Ahoj. Mám fiat stilo 1,9 jtd 85kw 2001 a pri jazde s nim mi vypisuje engine fault a nachvilu ako keby vyplo turbo alebo stratilo výkon akonáhle dám dole nohu z plynu tak to jazdi dalej . Robí to hlavne ked ho chcem trocha roztiahnut a hlavne v 3jke a v 4ke cca okolo 3000 otačok .
Zaslepil som egr a odpojil vahu vzduchu a stilo jazdi ako odtrhnuté z retaze . Vie mi niekto poradit čo s tým? Či to tak mam nechat alebo co a tym? Díky za odpoved
Engine fault
Moderátor: peta.smolik
- Reklama
Re: Engine fault
Váha vzduchu je potvora - Punto JTD mi pred časom stratilo ťah - po odpojení ako odtrhnutý vagón.
Jemu nejak nechýba... EGR som nebabral, má tam byť skrz exhaláty NO-x tak tam je
Jemu nejak nechýba... EGR som nebabral, má tam byť skrz exhaláty NO-x tak tam je
2004 Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9 JTD (84.5 kW / 115 PS
Multipla JTD r.v. 2005 (zabavila mi ju manželka a učí ju na benzín :D :D :D )
Punto 1.9JTD - - r.v. 1999 - EX)
(Punto 1.1 - r.v. 1995 - EX)
(všade kam smú - Metabondy)
Multipla JTD r.v. 2005 (zabavila mi ju manželka a učí ju na benzín :D :D :D )
Punto 1.9JTD - - r.v. 1999 - EX)
(Punto 1.1 - r.v. 1995 - EX)
(všade kam smú - Metabondy)
-
- Začátečník
- Příspěvky: 3
- Registrován: 24 úno 2018, 10:07
Re: Engine fault
No a niekto by mi vedel poradit? Môžem to tak nechať? Neuškodi to nejak? Diky za radu
Re: Engine fault
So zaslepeným EGR jazdí tisíce ľudí (ja nie). Je to skrz množstvo škodlivín.
S odpojenou váhou vzduchu som jazdil na Punter 1.9JTD nejaký čas (...), kompík dopočíta nejako údaje bez nej aj bez Ďalších výstupov z čidiel.
Poškodiť sa motor nemá prečo, no môže to mať vplyv na spotrebu a zas škodliviny.
Tiež sa môže stať problematický štart za väčších mrazov aj nemusí.
Jazdiť bez nej možno no bolo by fér ju riešiť
EDIT:
TAm zrejme ešte nie je DPOF - filter pevných častíc, tak ani nehrozí jeho skoršie zanášanie.
S odpojenou váhou vzduchu som jazdil na Punter 1.9JTD nejaký čas (...), kompík dopočíta nejako údaje bez nej aj bez Ďalších výstupov z čidiel.
Poškodiť sa motor nemá prečo, no môže to mať vplyv na spotrebu a zas škodliviny.
Tiež sa môže stať problematický štart za väčších mrazov aj nemusí.
Jazdiť bez nej možno no bolo by fér ju riešiť
EDIT:
TAm zrejme ešte nie je DPOF - filter pevných častíc, tak ani nehrozí jeho skoršie zanášanie.
2004 Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9 JTD (84.5 kW / 115 PS
Multipla JTD r.v. 2005 (zabavila mi ju manželka a učí ju na benzín :D :D :D )
Punto 1.9JTD - - r.v. 1999 - EX)
(Punto 1.1 - r.v. 1995 - EX)
(všade kam smú - Metabondy)
Multipla JTD r.v. 2005 (zabavila mi ju manželka a učí ju na benzín :D :D :D )
Punto 1.9JTD - - r.v. 1999 - EX)
(Punto 1.1 - r.v. 1995 - EX)
(všade kam smú - Metabondy)