Záhada - ani po výmene vývevy a tesnenia pod ňou Stilo nebrzdí. Krátko po výmene brzdilo normálne no zas...akoby boli brzdy bez posilňovača a zvláštne je, že po pár sekundách sa to pri sústavnom brzdení o niečo zväčší.
Netuší niekto prosím kde hľadať chybu?
Stilo NEBRZDÍ !!!
Moderátor: peta.smolik
Stilo NEBRZDÍ !!!
2004 Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9 JTD (84.5 kW / 115 PS
Multipla JTD r.v. 2005 (zabavila mi ju manželka a učí ju na benzín :D :D :D )
Punto 1.9JTD - - r.v. 1999 - EX)
(Punto 1.1 - r.v. 1995 - EX)
(všade kam smú - Metabondy)
Multipla JTD r.v. 2005 (zabavila mi ju manželka a učí ju na benzín :D :D :D )
Punto 1.9JTD - - r.v. 1999 - EX)
(Punto 1.1 - r.v. 1995 - EX)
(všade kam smú - Metabondy)
- Reklama
Re: Stilo NEBRZDÍ !!!
Vyměnili jste i hadici k vývěvě?
vitaml@volny.cz
Fiat Punto 2 ELX - 1,2/8V, 2001, 125 tkm
Brno
Fiat Punto 2 ELX - 1,2/8V, 2001, 125 tkm
Brno
Re: Stilo NEBRZDÍ !!!
Zistím, dám vedieť, opravuje nám to známy
- je to 100% mechanická závada či to môže robiť niečím aj elektronika?
Vďaka
- je to 100% mechanická závada či to môže robiť niečím aj elektronika?
Vďaka
2004 Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9 JTD (84.5 kW / 115 PS
Multipla JTD r.v. 2005 (zabavila mi ju manželka a učí ju na benzín :D :D :D )
Punto 1.9JTD - - r.v. 1999 - EX)
(Punto 1.1 - r.v. 1995 - EX)
(všade kam smú - Metabondy)
Multipla JTD r.v. 2005 (zabavila mi ju manželka a učí ju na benzín :D :D :D )
Punto 1.9JTD - - r.v. 1999 - EX)
(Punto 1.1 - r.v. 1995 - EX)
(všade kam smú - Metabondy)
Re: Stilo NEBRZDÍ !!!
Elektronika ne.
Hadice se může zmáčknout-scucnout.
Hadice se může zmáčknout-scucnout.
vitaml@volny.cz
Fiat Punto 2 ELX - 1,2/8V, 2001, 125 tkm
Brno
Fiat Punto 2 ELX - 1,2/8V, 2001, 125 tkm
Brno
Re: Stilo NEBRZDÍ !!!
Budúci víkend - alebo ďalší, medzi tým som preč.
Ono to včera najprv brzdilo pekne ostro no po pár km to zas zblblo
EDIT:
"Ide sa vymeniť" Turbo.
Dôvod - turbína má očesané lopatky a nie málo.
Predpoklad - keďže turbo a výveva majú spoločný mazací kanál a turbo je nižšie, než výveva - je predpoklad, že očesaná turbína skrz hodne vyššie otáčky odsaje z mazacieho kanála olej a k výveve sa prakticky nedostáva.
Je možné, že aj nejaký spätný ventil...blbne bo ak aj je nejaký podtlak pri vypnutí motora - na druhý deň nie je.
Dám vedieť (ak nezabudnem...) čo bude po výmene.
Ono to včera najprv brzdilo pekne ostro no po pár km to zas zblblo
EDIT:
"Ide sa vymeniť" Turbo.
Dôvod - turbína má očesané lopatky a nie málo.
Predpoklad - keďže turbo a výveva majú spoločný mazací kanál a turbo je nižšie, než výveva - je predpoklad, že očesaná turbína skrz hodne vyššie otáčky odsaje z mazacieho kanála olej a k výveve sa prakticky nedostáva.
Je možné, že aj nejaký spätný ventil...blbne bo ak aj je nejaký podtlak pri vypnutí motora - na druhý deň nie je.
Dám vedieť (ak nezabudnem...) čo bude po výmene.
2004 Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9 JTD (84.5 kW / 115 PS
Multipla JTD r.v. 2005 (zabavila mi ju manželka a učí ju na benzín :D :D :D )
Punto 1.9JTD - - r.v. 1999 - EX)
(Punto 1.1 - r.v. 1995 - EX)
(všade kam smú - Metabondy)
Multipla JTD r.v. 2005 (zabavila mi ju manželka a učí ju na benzín :D :D :D )
Punto 1.9JTD - - r.v. 1999 - EX)
(Punto 1.1 - r.v. 1995 - EX)
(všade kam smú - Metabondy)