Problém s kúrením na MK2

Vše o motoru a převodovém ústrojí, poruchy, úpravy, rady a typy, topení a chazení

Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto

Uživatelský avatar
Vitaml
Všeználek
Příspěvky: 1218
Registrován: 26 pro 2015, 11:55
Bydliště: Brno

Re: Problém s kúrením na MK2

Příspěvek od Vitaml »

To je dobrý. :wink:
Nemáš fotku?
vitaml@volny.cz
Fiat Punto 2 ELX - 1,2/8V, 2001, 125 tkm
Brno
Reklama
 

Uživatelský avatar
Maťo
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 279
Registrován: 04 led 2011, 19:54
Bydliště: SK-Orava
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém s kúrením na MK2

Příspěvek od Maťo »

Dnes večer pôjdem ku mechanikovi po auto tak zoberiem aj to staré tesnenie a odfotím ho.
Fiat Punto 1,2 8V 5dv. r.2002
Fiat Multipla 1,6 16V r.2001
Uživatelský avatar
SpiritWolker
Všeználek
Příspěvky: 1337
Registrován: 11 dub 2008, 00:56
Bydliště: Bratislava

Re: Problém s kúrením na MK2

Příspěvek od SpiritWolker »

Tak to je super .) takže ručička teplomeru preto neskor vystupila hore lebo bol zavzdušneny chladiaci systém, cez podfuknute tesnenie natiahlo vzduch, a až ked sa voda zohriala a čerpadlo natlakovalo vodu tak až vtedy začal teplomer ukazovat teplotu ked don ho natiekla voda .) dobre som to skomolil .)

Opravujem servo-riadenia Fiat Punto II, Punto Grande EVO, Panda
Servo-motory Punto II (188 rv1999-2003) cena 50e/1400kč posielam aj poštou
SK mobil +421 905 642 805
CZ mobil +420 739 929 544
alebo napište spravu
Uživatelský avatar
liborko
Všeználek
Příspěvky: 2726
Registrován: 26 zář 2007, 16:06
Bydliště: Havířov

Re: Problém s kúrením na MK2

Příspěvek od liborko »

tak 286tis.km s původním těsněním je docela úspěch,foto bych rád viděl :)
CROMA 1.9JTD/110kW r.06 -EMOTION-
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96

IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
Uživatelský avatar
Maťo
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 279
Registrován: 04 led 2011, 19:54
Bydliště: SK-Orava
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém s kúrením na MK2

Příspěvek od Maťo »

Chlapi fotku bohužiaľ nemám lebo mechanik tesnenie vyhodil,ale môj ďalší poznatok je že po odvzdušnení už auto vôbec nežblnká,motor ide tichšie a má lepší ťah.Podotýkam že boli od kľukovky vymenené všetky tesnenia a prebrúsené všetky plochu kam ide tesnenie.Materiál a práca ma po známosti vyšla 100€.Dúfam že ďalších aspoň 200000km budem mať pokoj. :D
Fiat Punto 1,2 8V 5dv. r.2002
Fiat Multipla 1,6 16V r.2001
Uživatelský avatar
Maťo
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 279
Registrován: 04 led 2011, 19:54
Bydliště: SK-Orava
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém s kúrením na MK2

Příspěvek od Maťo »

Čaute po určitom čase každodenného testovania cca 40km denne podotýkam že v aute už nežblnká a všetko je ok.Nejde dym ako s parníka :lol:
Fiat Punto 1,2 8V 5dv. r.2002
Fiat Multipla 1,6 16V r.2001
Uživatelský avatar
liborko
Všeználek
Příspěvky: 2726
Registrován: 26 zář 2007, 16:06
Bydliště: Havířov

Re: Problém s kúrením na MK2

Příspěvek od liborko »

tak super :wink: záleží jak kvalitní těsnění mechanik použil,ale min. dalších 100tis budeš mít klid :)
CROMA 1.9JTD/110kW r.06 -EMOTION-
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96

IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
Odpovědět

Zpět na „Punto - motor“