Dobrý večer ,včera se mi stalo že se na pal.pc oběvila hláška výměny oleje.Přitom jsem ho měl vyměněn před cca 1000km.Po výměně to bylo diagnostikou vymazáno a bylo to standartně nastaveno na 20tis.km.tak jakto.Měl jsem odpojenou baterku a poté se ukázalo vým.oleje 0km.Je to možné.Přitom jsem koukal na měrku a je ho tam nějako podle mně víc než bylo při výměně je to u horní hranice jako by oĺej přibýval,což je blbost.
Auto mi hrozně žere při volnoběhu na neutrál spotřeba okamžitá cca 8-10L.Průměr 6,8 na delší trasách.Termostat vyměněn zároven i teplotní čidlo u termostatu a pořád stejný,kde je prosím nějaké další teplotní čidlo na motoru,připadá mi to jako kdyby počítač vyhodnotil to že je studený motor,protože ručička na teploměru se dosti hýbe.Diagnostika nic neukázala vše OK .Ale musím sehnat asi někoho aby uměl s diagnostikou udělat test čidel.Prosím o jakoukoli radu pokud někdo měl už stejný problém.
Opět Problém 13 multijet
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
- Reklama
Re: Opět Problém 13 multijet
Samozřejmě že to při volnoběhu žere, když neujíždíš žádný kilometry.
vitaml@volny.cz
Fiat Punto 2 ELX - 1,2/8V, 2001, 125 tkm
Brno
Fiat Punto 2 ELX - 1,2/8V, 2001, 125 tkm
Brno
- SpiritWolker
- Všeználek
- Příspěvky: 1337
- Registrován: 11 dub 2008, 00:56
- Bydliště: Bratislava
Re: Opět Problém 13 multijet
Nastavuje sa tam viac parametrov, asi to zbabrali - nespravne nastavili .)
treba to iba nanovo nastavit diagnostikou video: https://www.youtube.com/watch?v=MX5NxxsTHss" onclick="window.open(this.href);return false;
rj iba rata čas a prejdene km, nevie vyhodnotit realny stav oleja
odpojenim baterky mohla zblbnut pamet servisnych prehliadok
ked si meral olej po hornu rysku bolo po jazde alebo bol motor hodinu odstaty vo vodorovnej polohe?
1,3 ma taku velku spotrebu? rozvody, hlava a ventily su v poriadku? to by mala byt okolo 4-5l spotreba
treba to iba nanovo nastavit diagnostikou video: https://www.youtube.com/watch?v=MX5NxxsTHss" onclick="window.open(this.href);return false;
rj iba rata čas a prejdene km, nevie vyhodnotit realny stav oleja
odpojenim baterky mohla zblbnut pamet servisnych prehliadok
ked si meral olej po hornu rysku bolo po jazde alebo bol motor hodinu odstaty vo vodorovnej polohe?
1,3 ma taku velku spotrebu? rozvody, hlava a ventily su v poriadku? to by mala byt okolo 4-5l spotreba
Opravujem servo-riadenia Fiat Punto II, Punto Grande EVO, Panda
Servo-motory Punto II (188 rv1999-2003) cena 50e/1400kč posielam aj poštou
SK mobil +421 905 642 805
CZ mobil +420 739 929 544
alebo napište spravu
Re: Opět Problém 13 multijet
Auto jede na neutrál z kopce a je taková také spotřeba.
Auto stálo cca Hodku při měření hladiny oleje a po horní okraj rysky hladina.Asi se to stalo při odpojení bat.o víkendu jedu na diagnostiku tak to znovu nastavíme.
Proč myslíš hlava ventili jaký by na to měli vliv.
Podle mne by to mohlo být čidlem teploty že vyhodnotí motor studený a tím dává více paliva.Pritom termostat s čidlem výměně.
Ručička termostatu jednou je na hoře a zachvili klesá ale za jízdy.Opravdu už nevím čím by to mohlo být jaké čidlo.
Prosím poraďte jsem v koncích.
Auto stálo cca Hodku při měření hladiny oleje a po horní okraj rysky hladina.Asi se to stalo při odpojení bat.o víkendu jedu na diagnostiku tak to znovu nastavíme.
Proč myslíš hlava ventili jaký by na to měli vliv.
Podle mne by to mohlo být čidlem teploty že vyhodnotí motor studený a tím dává více paliva.Pritom termostat s čidlem výměně.
Ručička termostatu jednou je na hoře a zachvili klesá ale za jízdy.Opravdu už nevím čím by to mohlo být jaké čidlo.
Prosím poraďte jsem v koncích.
- SpiritWolker
- Všeználek
- Příspěvky: 1337
- Registrován: 11 dub 2008, 00:56
- Bydliště: Bratislava
Re: Opět Problém 13 multijet
škoda že sa v 1.3 nevyznam viac, viac už poradi Vitaml
ručička teplomeru može lietat preto že je to stale zavzdušnene?
rukov treba merat hadice alebo digitalnym infra teplomerom
naozaj tažko povedat/poradit na dialku, presnu zavadu asi odhali až mechanik v dielni
diagnostikou sa da aj vyskušat či ručička teplomera spravne funguje .)
ručička teplomeru može lietat preto že je to stale zavzdušnene?
rukov treba merat hadice alebo digitalnym infra teplomerom
naozaj tažko povedat/poradit na dialku, presnu zavadu asi odhali až mechanik v dielni
diagnostikou sa da aj vyskušat či ručička teplomera spravne funguje .)
Opravujem servo-riadenia Fiat Punto II, Punto Grande EVO, Panda
Servo-motory Punto II (188 rv1999-2003) cena 50e/1400kč posielam aj poštou
SK mobil +421 905 642 805
CZ mobil +420 739 929 544
alebo napište spravu
Re: Opět Problém 13 multijet
F.I.A.T. - Fakt Iba Ako Trenažér
.
.
.
Mám tri
.
.
.
Mám tri
2004 Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9 JTD (84.5 kW / 115 PS
Multipla JTD r.v. 2005 (zabavila mi ju manželka a učí ju na benzín :D :D :D )
Punto 1.9JTD - - r.v. 1999 - EX)
(Punto 1.1 - r.v. 1995 - EX)
(všade kam smú - Metabondy)
Multipla JTD r.v. 2005 (zabavila mi ju manželka a učí ju na benzín :D :D :D )
Punto 1.9JTD - - r.v. 1999 - EX)
(Punto 1.1 - r.v. 1995 - EX)
(všade kam smú - Metabondy)
Re: Opět Problém 13 multijet
Tak jsem byl konečně na profi diagnostice na stk a problém vspočívá v egr ventilu pravděpodobná příčina vyšší spotřeby.A termostat je prý ok akorát to bylo trochu zavzdušněno tak uvidíme jak dál.