Punto 1 55 nestartuje
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
Punto 1 55 nestartuje
Caute, viem ze sa to tu riesilo viac krat, kedze je tu ale tolko vlakien, je tazke sa ku niecomu dopracovat. Preto Vas chcem poprosit o pomoc. Mam punto 1,1 40kw, problem je ze mi pri natoceni kluce nenatlaci cerpadlo. Chcem sa opytat na ktorych pinoch v konektore ma byt napatie ? cerpadlo ma tlacit stale alebo len na chvilu? Dik za rady
- Reklama
Re: Punto 1 55 nestartuje
Po zapnuti klicku zapalovani musi cerpadlo slysitelne po dobu pár sekund natlakovat a pote se vypne. Pokud nic neslysis koukni se nejdriv na pojistku pal.cerpadla. Pokud se nepletu mela by byt spolu s rele pod plastovym cernym krytem v mot.prostoru v miste ktere ted nevim jak popsat vede tam i kabel od lambda sondy Pokud bude OK pak muzes zmerit napeti na tusim 4pin konektoru od pal.cerpadla,piny a barvy vodicu najdes v el.schematu,ja si to ted nevybavuju ikdyz jsem to nedavno shodou nahod meril
CROMA 1.9JTD/110kW r.06 -EMOTION-
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96
IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96
IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
Re: Punto 1 55 nestartuje
Po otoceni kluca cerpadlo nevrci. Skusal som jednotlive piny na konektore, ci sa na nejakom z nich neobjavi napatie pri zopnuti kluca ale nic. Na niektorych pinoch je stalych 12 V, na jednom je cca 6, to bude asi do plavaka stava. Poistky som pozeral ale nasiel som len jednu, 5A, teraz citam v manuali ze je tam aj 20 A. Rele som nepozeral. Este sa chcem opytat ten web.telekom. kde bol ten manual uz nefunguje ?
Re: Punto 1 55 nestartuje
http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/fiat.htm
jde ti po delším podržení klíčku nastartovat?
pokud ne tak je chyba v čerpadle,pokud ano je to relé.
nesepne na prv. polohu. zkus propojit kontakt 30 a 87.
resp. konektory co se do nich zasouvá relé.
co ta druhá pojistka?
ta první 5A je na vstupu do relé z ŘJ. ta druhá je na výstupu z relé do čerpadla.
pokud ti to ale po delším snažení nastartuje tak budou obě OK.
měl jsem kdysi stejný problém,že nejelo čerpadlo na první polohu kl.
připojil jsem mezi kontakt 85 a 86 pomocný obvod s IO N555/časovač/+nějaký odpory a kondenzator +1 tranzistor.
v ŘJ je podobný obvod, ten sepne čerp. na 10-15s.
pak ho sepne druhý podobný natrvalo.
je to teda vše na punto 1,6 MPI,ty to budeš mít možná trochu jinak.
já mám relé na čerpadlo samostatně, ty ho máš dvojitý spolu na zap. cívky.
jde ti po delším podržení klíčku nastartovat?
pokud ne tak je chyba v čerpadle,pokud ano je to relé.
nesepne na prv. polohu. zkus propojit kontakt 30 a 87.
resp. konektory co se do nich zasouvá relé.
co ta druhá pojistka?
ta první 5A je na vstupu do relé z ŘJ. ta druhá je na výstupu z relé do čerpadla.
pokud ti to ale po delším snažení nastartuje tak budou obě OK.
měl jsem kdysi stejný problém,že nejelo čerpadlo na první polohu kl.
připojil jsem mezi kontakt 85 a 86 pomocný obvod s IO N555/časovač/+nějaký odpory a kondenzator +1 tranzistor.
v ŘJ je podobný obvod, ten sepne čerp. na 10-15s.
pak ho sepne druhý podobný natrvalo.
je to teda vše na punto 1,6 MPI,ty to budeš mít možná trochu jinak.
já mám relé na čerpadlo samostatně, ty ho máš dvojitý spolu na zap. cívky.
Rossi
Fiat Punto 1.6Mk1 90 ELX resuscitován
AUDI A6 3.0 Quatro 2002
Fiat Punto 1.6Mk1 90 ELX resuscitován
AUDI A6 3.0 Quatro 2002
Re: Punto 1 55 nestartuje
tady mam schema. ten sp.S1 je nouzový řešení,neosazovat.
Rossi
Fiat Punto 1.6Mk1 90 ELX resuscitován
AUDI A6 3.0 Quatro 2002
Fiat Punto 1.6Mk1 90 ELX resuscitován
AUDI A6 3.0 Quatro 2002
Re: Punto 1 55 nestartuje
Tady je celkové zapojení vstřikování u punta
- Přílohy
-
- vstřikování punto.png (238.23 KiB) Zobrazeno 3885 x
Re: Punto 1 55 nestartuje
nie nie, nenaskoci vobec, mozem tocit pol dna. Cerpadlo proste nevrci. Idem pozriet este tu druhu poistku a rele. Dik za schemy a za info. Este by som skusil natvrdo pripojit cerpadlo na 12 V. ci zacne vrcat, len neviem kore su to piny + a -. ktore su napajacie na to cerpadlo
Re: Punto 1 55 nestartuje
Takže ten konektor na pal.čerpadlu je 5 pin,tebe zajímá černý kostra a hnědobílý napájení +12V čerpadla, zbylé 3 vodiče jsou od snímače hladiny. Zapni zapalování a změř napětí. Pokud tam bude 0V tak se koukni zda není spálená pojistka 5A a 20A měly by být hned vedle sebe u toho relátka. ( ještě bych i zkontroloval na tom 5pin konektoru zda je na tom černém vodiči kostra- jestli není někde náhodou přerušený) Pokud budou pojistky OK tak může být špatné samotné relé,ono to relé totiž pouští napětí nejen na pal.čerpadlo,ale i na zapalovací cívky a vstřikovací ventil, no a pokud je relé v pořádku tak pak může být leda něco s řídící jednotkou. Nevrtal ses v tom nějak?
CROMA 1.9JTD/110kW r.06 -EMOTION-
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96
IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96
IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
Re: Punto 1 55 nestartuje
Takze cerpadlo ide, ked som ho napojil na samostatnych 12V, relatko cvaka, aj vystup z neho ide. Len neviem najst poistky, podla obrazka by tam mali byt dve. ja tam mam ale len jednu. nemozete mi niekto spravit foto? Ci je tam niekde schovana alebo co.
- Přílohy
-
- Screenshot_2.png (148.55 KiB) Zobrazeno 3813 x