CHECK ENGINE OPAKOVANA ZAVADA

Moderátor: peta.smolik

Odpovědět
petr321
Začátečník
Příspěvky: 5
Registrován: 08 kvě 2018, 12:46

CHECK ENGINE OPAKOVANA ZAVADA

Příspěvek od petr321 »

Dobry den,mam problem s mym Fiatem uz delsi dobu.Problem je,ze zavada se stale opakuje a skoro vzdy se stane ve stejnem useku cesty(coz je samo o sobe divne).Motor ztraci vykon dusi se a objevi se kontrolka CHECK ENGINE.Po napichnuti na diagostiku ukazalo svicka na prvnim valci(uz byl i treti valec a totalne zatopeny).Svicky jsem uz vymenil asi 3 krat behem 15 mesicu...Nechal jsem vycistit vstrikovani laserem a auto fungovalo asi 6 mesicu v pohe nez to zase pred 5 dny udelalo.Uz jsem opravdu zoufaly bo nevim co s tim je a ani v servisu nevi....Zavada se stava po ujeti asi 7 km.Nema te nekdo stejnou zkusenost nebo uz to zapalim a poslu z kopce dolu...:-(Jeste mam Fiat Bravo 1,4 T-Jet (88 kW)
Reklama
 

Uživatelský avatar
Vitaml
Všeználek
Příspěvky: 1218
Registrován: 26 pro 2015, 11:55
Bydliště: Brno

Re: CHECK ENGINE OPAKOVANA ZAVADA

Příspěvek od Vitaml »

Podobně mi zlobila jedna zapalovací cívka. Dělalo to, když se ohřála. Doporučuji je vyměnit. Vadná cívka může způsobit i zničení řídící jednotky motoru.
vitaml@volny.cz
Fiat Punto 2 ELX - 1,2/8V, 2001, 125 tkm
Brno
petr321
Začátečník
Příspěvky: 5
Registrován: 08 kvě 2018, 12:46

Re: CHECK ENGINE OPAKOVANA ZAVADA

Příspěvek od petr321 »

Ahoj diky za odpoved,ale civky uz jsme taky vymenili a porad tam je neco spatne...opravdu nevim co s tim bo jinak s tim autem krome beznych kontrol nic neni..nejhorsi,ze ani FIAT servise nic nenasel..nevim,kde by ohl byz skutecny problem.
Uživatelský avatar
martin72
Znalec
Příspěvky: 676
Registrován: 14 říj 2013, 20:57
Bydliště: Praha

Re: CHECK ENGINE OPAKOVANA ZAVADA

Příspěvek od martin72 »

Tak že co jsi vlastně vyměnil a v jakém pořadí - chronologii. To že tady něco napíšeš a ještě z půlky neznamená, že tu máme křišťálové koule, kde si dohledáme jak to bylo. A co je to zatopený válec na sousedním foru píšeš, že jsi měl i zatopenou cívku, tak netuším co si pod tím mám představit. Také tam uvádíš, že ti čistili vnitřek, to jako jak, trochu to rozveď, tohle jsou informace jako že jedna paní povídala a h..no o tom věděla.
Fiat Bravo Emotion rv.2008 1.4 T-Jet 110kW
Fiat Punto MkII 1,2 16V ELX rv.2001
Fiat Marea 1,6 16V ELX rv.2000 ex.2016 frajer nedobrzdil
Fiat 127 rv.1972 ex.2008 dožil
Fiat 125 Speciál rv.1969 ex.2007 dožil
Fiat 125 rv.1968 ex.1997 dožil
Uživatelský avatar
Vitaml
Všeználek
Příspěvky: 1218
Registrován: 26 pro 2015, 11:55
Bydliště: Brno

Re: CHECK ENGINE OPAKOVANA ZAVADA

Příspěvek od Vitaml »

Taky bys to měl napíchnout na diag za jízdy a vystihnout tu chybu, když to zrovna udělá.
Každá závada se zapíše do paměti závad a ve Fiatu to museli vidět.
Ještě může být vada řj motoru.
vitaml@volny.cz
Fiat Punto 2 ELX - 1,2/8V, 2001, 125 tkm
Brno
petr321
Začátečník
Příspěvky: 5
Registrován: 08 kvě 2018, 12:46

Re: CHECK ENGINE OPAKOVANA ZAVADA

Příspěvek od petr321 »

takze to vse zacalo asi 2 roky zpet..Napoprve jsme to napichly na diagnostiku a ukazolo to spatne svicky na prvnim a tretim valci..ok vymena vsech svicek 3 mesice na to znovu stejna zavada,duseni pri pridani plynu a ztrata vykonu(check engine)..opet diagnostika a tentokrat svicky plus,ze byly zatopene benzinem a civky byli taky spatne..takze tentokrat jen vycisteni svicek a vymena civek.chvili to opet jezdilo,ale pri pridani plynu se jako kdyby trosku dusil motor..ve Fiatu samo rikali,ze jinak diagnostika nic jineho neukazala..auto jezdilo zhruba dalsi 4 mesice.Pri dalsi poruse se vymenili opet svicky bo diagnostika ukazala svicka na prvnim valci..plus vycisteni vstriku..asi 6 mesicu klid az doted,kdy se znovu ukazala na diagnostice svicka...tot vse doufam,ze staci na vysvetleni.
Uživatelský avatar
Vitaml
Všeználek
Příspěvky: 1218
Registrován: 26 pro 2015, 11:55
Bydliště: Brno

Re: CHECK ENGINE OPAKOVANA ZAVADA

Příspěvek od Vitaml »

Pořád mi nějak uniká, co je to vlastně za auto. Nemáš žádný popis (podpis).
Skutečně to ale vypadá na vadu řj. Skus vyhledat Spiritwolkera.
vitaml@volny.cz
Fiat Punto 2 ELX - 1,2/8V, 2001, 125 tkm
Brno
Uživatelský avatar
Vitaml
Všeználek
Příspěvky: 1218
Registrován: 26 pro 2015, 11:55
Bydliště: Brno

Re: CHECK ENGINE OPAKOVANA ZAVADA

Příspěvek od Vitaml »

Pořád mi nějak uniká, co je to vlastně za auto. Nemáš žádný popis (podpis).
Skutečně to ale vypadá na vadu řj. Předpokládám, že cívky jsi dával nové. Skus vyhledat Spiritwolkera.
vitaml@volny.cz
Fiat Punto 2 ELX - 1,2/8V, 2001, 125 tkm
Brno
Uživatelský avatar
martin72
Znalec
Příspěvky: 676
Registrován: 14 říj 2013, 20:57
Bydliště: Praha

Re: CHECK ENGINE OPAKOVANA ZAVADA

Příspěvek od martin72 »

jedná se o t-jet 88kW


Pokud budu brát v úvahu, že něco na motoru likviduje svíčky a že určité zlepšení se dostavilo po pročištění trysek, tak bych se zaměřil na přípravu směsy. Je škoda, že není zpětná vazba co na to ECU, jestli se změnili korekce vstřiku.Chtělo by to live data z motoru, co se tam v tu chvíli děje. Jestli jsem to správně pochopil, tak po ujetí 7km to začne blbnout a co se děje dál, přestane to nebo už pak je stav, že to blbne stále? Změřil bych tlak paliva na liště a koukl se co MAP senzor. Jediné s čím si nejsem jist je, jak případná špatná příprava směsy s následným odchodem svíčky dovede odepsat cívku. Kolik těch cívek jsi měnil a jakou vykazovali poruchu, bylo to na primáru nebo sekundáru.
Fiat Bravo Emotion rv.2008 1.4 T-Jet 110kW
Fiat Punto MkII 1,2 16V ELX rv.2001
Fiat Marea 1,6 16V ELX rv.2000 ex.2016 frajer nedobrzdil
Fiat 127 rv.1972 ex.2008 dožil
Fiat 125 Speciál rv.1969 ex.2007 dožil
Fiat 125 rv.1968 ex.1997 dožil
petr321
Začátečník
Příspěvky: 5
Registrován: 08 kvě 2018, 12:46

Re: CHECK ENGINE OPAKOVANA ZAVADA

Příspěvek od petr321 »

Vitaml píše:Pořád mi nějak uniká, co je to vlastně za auto. Nemáš žádný popis (podpis).
Skutečně to ale vypadá na vadu řj. Předpokládám, že cívky jsi dával nové. Skus vyhledat Spiritwolkera.

Ahoj je to v prispevku,ze se jedna o Bravo 1.4 t-jet (88kw)
petr321
Začátečník
Příspěvky: 5
Registrován: 08 kvě 2018, 12:46

Re: CHECK ENGINE OPAKOVANA ZAVADA

Příspěvek od petr321 »

martin72 píše:jedná se o t-jet 88kW


Pokud budu brát v úvahu, že něco na motoru likviduje svíčky a že určité zlepšení se dostavilo po pročištění trysek, tak bych se zaměřil na přípravu směsy. Je škoda, že není zpětná vazba co na to ECU, jestli se změnili korekce vstřiku.Chtělo by to live data z motoru, co se tam v tu chvíli děje. Jestli jsem to správně pochopil, tak po ujetí 7km to začne blbnout a co se děje dál, přestane to nebo už pak je stav, že to blbne stále? Změřil bych tlak paliva na liště a koukl se co MAP senzor. Jediné s čím si nejsem jist je, jak případná špatná příprava směsy s následným odchodem svíčky dovede odepsat cívku. Kolik těch cívek jsi měnil a jakou vykazovali poruchu, bylo to na primáru nebo sekundáru.

Ahoj, no problem po 7 km pokracuje ikdyz byla doba,ze stacilo vypnout motor a chvili pockat asi 5 min pote nastartovat poradne proturovat a jelo se dal..Ja mam podezreni na bordel v nadrzi bo jnak si nedokazu vyvetlit nas problem.Navic po vymene svicek se najelo mozna 4000 km..coz je malo.Fiat dela vzdy mrtveho brouka,kdyz to s nimi resim.Rekli mi,ze nesmim jezdit kratke trasy na coz jsem je poslal do haje,protoze auto by melo zvladnout i pojezdy..
Odpovědět

Zpět na „Bravo 2“