neprošel jsem emisemi.Volnoběh 0.2 co 3500ot 0.5 co .prosím o radu .Mechanici se tváří že je problém.Já tomu nerozumím.Myslel jsem si že nemám tak strarý auto.
Děkuji.Richard 1
Punto 1.2 r.v.2010 69000km
Moderátor: peta.smolik
- Reklama
Re: Punto 1.2 r.v.2010 69000km
Jak je na tom filtr a svíčky? Mě u firemní Fábie pomohlo natankovat cca 1/3 ethanolu na benzín, který jsem měl v nádrži. Byla to docela sranda přijet zpět za půl hodiny a emise mít ok. Mě teda ale emise neprošli pomalu ve dvou set tisících.
1.4 16V
66 kw
66 kw
Re: Punto 1.2 r.v.2010 69000km
Jak napsal kolega výše, vliv mohou mít špatné svíčky, případně i sonda lambda (celkově zanedbaný servis a nezáleží na tom, že to má málo najeto). Rovněž také benzín, je lepší jezdit na něco kvalitnějšího, případně přidávat po natankování aditivum (VIF). Problém může být i v katalyzátoru. Záleží na tom, jak je auto používáno, pokud třeba jezdí stále jen krátké trasy, kdy se motor ani pořádně neprohřeje, může to založit na problém. Rovněž může záležet i na přístupu k měření emisí. I problémové auto (emisně) může projít, když si s tím technik na emisích trochu pohraje, t.j., že to dělá delší dobu, tak cca 10 min. to podrží v otáčkách, prohřeje tak kat, který už nemusí být nejlepší a auto projde (přímo informace od technika z STK). To samozřejmě nemusí být tvůj problém. Na autě toho může být víc, kus od kusu.
Re: Punto 1.2 r.v.2010 69000km
Děkuji za radu.Každý rok měním olej i filtry,jaro 2016 měněny svíčky koupeny u fiatu.Podařilo se mi sehnat mechanika,který nezačíná výměnou katalizátoru a nevidí vtom problém.
Re: Punto 1.2 r.v.2010 69000km
Máš tam 2 lambda sondy a pokud jezdíš krátké trasy, tak s největší pravděpodobností to bude jedna z nich.
Fiat 500X 1.4 Turbo Multiair Lounge
Fiat Croma 1.9 JTDm FL
Fiat Stilo MW 1,9 JTD Active FL
ex Fiat Bravo 2 MJTD Emotion
Fiat Croma 1.9 JTDm FL
Fiat Stilo MW 1,9 JTD Active FL
ex Fiat Bravo 2 MJTD Emotion
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 280
- Registrován: 11 pro 2015, 15:47
Re: Punto 1.2 r.v.2010 69000km
Pokud jsi to delal ted v tech mrazech, tak to mohlo byt jen studeny... nez tam clovek prijede, motor by mel byt na provozni teplote a nechcipat, furt nastartovano, pripadne i udelat par kolecek okolo baraku pokud jsi se byl obednat a auto chvilku nebezelo.