Nízké tlaky 8v
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
- PuntoRipper
- Fiaťák
- Příspěvky: 83
- Registrován: 09 úno 2013, 21:02
- Bydliště: Meziměstí
Nízké tlaky 8v
Ahoj, mám punto mk2 44kw a naměřil jsem tlaky jen 10 bar na všech valcich, motor olej nebere, rozvody ok. Můžou to být kroužky i když nezmizí olej? Má najeto 200000km, vyměnil jsem těsnění pod hlavou, hlava se zdá ok, po naliti petroleje do spalovacích prostor nic ne zmizelo. Vadí mě to hlavně z duvidu zvýšené spotřeby kdy se nemůžu dostat nad 17km/l ani když se fakt snažím a taky to v kopci dost vadne
EX: 1x Punto mk1 1.1, 1x Punto mk2 16v, 5x Punto mk2 8v, Grande Punto 1.4 8v, Grande Punto 1.3 JTD
Nyní: Grande Punto 1.4 tjet
Nyní: Grande Punto 1.4 tjet
- Reklama
Re: Nízké tlaky 8v
Ahoj,
s tou spotřebou jsi na tom ještě dobře, já jezdím do 15l/100km a už nevím co může být špatně (jede mi to ale líp než Renault Tvingo se stejným motorem-ověřeno), mám skoro vše nové, ale zase na druhou stranu mám tlaky takovéto:
https://www.youtube.com/watch?v=LgfWehncrOc" onclick="window.open(this.href);return false;
Opravdu máš v pořádku rozvody a ventilové vůle?
s tou spotřebou jsi na tom ještě dobře, já jezdím do 15l/100km a už nevím co může být špatně (jede mi to ale líp než Renault Tvingo se stejným motorem-ověřeno), mám skoro vše nové, ale zase na druhou stranu mám tlaky takovéto:
https://www.youtube.com/watch?v=LgfWehncrOc" onclick="window.open(this.href);return false;
Opravdu máš v pořádku rozvody a ventilové vůle?
vitaml@volny.cz
Fiat Punto 2 ELX - 1,2/8V, 2001, 125 tkm
Brno
Fiat Punto 2 ELX - 1,2/8V, 2001, 125 tkm
Brno
- SpiritWolker
- Všeználek
- Příspěvky: 1337
- Registrován: 11 dub 2008, 00:56
- Bydliště: Bratislava
Re: Nízké tlaky 8v
Pozdravujem, netusim ake tlaky maju byt, Vitamil asi bude vediet. Ale nemyslim si že zvysena spotreba bude kvoli kružkom .) Ja z skusenosti predpovedam že bude asi deravy vyfuk alebo pletenec. Pripadne prasknute zvody. Tak isto može byt zla alebo nespravna lambda, podla nej počitač určuje množstvo paliva, alebo posunute rozvody o zub, vieš ako spravne skontrolovat časovanie rozvodov? Potom nespravne sviečky alebo šmejdove Brisk ktore som hodil okamžite do koša ked som zistil ako zle palia.
Sviečkove kable nesmu preražat. Čo z toho bude asi zle?
Čo si na posledy menil opravoval na aute?
Ja na mojom aute mavam bezne 18-19
ale ked ide na nom kamoš ktory rychlejšie akceleruje a stale chodi pod plynom on ma potom 14-16
Sviečkove kable nesmu preražat. Čo z toho bude asi zle?
Čo si na posledy menil opravoval na aute?
Ja na mojom aute mavam bezne 18-19
ale ked ide na nom kamoš ktory rychlejšie akceleruje a stale chodi pod plynom on ma potom 14-16
Opravujem servo-riadenia Fiat Punto II, Punto Grande EVO, Panda
Servo-motory Punto II (188 rv1999-2003) cena 50e/1400kč posielam aj poštou
SK mobil +421 905 642 805
CZ mobil +420 739 929 544
alebo napište spravu
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 280
- Registrován: 11 pro 2015, 15:47
Re: Nízké tlaky 8v
Vitaml: nemas ty tlaky podezrele vysoky? ty rippera me prijdou normalnejsi... jestli nemas blbe rozvody nebo tak neco.
Re: Nízké tlaky 8v
Dělal jsem je před generálkou hlavy a i po ní a bylo to skoro stejný, měřák mám ověřený v práci.
vitaml@volny.cz
Fiat Punto 2 ELX - 1,2/8V, 2001, 125 tkm
Brno
Fiat Punto 2 ELX - 1,2/8V, 2001, 125 tkm
Brno
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 280
- Registrován: 11 pro 2015, 15:47
Re: Nízké tlaky 8v
ok, me to docela prekvapilo, jsem potkal jen tri motory a vsechny to meli kolem 11 baru. Kazdopadne ten ripperovo motor je jinej nez ty vase, tak babo rad jaky tam maji byt normalni tlaky
- PuntoRipper
- Fiaťák
- Příspěvky: 83
- Registrován: 09 úno 2013, 21:02
- Bydliště: Meziměstí
Re: Nízké tlaky 8v
Mám fotky rozvodu, ale nejdou me sem dát z mobilu, moc velký
Měl jsem rozvody I o zub posunutý a tlaky stejny..
Spotřebu mám při normální jízdě kolem 16km/l. Kamarád má stejný auto a tlaky 13bar a spotřeba 20km/l a jede lip o něco.
Vyměnil jsem už snad všechno, lambdy obě, kat, vstriky, svíčky ngk, kabely, čerpadlo, těsnění pod hlavou, filtry, cívky obě... Nic jinyho než že to je tlakama me nenapadá
Měl jsem rozvody I o zub posunutý a tlaky stejny..
Spotřebu mám při normální jízdě kolem 16km/l. Kamarád má stejný auto a tlaky 13bar a spotřeba 20km/l a jede lip o něco.
Vyměnil jsem už snad všechno, lambdy obě, kat, vstriky, svíčky ngk, kabely, čerpadlo, těsnění pod hlavou, filtry, cívky obě... Nic jinyho než že to je tlakama me nenapadá
EX: 1x Punto mk1 1.1, 1x Punto mk2 16v, 5x Punto mk2 8v, Grande Punto 1.4 8v, Grande Punto 1.3 JTD
Nyní: Grande Punto 1.4 tjet
Nyní: Grande Punto 1.4 tjet
- PuntoRipper
- Fiaťák
- Příspěvky: 83
- Registrován: 09 úno 2013, 21:02
- Bydliště: Meziměstí
Re: Nízké tlaky 8v
http://kubanuss.rajce.idnes.cz/Punto/" onclick="window.open(this.href);return false;
Rozvody
Rozvody
EX: 1x Punto mk1 1.1, 1x Punto mk2 16v, 5x Punto mk2 8v, Grande Punto 1.4 8v, Grande Punto 1.3 JTD
Nyní: Grande Punto 1.4 tjet
Nyní: Grande Punto 1.4 tjet
Re: Nízké tlaky 8v
Děravý výfuk, nebo svody by asi byly slyšet, nepálící svíčky a vynechávání válců by asi taky ucho poznalo, jinak je v podstatě nemožné, aby válec zapálil v jiném okamžiku než má (může akorát vynechat), co se týče lambdasond, nejlepší udělat diag od někoho zkušeného, nejlépe za jízdy (já tak zkušený nejsem abych poznal optimální spalování v různých režimech jízdy).
Já už jsem zkoušel několik nových sond, hlavně po problémech s gufery ventilů, které nedržely na dříkách (vyřešeno - o tom ještě napíšu), ale spotřeba se mi nijak nezměnila (vždy jsem smazal kolečko učení).
Jediné co jsem snad ještě neměnil je MAP senzor, možná by to taky mohl ovlivnit, i když vím, že mi funguje, ale nevím, jestli správně. Koupím a uvidím.
Já už jsem zkoušel několik nových sond, hlavně po problémech s gufery ventilů, které nedržely na dříkách (vyřešeno - o tom ještě napíšu), ale spotřeba se mi nijak nezměnila (vždy jsem smazal kolečko učení).
Jediné co jsem snad ještě neměnil je MAP senzor, možná by to taky mohl ovlivnit, i když vím, že mi funguje, ale nevím, jestli správně. Koupím a uvidím.
vitaml@volny.cz
Fiat Punto 2 ELX - 1,2/8V, 2001, 125 tkm
Brno
Fiat Punto 2 ELX - 1,2/8V, 2001, 125 tkm
Brno
Re: Nízké tlaky 8v
Puntoripper:
OK, už jsem to tu dával, čárka na kole vaček nad, když je pod, tak to dobře nejede.
OK, už jsem to tu dával, čárka na kole vaček nad, když je pod, tak to dobře nejede.
- Přílohy
-
- vačka.JPG (115.17 KiB) Zobrazeno 6420 x
-
- setrvák.jpg (174.21 KiB) Zobrazeno 6420 x
vitaml@volny.cz
Fiat Punto 2 ELX - 1,2/8V, 2001, 125 tkm
Brno
Fiat Punto 2 ELX - 1,2/8V, 2001, 125 tkm
Brno
- PuntoRipper
- Fiaťák
- Příspěvky: 83
- Registrován: 09 úno 2013, 21:02
- Bydliště: Meziměstí
Re: Nízké tlaky 8v
Takže to mám špatně myslíš? Předtím jsem to měl více pod ryskou. I tak kamarádovo punto který beru jako příklad to má asi 1cm od ryskou a i tak jezdi bezvadně a má 13 bar.
EX: 1x Punto mk1 1.1, 1x Punto mk2 16v, 5x Punto mk2 8v, Grande Punto 1.4 8v, Grande Punto 1.3 JTD
Nyní: Grande Punto 1.4 tjet
Nyní: Grande Punto 1.4 tjet
Re: Nízké tlaky 8v
Nevím, jestli to bude mít význam na tlak, asi ho máte dobrý, já akorát vím, že když jsem to měl pod, tak to nejelo. Taky vím, že když jsem spustil řemen a nechal skočit vačkovou hřídel tam kde chtěla (tzn střih ventilů), tak to taky bylo nad tou ryskou na hlavě. Zkuste to a uvidíte.
vitaml@volny.cz
Fiat Punto 2 ELX - 1,2/8V, 2001, 125 tkm
Brno
Fiat Punto 2 ELX - 1,2/8V, 2001, 125 tkm
Brno
Re: Nízké tlaky 8v
http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/komprese.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Pokud má řemenici váčky mimo rysku tak se mu budou brzy či pozde otevírat a zavirat ventily tudíž to vliv na kompresi ma
Pokud má řemenici váčky mimo rysku tak se mu budou brzy či pozde otevírat a zavirat ventily tudíž to vliv na kompresi ma
CROMA 1.9JTD/110kW r.06 -EMOTION-
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96
IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96
IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
Re: Nízké tlaky 8v
nevim jak vám,ale odkaz mi nějak nechce přes pc načíst,přitom přes mobil funguje nicméně tlaky pro zážehové motory do 90PS jsou 9-12 bar (hranice opotřebení 7bar) přičemž rozdil tlaku mezi jednotl.válci max.3bary
Vitaml: máš to fakt nějak nenormálně vysoké, pokud dobře vidím na videu tak 16Bar máš nějaké úpravy na motoru? Na seriovce je to blbost,nebo ten měřák opravdu neukazuje správně
Vitaml: máš to fakt nějak nenormálně vysoké, pokud dobře vidím na videu tak 16Bar máš nějaké úpravy na motoru? Na seriovce je to blbost,nebo ten měřák opravdu neukazuje správně
CROMA 1.9JTD/110kW r.06 -EMOTION-
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96
IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96
IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
Re: Nízké tlaky 8v
Motor upravovaný nebyl, myslím že přede mnou ještě nikdo nerozdělával hlavu.
Měřak skusím ještě otestovat na nějakém vyšším tlaku, zkoušel jsem ho akorát na 5 barech, tam ukazoval přesně, tak nevím.
Akorát jsem při zkoušení nešlapal na plyn, ale to by přeci nemělo tlak zvýšit.
Měřak skusím ještě otestovat na nějakém vyšším tlaku, zkoušel jsem ho akorát na 5 barech, tam ukazoval přesně, tak nevím.
Akorát jsem při zkoušení nešlapal na plyn, ale to by přeci nemělo tlak zvýšit.
vitaml@volny.cz
Fiat Punto 2 ELX - 1,2/8V, 2001, 125 tkm
Brno
Fiat Punto 2 ELX - 1,2/8V, 2001, 125 tkm
Brno