Zdravím, nedávno mi u auta odešel vstřik, auto jsme nechal opravit všechny vstriky otestovány a jeden špatny vymenen za repasovany nasledne po cca 500km mi po nastartovani auta zacalo neco klepat v motoru na strane spolujezdce myslel jsem že je to opet vstrik ale dnes po odzkoušeni vstriku se zjistilo že vstriky jsou v poradku ale nepáli první válec, máte s tim nekdo zkusenost?
je možne že to je řemenice klikové hřídele?
zaroven se vstriky jsem daval všude i nove žhavici svíčky
dík za pripadnou radu
Fiat bravo 1,9 110KW najeto 160tis. km.
Bravo 1,9 110KW auto beží na 3 válce
Moderátor: peta.smolik
- Reklama
Re: Bravo 1,9 110KW auto beží na 3 válce
Co komprese na tom prvním válci? Byla měřená?
A co je myšleno výrazem řemenice klikové hřídele? Resp. vim co je řemenice, ale nevim jaký by na tohle měla vliv.
A co je myšleno výrazem řemenice klikové hřídele? Resp. vim co je řemenice, ale nevim jaký by na tohle měla vliv.
1.4 16V
66 kw
66 kw
Re: Bravo 1,9 110KW auto beží na 3 válce
Ta řemenice klikové hřídele už nic myslel jsem že valec funguje ale dnes mi řekli v servisu že testovali vstřik na prvním válci z ktereho jdou ty rány (zvuky) a vstrik je v poradku.
Komprese merena nebyla auto jsme dal do servisu tak pocitam že snad kompresi zmeří jako první věc a pak zjistí víc, jinak mi říkali v servisu že by to mohli být nějací "koníci" tento vyraz ale nevím co je, ale pokud se nepletu tak je to nejaky ventil co se otevira a zavira aby odvedl spaliny z válce nebo se pletu??
Momentální je to že vstřiky jsou v pohode ale první válec nezapaluje.
Komprese merena nebyla auto jsme dal do servisu tak pocitam že snad kompresi zmeří jako první věc a pak zjistí víc, jinak mi říkali v servisu že by to mohli být nějací "koníci" tento vyraz ale nevím co je, ale pokud se nepletu tak je to nejaky ventil co se otevira a zavira aby odvedl spaliny z válce nebo se pletu??
Momentální je to že vstřiky jsou v pohode ale první válec nezapaluje.