,bývalý Fiat,servis ještě dále provozují,tak zkus tam
Jinak ještě pokud bys měl zájem,tak bych ti mohl dát číslo na jednoho týpka co dělá servis Fiatů,musel bys mu cinknout a poptat se ho
Jinak ještě pokud bys měl zájem,tak bych ti mohl dát číslo na jednoho týpka co dělá servis Fiatů,musel bys mu cinknout a poptat se ho
CROMA 1.9JTD/110kW r.06 -EMOTION-
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96
IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96
IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
- SpiritWolker
- Všeználek
- Příspěvky: 1337
- Registrován: 11 dub 2008, 00:56
- Bydliště: Bratislava
Re: Barchetta 1995 - jaká osvědčená diagnostika?
vaccice, pytas sa či Multiecuscan má fungovat pod windowsem?
si vôbec skušal Multiecuscan? .) lebo to znie že ho ani nemaš nainštalovany .)
Diagnostikoval som viac ako 6 Barchhet od 1995 do 2001 a všetky komunikovali
kamarat ma tušim 1999 a ja mam 2000
(problem som mal iba s Fiat Coupe ale to zas komunikovalo s inymi diagnostikami)
Samozrejme že sa môže občas chybička vloudit
vaccice skušal si kabel ELM-327, upraveny kabel ELM-327, kabel KKL plus ku každemu kablu treba trojpinovu redukciu a červeny kabel z redukcie treba pripojit na +12V auta aby bol napajany ELM-327 alebo KKL
bez doplnkoveho napajania nebudu fungovat
Ak použivaš KKL tak treba znižit latenciu
si vôbec skušal Multiecuscan? .) lebo to znie že ho ani nemaš nainštalovany .)
Diagnostikoval som viac ako 6 Barchhet od 1995 do 2001 a všetky komunikovali
kamarat ma tušim 1999 a ja mam 2000
(problem som mal iba s Fiat Coupe ale to zas komunikovalo s inymi diagnostikami)
Samozrejme že sa môže občas chybička vloudit
vaccice skušal si kabel ELM-327, upraveny kabel ELM-327, kabel KKL plus ku každemu kablu treba trojpinovu redukciu a červeny kabel z redukcie treba pripojit na +12V auta aby bol napajany ELM-327 alebo KKL
bez doplnkoveho napajania nebudu fungovat
Ak použivaš KKL tak treba znižit latenciu
- Přílohy
-
- 15__fiat_3pin_a.jpg (140.79 KiB) Zobrazeno 11735 x
-
- Obd_usb_kkl_interface_a.jpg (40.22 KiB) Zobrazeno 11814 x
-
- s-l300.jpg (11.3 KiB) Zobrazeno 11814 x
Naposledy upravil(a) SpiritWolker dne 16 čer 2018, 19:32, celkem upraveno 1 x.
Opravujem servo-riadenia Fiat Punto II, Punto Grande EVO, Panda
Servo-motory Punto II (188 rv1999-2003) cena 50e/1400kč posielam aj poštou
SK mobil +421 905 642 805
CZ mobil +420 739 929 544
alebo napište spravu
Re: Barchetta 1995 - jaká osvědčená diagnostika?
Všeználkuliborko píše:Že by examiner? Ta asi Barchetu zvládne, jezdil jsem do Nordexu v Prostřední Suché,bývalý Fiat,servis ještě dále provozují,tak zkus tam
Jinak ještě pokud bys měl zájem,tak bych ti mohl dát číslo na jednoho týpka co dělá servis Fiatů,musel bys mu cinknout a poptat se ho
Určitě, číslo na zkušeného borce si rád vezmu, zavolám mu.
Díky!
Re: Barchetta 1995 - jaká osvědčená diagnostika?
SpiritWolker,
Díky za detaily včetně příloh!
Otázku jsem měl správně položit, jestli program funguje bezchybně na windows. Jsou starší diagnostiky, které fungují jen pod DOSem, proto ten dotaz.
Rád brzy doložím "svou" sestavu. Přiznávám zde bez mučení, že to testoval můj bratr na svém pc, ne já osobně, nicméně byl jsem přítomen.
Díky za detaily včetně příloh!
Otázku jsem měl správně položit, jestli program funguje bezchybně na windows. Jsou starší diagnostiky, které fungují jen pod DOSem, proto ten dotaz.
Rád brzy doložím "svou" sestavu. Přiznávám zde bez mučení, že to testoval můj bratr na svém pc, ne já osobně, nicméně byl jsem přítomen.
- SpiritWolker
- Všeználek
- Příspěvky: 1337
- Registrován: 11 dub 2008, 00:56
- Bydliště: Bratislava
Re: Barchetta 1995 - jaká osvědčená diagnostika?
vaccice, pozdravujem, neni zač, a už mi to je jasne, ale musel som sa opytat .)
multiecuscan mne funguje 100percentne bezchybně na Windows XP SP2 a na Windows 7
multiecuscan musi fungovat na: Windows XP SP2, Windows Vista, Windows 7, Windows 8, Windows 8.1 and Windows 10
tu je napisane presne info: https://www.multiecuscan.net/" onclick="window.open(this.href);return false;
pozrel som ake su rj pre Barchettu a ktory kabel je potrebny na komunikaciu s multiecuscanom
1. Hitachi MPI injection (1.8 16V) všetky idu cez KKL plus 3-Pin redukcia
2. Hitachi MPI Injection (1.8 16V '98) od rv.1998 už funguje aj ELM-327 plus 3-Pin redukcia
3. Hitachi MPI injection (EOBD) CF3 tato už ma klasicku OBD2 zasuvku
Takže vysledok je: Potrebuješ na diagnostiku Barchetty 1995 modry KKL usb kabel a 3-Pin redukciu
Preto sa opytaj aky kabel použil. Predpokladam že preto nešlo komunikovat s rj, redukciu určite mate.
Redukcia v podstate neni potrebna, stači spravne pripojit piny. Ja takto dijagnostikujem rj doma na stole.
A samozrejme Examiner je najlepši .)
multiecuscan mne funguje 100percentne bezchybně na Windows XP SP2 a na Windows 7
multiecuscan musi fungovat na: Windows XP SP2, Windows Vista, Windows 7, Windows 8, Windows 8.1 and Windows 10
tu je napisane presne info: https://www.multiecuscan.net/" onclick="window.open(this.href);return false;
pozrel som ake su rj pre Barchettu a ktory kabel je potrebny na komunikaciu s multiecuscanom
1. Hitachi MPI injection (1.8 16V) všetky idu cez KKL plus 3-Pin redukcia
2. Hitachi MPI Injection (1.8 16V '98) od rv.1998 už funguje aj ELM-327 plus 3-Pin redukcia
3. Hitachi MPI injection (EOBD) CF3 tato už ma klasicku OBD2 zasuvku
Takže vysledok je: Potrebuješ na diagnostiku Barchetty 1995 modry KKL usb kabel a 3-Pin redukciu
Preto sa opytaj aky kabel použil. Predpokladam že preto nešlo komunikovat s rj, redukciu určite mate.
Redukcia v podstate neni potrebna, stači spravne pripojit piny. Ja takto dijagnostikujem rj doma na stole.
A samozrejme Examiner je najlepši .)
Opravujem servo-riadenia Fiat Punto II, Punto Grande EVO, Panda
Servo-motory Punto II (188 rv1999-2003) cena 50e/1400kč posielam aj poštou
SK mobil +421 905 642 805
CZ mobil +420 739 929 544
alebo napište spravu
Re: Barchetta 1995 - jaká osvědčená diagnostika?
SpiritWolker,
Máš pravdu, použili jsme ELM 327 a ne modrý KKL kabel. Tím by to snad mohlo být.
(Mimochodem, na prvním obrázku 15__fiat_3pin.jpg to vypadá, že je přehozené označení K a L u 3pin konektoru).
Teď jsem trochu zmatený nabídkou KKL kabelů v eshopech. Pokud má kabel označení KKL OBD (nebo OBD II ), je to už dostačující identifikace? Bohužel nikde ani slovo o Fiatu
Např.
https://www.alza.cz/hobby/mobilly-usb-v ... 633878.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.levnealarmy.cz/eshop/autodi ... &id_page=6" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.sejvi.cz/?29,diagnostick%FD- ... -s-vag-com" onclick="window.open(this.href);return false;
Myslíš, že tyto budou fungovat, který z nich bys doporučil? Uvažujeme nejvíc o tom z Alza.cz
Díky!
Máš pravdu, použili jsme ELM 327 a ne modrý KKL kabel. Tím by to snad mohlo být.
(Mimochodem, na prvním obrázku 15__fiat_3pin.jpg to vypadá, že je přehozené označení K a L u 3pin konektoru).
Teď jsem trochu zmatený nabídkou KKL kabelů v eshopech. Pokud má kabel označení KKL OBD (nebo OBD II ), je to už dostačující identifikace? Bohužel nikde ani slovo o Fiatu
Např.
https://www.alza.cz/hobby/mobilly-usb-v ... 633878.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.levnealarmy.cz/eshop/autodi ... &id_page=6" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.sejvi.cz/?29,diagnostick%FD- ... -s-vag-com" onclick="window.open(this.href);return false;
Myslíš, že tyto budou fungovat, který z nich bys doporučil? Uvažujeme nejvíc o tom z Alza.cz
Díky!
- SpiritWolker
- Všeználek
- Příspěvky: 1337
- Registrován: 11 dub 2008, 00:56
- Bydliště: Bratislava
Re: Barchetta 1995 - jaká osvědčená diagnostika?
Pozdravujem .)
Na prvom obrazku je to v poriadku, všetko je označene spravne.
Su to obrazky označenia pinov na konektoroch OBD-2 a 3-pin v aute.
Nie su to obrazky označenia pinov na redukcii.
Alebo inak povedane obrazok 3-pin je pohlad na konektor redukcie zo strany kde sa pajkuje
obrazok konektora OBD-2 neotočili na stranu kde sa pajkuje na redukcii - takže toto asi cele pletie .)
OBD-2 konektor na redukcii ma rovnake rozmiestne pinov ako konektor OBD-2 v aute
3-pin konektor na redukcii je zrkadlovo otočeny - takže to vas zmiatlo
treba vždy kontrolovat kde je zaražka - vyčnelok
Popis prepojenia pinov je spravny
ja som nakreslil obrazok ktory vam zjednoduši pripojenie
pohlad na konktor ELM-327/KKL - pohlad na 3-pin konektor v aute
pohlad na OBD-2 konektor na redukcii - pohlad na 3-pin konektor ma redukcii
a ešte pripjam jeden pekny obrazok označenia pinov na konektoroch OBD-2 a 3-pin v aute
Informacie o OBD-2 su tu:
https://www.autodiagnostika.jantolak.sk ... adenia,259" onclick="window.open(this.href);return false;
bude asi jedno kde kupite, všetky musia splnovat tie iste protokoly
Na prvom obrazku je to v poriadku, všetko je označene spravne.
Su to obrazky označenia pinov na konektoroch OBD-2 a 3-pin v aute.
Nie su to obrazky označenia pinov na redukcii.
Alebo inak povedane obrazok 3-pin je pohlad na konektor redukcie zo strany kde sa pajkuje
obrazok konektora OBD-2 neotočili na stranu kde sa pajkuje na redukcii - takže toto asi cele pletie .)
OBD-2 konektor na redukcii ma rovnake rozmiestne pinov ako konektor OBD-2 v aute
3-pin konektor na redukcii je zrkadlovo otočeny - takže to vas zmiatlo
treba vždy kontrolovat kde je zaražka - vyčnelok
Popis prepojenia pinov je spravny
ja som nakreslil obrazok ktory vam zjednoduši pripojenie
pohlad na konktor ELM-327/KKL - pohlad na 3-pin konektor v aute
pohlad na OBD-2 konektor na redukcii - pohlad na 3-pin konektor ma redukcii
a ešte pripjam jeden pekny obrazok označenia pinov na konektoroch OBD-2 a 3-pin v aute
Informacie o OBD-2 su tu:
https://www.autodiagnostika.jantolak.sk ... adenia,259" onclick="window.open(this.href);return false;
bude asi jedno kde kupite, všetky musia splnovat tie iste protokoly
Opravujem servo-riadenia Fiat Punto II, Punto Grande EVO, Panda
Servo-motory Punto II (188 rv1999-2003) cena 50e/1400kč posielam aj poštou
SK mobil +421 905 642 805
CZ mobil +420 739 929 544
alebo napište spravu
Re: Barchetta 1995 - jaká osvědčená diagnostika?
Ahoj SpiritWolker,
Máš u mě pivo
S modrým kablem program funguje! Ukázal error v imobilizéru.
Teď budeme zjišťovat co dál. Asi by bylo nejrychlejší jeho vyřazení z provozu, ale dal bych přednost opravě (pokud možno).
Máš u mě pivo
S modrým kablem program funguje! Ukázal error v imobilizéru.
Teď budeme zjišťovat co dál. Asi by bylo nejrychlejší jeho vyřazení z provozu, ale dal bych přednost opravě (pokud možno).
- SpiritWolker
- Všeználek
- Příspěvky: 1337
- Registrován: 11 dub 2008, 00:56
- Bydliště: Bratislava
Re: Barchetta 1995 - jaká osvědčená diagnostika?
Tak to je super .) zapisal ste si čislo chyby? čislo chyby dat do googla a zistit či už niekto taku chybu riešil.
Ja by som tipoval že chybu spôsobuje kostra motora .)
Raz si kamarat opravoval prevodovku na Barchette a rovno ju nastriekal striebrenkou/hlinikovým sprejom
a potom mu nešiel naštartovat motor a svietil imobilizer Farba bola ako izolacia .) ani skrutky nevodili .)
po očisteni farby všetko fungovalo .) Takže skontrolovat kostriaci kabel ktory ide na prevodovku, kostru auta. Poriadne s nim zakmasat či sa kabel nevytrhne zo zalisovaneho oka, potom prejst všetky konektory.
Vela info najdeš na tychto www:
http://www.barchetta-lexikon.de/" onclick="window.open(this.href);return false;
https://v4.barchetta-lexikon.de/" onclick="window.open(this.href);return false; staršia verzia
http://fiatklubpolska.pl/barchetta-441/" onclick="window.open(this.href);return false; polske forum
https://barchetta-club.pl/index.php" onclick="window.open(this.href);return false; dalsie polske forum
a toto je najlepšie
https://wiki.barchetta-club.pl/start" onclick="window.open(this.href);return false;
tu najdeš všetky kostriace body na Barchette
https://wiki.barchetta-club.pl/elektryka/start" onclick="window.open(this.href);return false;
toto použivam na preklad celej www
https://translate.google.sk/translate?h ... s%3A%2F%2F" onclick="window.open(this.href);return false;
škoda že mi tu mame take slabe takmer nefunkčne forum barchetta.cz a dve skupiny na Facebooku kde takmer nikto nechodi.
Chcelo by to zjednotit, ale v dnešnej dobe na to nikto nema čas a fanušikou Barchett je malo
Dakujem .) Tmave Krušovice poprosim
Ja by som tipoval že chybu spôsobuje kostra motora .)
Raz si kamarat opravoval prevodovku na Barchette a rovno ju nastriekal striebrenkou/hlinikovým sprejom
a potom mu nešiel naštartovat motor a svietil imobilizer Farba bola ako izolacia .) ani skrutky nevodili .)
po očisteni farby všetko fungovalo .) Takže skontrolovat kostriaci kabel ktory ide na prevodovku, kostru auta. Poriadne s nim zakmasat či sa kabel nevytrhne zo zalisovaneho oka, potom prejst všetky konektory.
Vela info najdeš na tychto www:
http://www.barchetta-lexikon.de/" onclick="window.open(this.href);return false;
https://v4.barchetta-lexikon.de/" onclick="window.open(this.href);return false; staršia verzia
http://fiatklubpolska.pl/barchetta-441/" onclick="window.open(this.href);return false; polske forum
https://barchetta-club.pl/index.php" onclick="window.open(this.href);return false; dalsie polske forum
a toto je najlepšie
https://wiki.barchetta-club.pl/start" onclick="window.open(this.href);return false;
tu najdeš všetky kostriace body na Barchette
https://wiki.barchetta-club.pl/elektryka/start" onclick="window.open(this.href);return false;
toto použivam na preklad celej www
https://translate.google.sk/translate?h ... s%3A%2F%2F" onclick="window.open(this.href);return false;
škoda že mi tu mame take slabe takmer nefunkčne forum barchetta.cz a dve skupiny na Facebooku kde takmer nikto nechodi.
Chcelo by to zjednotit, ale v dnešnej dobe na to nikto nema čas a fanušikou Barchett je malo
Dakujem .) Tmave Krušovice poprosim
Opravujem servo-riadenia Fiat Punto II, Punto Grande EVO, Panda
Servo-motory Punto II (188 rv1999-2003) cena 50e/1400kč posielam aj poštou
SK mobil +421 905 642 805
CZ mobil +420 739 929 544
alebo napište spravu
Re: Barchetta 1995 - jaká osvědčená diagnostika?
Vidím, že Poláci na rozdíl od nás jedou
Ten kód je poněkud šalamounský. Píše se tam o imobilizéru, že nedovolí nastartovat (což není většinou náš případ, protože motor zhasne za chodu).
ALE taky, že kód může být způsoben zhasnutím motoru
Nicméně ten tip s kostrou motoru musíme vyzkoušet.
Kontaktovali jsme též nedaleký servis (díky Liborko), sice zrovna období dovolených...můžou až za 2-3 týdny, takže budeme rádi, když pojezdíme příští rok
Ten kód je poněkud šalamounský. Píše se tam o imobilizéru, že nedovolí nastartovat (což není většinou náš případ, protože motor zhasne za chodu).
ALE taky, že kód může být způsoben zhasnutím motoru
Nicméně ten tip s kostrou motoru musíme vyzkoušet.
Kontaktovali jsme též nedaleký servis (díky Liborko), sice zrovna období dovolených...můžou až za 2-3 týdny, takže budeme rádi, když pojezdíme příští rok
- Přílohy
-
- barchetta_error.jpg (57.05 KiB) Zobrazeno 11536 x
- SpiritWolker
- Všeználek
- Příspěvky: 1337
- Registrován: 11 dub 2008, 00:56
- Bydliště: Bratislava
Re: Barchetta 1995 - jaká osvědčená diagnostika?
v popise chyby ti pise že si maš skontrolovat kabelaž medzi rj-motora a immo,
v podstate sa pise ze bolo prerušene vzajomne spojenie, bud kostra to rozdelila alebo zaoxidovane piny v konektoroch.
v podstate sa pise ze bolo prerušene vzajomne spojenie, bud kostra to rozdelila alebo zaoxidovane piny v konektoroch.
Opravujem servo-riadenia Fiat Punto II, Punto Grande EVO, Panda
Servo-motory Punto II (188 rv1999-2003) cena 50e/1400kč posielam aj poštou
SK mobil +421 905 642 805
CZ mobil +420 739 929 544
alebo napište spravu
Re: Barchetta 1995 - jaká osvědčená diagnostika?
Zdravím náhodné kolemjdoucí a hlavně aktivní přispěvatele tohoto vlákna!
Děkuji za všechny tipy a rady! Určitě se budou někomu hodit.
Po vyzkoušení všeho možného se nakonec ukázalo, že bylo vadné palivové čerpadlo
Po výměně auto zase pěkně jede.
Aby však nebylo starostem konec, ukázalo se, že se rozpadlo nějaké těsnění (údajně bylo uvnitř nádrže, osobně jsem to neviděl) a nedá se sehnat.
Při jízdě je cítit benzín, asi se trošku dostává mezi čerpadlem a nádrží... Asi založím nové vlákno
Děkuji za všechny tipy a rady! Určitě se budou někomu hodit.
Po vyzkoušení všeho možného se nakonec ukázalo, že bylo vadné palivové čerpadlo
Po výměně auto zase pěkně jede.
Aby však nebylo starostem konec, ukázalo se, že se rozpadlo nějaké těsnění (údajně bylo uvnitř nádrže, osobně jsem to neviděl) a nedá se sehnat.
Při jízdě je cítit benzín, asi se trošku dostává mezi čerpadlem a nádrží... Asi založím nové vlákno