Spotreba oleja
Moderátor: peta.smolik
Spotreba oleja
Chcem sa spýtať koľko dolejete oleja do benzínových motorov od výmeny do výmeny oleja.
- Reklama
Re: Spotreba oleja
0,1l na 1000km
Fiat Bravo Emotion rv.2008 1.4 T-Jet 110kW
Fiat Punto MkII 1,2 16V ELX rv.2001
Fiat Marea 1,6 16V ELX rv.2000 ex.2016 frajer nedobrzdil
Fiat 127 rv.1972 ex.2008 dožil
Fiat 125 Speciál rv.1969 ex.2007 dožil
Fiat 125 rv.1968 ex.1997 dožil
Fiat Punto MkII 1,2 16V ELX rv.2001
Fiat Marea 1,6 16V ELX rv.2000 ex.2016 frajer nedobrzdil
Fiat 127 rv.1972 ex.2008 dožil
Fiat 125 Speciál rv.1969 ex.2007 dožil
Fiat 125 rv.1968 ex.1997 dožil
Re: Spotreba oleja
tak isto aj ja 0,1l na 1000km
Škoda 130L agave už z recyklovana
Fiat BRAVO 1.4 activ PLUS 66kw biela "divino"
Fiat BRAVO 1.4 activ PLUS 66kw biela "divino"
Re: Spotreba oleja
tiez tak. cca nieco viac ako liter medzi vymenami, menim po 15 tis max.
Re: Spotreba oleja
Když jsem měl Brávko 1.4 atmoška, tak olej po autorizovaným servisu tj. myslím asi Selenii to sežralo docela rychle 5-10k km, dolil jsem tam Mogul ze sámošky a co jsem nalil to i vylil ale to jsem byl mladej a blbej a navíc a asi hlavně dělal servis po 30k.
Fiat Tipo2 HB 1.4 T-jet 88kw Lounge
ex.Fiat Croma 2010 1.9 JTD 110kw
ex. Fiat Bravo2 1.4 16v 66 kw
ex.Fiat Croma 2010 1.9 JTD 110kw
ex. Fiat Bravo2 1.4 16v 66 kw
Re: Spotreba oleja
mě to teda od začátku bere daleko více oleje než jen 0,1l...
Re: Spotreba oleja
1.416V - 0,1l/1000km
1.6 JTD - olej nebere
1.6 JTD - olej nebere
Re: Spotreba oleja
liter medzi vymenami, menim v priemere 12000 interval
je si treba uvedomit rozdiel medzi atmosferou a preplnanym strojom...u atmosfery podtlak v sani robi jednu cast spotreby oleja, ktora u preplnanych nema dovod byt...dalsia vec 16 V proti 8 V, dvakrat viac ucpavok ventilov, tesni mensi priemer stopky ventilu, moderne motory maju tensie kruzky, na znizenie trenia, dovody na spotrebu stroja v stave noveho sa najdu - bohuzial , treba si dat pozor, 3 litrove naplne + zanedbana udrzba = problem v penazenke
je si treba uvedomit rozdiel medzi atmosferou a preplnanym strojom...u atmosfery podtlak v sani robi jednu cast spotreby oleja, ktora u preplnanych nema dovod byt...dalsia vec 16 V proti 8 V, dvakrat viac ucpavok ventilov, tesni mensi priemer stopky ventilu, moderne motory maju tensie kruzky, na znizenie trenia, dovody na spotrebu stroja v stave noveho sa najdu - bohuzial , treba si dat pozor, 3 litrove naplne + zanedbana udrzba = problem v penazenke
BRAVO 2010, 1,4 66kW, Tempomat ,LPG BRC
Multiecuscan 2,2
excars:
Punto Mk2b 2003, 1,2 44kW
Punto Mk1 1996, 1,1 40kW
Panda Mk1 1988, 750i 25kW
Multiecuscan 2,2
excars:
Punto Mk2b 2003, 1,2 44kW
Punto Mk1 1996, 1,1 40kW
Panda Mk1 1988, 750i 25kW