Demontáž benzínových vstřiků
Moderátoři: kubiii, Minimaxa, peta.smolik, Globusman
Demontáž benzínových vstřiků
Ahoj, nedemontoval někdo benzínové vstřiky? Prosím o postup. Dík.
- Reklama
Re: Demontáž benzínových vstřiků
Povolit držák olejové měrky,ten vyndat nebo jen odehnout,povolit další šrouby které drží hliníkové sání celkově asi 11 šroubů. Sání je nasazeno na 4 svornících které mají na sobě ještě menší závit v kterém drží kryty kabelů. Vše musí pryč aby se dalo sání alespoň odklopit. Po odklopení se již dostanete ke vstřikovačům. Vše provádíte na studeném motoru a s klíčky mimo zapalování.Pokud to budete montovat poznáte,že stávající torx lehce protočíte/ožvýkáte/ a jste namydlení . Šrouby jsou zarezlé a není žádná legrace se s povolením poprat. Také se musí povolit alternátor jinak se k poslednímu šroubu nedostanete.
EX:Mazda Demio /Japonec nakonec/
EX:Punto 55S r.v.1996,černá s polepy
EX:Modrá zatmavená multinka 1,6 100 16v r.v.1999
EX:Punto 55S r.v.1996,černá s polepy
EX:Modrá zatmavená multinka 1,6 100 16v r.v.1999
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 154
- Registrován: 14 srp 2006, 21:30
- Bydliště: RYCHVALD
- Kontaktovat uživatele:
Re: Demontáž benzínových vstřiků
No , taky jsem před rokem potřeboval vyměnit vstřikovač.
Ale i když jsem do toho několikrát čuměl, a viděl ten zasraně blbý přístup a venku ještě mráz ,takže jsem to dal do servisu ,ať se jebe někdo jiný. Vím , že bych se těch sprostých slov asi nedopočítal, nebo by mě u toho jeblo, prostě by to byl LAKATOŠ.
Dával jsem to do servisu hlavně kvůli toho že jsem přejel pěkného macka zajíce a křápnul mi nárazník a výparník z klimy a bylo to na pojistku, takže měli bez chladičů a nárazníku super přístup.
Ale i když jsem do toho několikrát čuměl, a viděl ten zasraně blbý přístup a venku ještě mráz ,takže jsem to dal do servisu ,ať se jebe někdo jiný. Vím , že bych se těch sprostých slov asi nedopočítal, nebo by mě u toho jeblo, prostě by to byl LAKATOŠ.
Dával jsem to do servisu hlavně kvůli toho že jsem přejel pěkného macka zajíce a křápnul mi nárazník a výparník z klimy a bylo to na pojistku, takže měli bez chladičů a nárazníku super přístup.
Punto Sporting Mk1 16V 6SPEED už 3 roky značky v depozit , Bývalka Idea 1.4 16V 6SPEED , Multipla 2006 LPG, motor po smrti. Punto MK2 1.2 16V
Bratříček Punto Sporting 2001 6SPEED hnije na dvorku ,Marea 1,6 2001, BRAVA 2001 1,6 16V 6SPEED
Bratříček Punto Sporting 2001 6SPEED hnije na dvorku ,Marea 1,6 2001, BRAVA 2001 1,6 16V 6SPEED