Problém při startování za studena T-Jet 110 kw
Moderátor: peta.smolik
Re: Problém při startování za studena T-Jet 110 kw
Benzín jsi bral u jiné benzínky nebo bereš stále na stejné? Když je motor teplý, tak to startuje normálně? Při jízdě pociťuješ nějaký pokles výkonu? Když píšeš, že to chytne až na třetí pokus, tím myslíš , že při prvních dvou to chcíplo nebo že to nechytlo? Předpokládám, že startuješ se zhasnutými světly. Jestli jsem dobře pochopil co jsi zatím popsal, tak je problém při zvýšené vlhkosti v kombinaci s nižší teplotou, je to tak?
Fiat Bravo Emotion rv.2008 1.4 T-Jet 110kW
Fiat Punto MkII 1,2 16V ELX rv.2001
Fiat Marea 1,6 16V ELX rv.2000 ex.2016 frajer nedobrzdil
Fiat 127 rv.1972 ex.2008 dožil
Fiat 125 Speciál rv.1969 ex.2007 dožil
Fiat 125 rv.1968 ex.1997 dožil
Fiat Punto MkII 1,2 16V ELX rv.2001
Fiat Marea 1,6 16V ELX rv.2000 ex.2016 frajer nedobrzdil
Fiat 127 rv.1972 ex.2008 dožil
Fiat 125 Speciál rv.1969 ex.2007 dožil
Fiat 125 rv.1968 ex.1997 dožil
- Reklama
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 280
- Registrován: 11 pro 2015, 15:47
Re: Problém při startování za studena T-Jet 110 kw
me jeste napadnul MAP senzor, protoze jsem ho zrovna obednaval... pravidelne me chcipne kolem ~100000km
Jsem to uz zminoval ve vztahu k LPG, overit long therm fuel trim na diagnostice. Pripadne na slepo koupit novy bosch (nic jineho, cca 1300 penez) a mit ho kdyztak v rezerve. Problemy s MAPem se diagnostikuji extreme spatne. Zvlast pokud to zlobi sem / tam, zahrnul bych ho do podezrelych komponent.
Edit: jen pro zajimavost, tjet umi jezdit bez MAP senzoru; pokud je problem a hrozi, ze bude potreba volat odtahovku (problem nastartovat), lze z MAPu odpojit konektor a bez vetsich problemu odject.
Jsem to uz zminoval ve vztahu k LPG, overit long therm fuel trim na diagnostice. Pripadne na slepo koupit novy bosch (nic jineho, cca 1300 penez) a mit ho kdyztak v rezerve. Problemy s MAPem se diagnostikuji extreme spatne. Zvlast pokud to zlobi sem / tam, zahrnul bych ho do podezrelych komponent.
Edit: jen pro zajimavost, tjet umi jezdit bez MAP senzoru; pokud je problem a hrozi, ze bude potreba volat odtahovku (problem nastartovat), lze z MAPu odpojit konektor a bez vetsich problemu odject.
Re: Problém při startování za studena T-Jet 110 kw
To: Little_boy
Mám dotaz, ten Map senzor je senzor teploty a tlaku v sacím potrubí? Pokud ano, tak by měl jít proměřit, jestli hodnoty odpovídají správné charakteristice.
Mám dotaz, ten Map senzor je senzor teploty a tlaku v sacím potrubí? Pokud ano, tak by měl jít proměřit, jestli hodnoty odpovídají správné charakteristice.
Fiat Bravo Emotion rv.2008 1.4 T-Jet 110kW
Fiat Punto MkII 1,2 16V ELX rv.2001
Fiat Marea 1,6 16V ELX rv.2000 ex.2016 frajer nedobrzdil
Fiat 127 rv.1972 ex.2008 dožil
Fiat 125 Speciál rv.1969 ex.2007 dožil
Fiat 125 rv.1968 ex.1997 dožil
Fiat Punto MkII 1,2 16V ELX rv.2001
Fiat Marea 1,6 16V ELX rv.2000 ex.2016 frajer nedobrzdil
Fiat 127 rv.1972 ex.2008 dožil
Fiat 125 Speciál rv.1969 ex.2007 dožil
Fiat 125 rv.1968 ex.1997 dožil
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 280
- Registrován: 11 pro 2015, 15:47
Re: Problém při startování za studena T-Jet 110 kw
ano to je on - tyjo to nevim co mas doma za vybaveni, ze neceho takoveho jsi schopnej Ja radeji za 13 stovek koupim novy a jezdim dal, uz jsem se smiril, ze to sem tam vymenim. Aby ujely fuel trimy / rozhodila se bohatost pri startovani, MAP musi byt hodne dobity. Spise je projev, ze reakce motoru na plyn neni prijemna a motor meni vykon 'trhane', hlavne v oblasti 'sotva seslaply pedal'.
rou31 by si mel zjistit ty fuel trimy, MAP jde by oko zkontrolovat na diagnostice pri chcipnutem motoru - mel by ukazovat stejnou hodnotu jako senzor tlaku turba (ten na te zelezne trubce pred klapkou), kolem 1 baru. Oba senzory se musi prekryvat (logy) pokud se zaslapne plyn do podlahy.
Mam rezervni facet, stoji za prd, protoze dela ze motor sem tam skubne pri dalnicni jizde, jinak jezdi ok. Plus mam chipnuty auto a turbo tlaci pres rozsah MAPu - facet umi davat vetsi napeti nez bosch a ECU se to nelibi a sleti pak do chyby jako ze neplatny signal. Jak jsem psal, chce to bosch.
rou31 by si mel zjistit ty fuel trimy, MAP jde by oko zkontrolovat na diagnostice pri chcipnutem motoru - mel by ukazovat stejnou hodnotu jako senzor tlaku turba (ten na te zelezne trubce pred klapkou), kolem 1 baru. Oba senzory se musi prekryvat (logy) pokud se zaslapne plyn do podlahy.
Mam rezervni facet, stoji za prd, protoze dela ze motor sem tam skubne pri dalnicni jizde, jinak jezdi ok. Plus mam chipnuty auto a turbo tlaci pres rozsah MAPu - facet umi davat vetsi napeti nez bosch a ECU se to nelibi a sleti pak do chyby jako ze neplatny signal. Jak jsem psal, chce to bosch.
Re: Problém při startování za studena T-Jet 110 kw
V dílně mám spoustu nářadí, ale na základní přeměření stačí multimetr. Ostatní je už je záležitost místa měření, buď na stole nebo na autě. To můžeme rozebrat podrobněji později podle možností každého jedince. Tady je link na manuál motoru:
https://www.fiat-lancia.org.rs/Manuals/ ... Engine.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
MAP senzor je na straně 55-57. Je tam tabulka odporů pro teplotní čidlo a graf tlakového senzoru (závislost napětí na přetlaku).
https://www.fiat-lancia.org.rs/Manuals/ ... Engine.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
MAP senzor je na straně 55-57. Je tam tabulka odporů pro teplotní čidlo a graf tlakového senzoru (závislost napětí na přetlaku).
Fiat Bravo Emotion rv.2008 1.4 T-Jet 110kW
Fiat Punto MkII 1,2 16V ELX rv.2001
Fiat Marea 1,6 16V ELX rv.2000 ex.2016 frajer nedobrzdil
Fiat 127 rv.1972 ex.2008 dožil
Fiat 125 Speciál rv.1969 ex.2007 dožil
Fiat 125 rv.1968 ex.1997 dožil
Fiat Punto MkII 1,2 16V ELX rv.2001
Fiat Marea 1,6 16V ELX rv.2000 ex.2016 frajer nedobrzdil
Fiat 127 rv.1972 ex.2008 dožil
Fiat 125 Speciál rv.1969 ex.2007 dožil
Fiat 125 rv.1968 ex.1997 dožil
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 280
- Registrován: 11 pro 2015, 15:47
Re: Problém při startování za studena T-Jet 110 kw
Ja myslim, ze to vidis velice optimisticky... v oblasti podtlaku 0.3 Bar i chyba pohych 30mBar (coz je chyba neco malo pres 1% z rozsahu) zpusobi chybu davkovani paliva o 10%. Dost na to, aby to zaclo mit neprijemne jizdni projevy. Zazrak, ze to vubec jezdi. Osobne si myslim, ze to je duvod, proc se MAF senzory drzely tak dlouho i kdyz jinak stoji za prd (ale nema tenhle problem s presnosti).
Dal bych to toho radeji nerypal, trochu offtopic.
Dal bych to toho radeji nerypal, trochu offtopic.
Re: Problém při startování za studena T-Jet 110 kw
Živím se měřením a regulací, změřit čidlo není taková věda, ovšem zkontrolovat vůči definicím motoru, tak na to je třeba porovnávací data. Další věc je, že měřením podtlaku se průtok stanovuje celkem dost nepřesně, tím netvrdím , že to nemá vliv na tvorbu směsi. Koukám na to z pohledu kusu technologie s kterou přicházím do styku v jiných zařízení.
Fiat Bravo Emotion rv.2008 1.4 T-Jet 110kW
Fiat Punto MkII 1,2 16V ELX rv.2001
Fiat Marea 1,6 16V ELX rv.2000 ex.2016 frajer nedobrzdil
Fiat 127 rv.1972 ex.2008 dožil
Fiat 125 Speciál rv.1969 ex.2007 dožil
Fiat 125 rv.1968 ex.1997 dožil
Fiat Punto MkII 1,2 16V ELX rv.2001
Fiat Marea 1,6 16V ELX rv.2000 ex.2016 frajer nedobrzdil
Fiat 127 rv.1972 ex.2008 dožil
Fiat 125 Speciál rv.1969 ex.2007 dožil
Fiat 125 rv.1968 ex.1997 dožil
Re: Problém při startování za studena T-Jet 110 kw
Protože jsem zakládal toto vlákno a pro doplnění diskuze sděluji, že po cca třech týdnech stále auto chytá bezproblémově, a to od doby natankovaní Vervy 100
Re: Problém při startování za studena T-Jet 110 kw
Caute, takze bez zmeny, kazdy start zatial na prd. Benzin tankujem priebezne na 2 roznych benzinkach zilina, strecno. Teraz som bral opat shell 100 oktan z ruzomberka. zmena ziadna. Furt to ma tendenciu skapat pri startovani. jedine co robim je ze dlhsie drzim klucik aby starter dlhsie tocil. Pokles vykonu neni ziadny. Motor ma stale rovnaky tah aj zrychlenie. Vobec nim neskube...proste bezi ako hodinky. Je uplne jedno ci je start so zapnutymi alebo vypnutymi svetlami, furt je to rovnako. Momentalne to uz robi aj ked je sucho. proste kazdy jeden start je nejaky divoky. Ak je motor teply startuje na brnk. Ono to robi len ked auto dlshie stoji. povedzme cez noc. A ak uz raz nastartujem...potom cely den je to v pohode. Zase ked odstavim na noc, tak je rano problem. Mozno je to len shell benzinom, z omw som zatial neskusal. Neviem co dalej...ci zmerat kompresny pomer...to by sa ale prejavilo vykonom si myslim, alebo pozriet starter, mozno su nizke otacky pri starte...alebo uz neviem co.
Re: Problém při startování za studena T-Jet 110 kw
Este ku tomu MAP senzoru...raz som ho vytiahol, preplachol v technickom benzine a vyfukal...tazko povedat ci to bolo tym ale cca mesiac bol pokoj.
Re: Problém při startování za studena T-Jet 110 kw
Tak ti asi nezbude nic jiného, než připojit diagnostiku a podívat se jaké to načítá data před startem a potom jaké data to ukazuje po zahřátí. Jak ti tady psal již kolega, pokud se jednotka adaptovala z důvodů špatně fungujícího některého členu na chudou směs, tak tě to bude zlobit permanentně za stejných klimatických podmínek. Můžeš smazat adaptační hodnoty a zkusit jak se to zachová, oni se sice zase vrátí do stavu před smazání (předpoklad špatného senzoru), ale po určitou chvíli by to mohlo dát pokoj. Nebo rovnou vyměň ten MAP senzor. Nebo ho nejdříve změř, při běžném tlaku bude ukazovat cca 1V a teplotní čidlo bude mít odpor dle teploty v tabulce. Myslím si, že tu už nikdo nic lepšího nevymyslí.
Fiat Bravo Emotion rv.2008 1.4 T-Jet 110kW
Fiat Punto MkII 1,2 16V ELX rv.2001
Fiat Marea 1,6 16V ELX rv.2000 ex.2016 frajer nedobrzdil
Fiat 127 rv.1972 ex.2008 dožil
Fiat 125 Speciál rv.1969 ex.2007 dožil
Fiat 125 rv.1968 ex.1997 dožil
Fiat Punto MkII 1,2 16V ELX rv.2001
Fiat Marea 1,6 16V ELX rv.2000 ex.2016 frajer nedobrzdil
Fiat 127 rv.1972 ex.2008 dožil
Fiat 125 Speciál rv.1969 ex.2007 dožil
Fiat 125 rv.1968 ex.1997 dožil
Re: Problém při startování za studena T-Jet 110 kw
Zdravim,
ja mam T-jet 88kW a zdecha to pri chladnem vlhkem pocasi (ale ne zas kdyz mrzne) a kdyz je v nadrzi min paliva.
Osvedcilo se mi tak trikrat otocit klickem (nestartovat) prijde mi, ze se to nejak vic natlakuje a pak uz to startuje na porpve.
Kdesi jsem cetl ze mezi palivovym cerpadlem a je jakysi ventil, ktery ma drzet tlak paliva v soustave ale ze casem netesni a tim padem je tlak mensi a to dela probem ale nevim.
Toz zkuste tlakovat klickem:-)
ja mam T-jet 88kW a zdecha to pri chladnem vlhkem pocasi (ale ne zas kdyz mrzne) a kdyz je v nadrzi min paliva.
Osvedcilo se mi tak trikrat otocit klickem (nestartovat) prijde mi, ze se to nejak vic natlakuje a pak uz to startuje na porpve.
Kdesi jsem cetl ze mezi palivovym cerpadlem a je jakysi ventil, ktery ma drzet tlak paliva v soustave ale ze casem netesni a tim padem je tlak mensi a to dela probem ale nevim.
Toz zkuste tlakovat klickem:-)
Re: Problém při startování za studena T-Jet 110 kw
Ahoj, tročku vám zamotám hlavu. Zdá se, že se tu našel někdo, kdo by tomu mohl pochopit.
Mám T-jet 88kw a LPG BRC už 3,5let. Najeto mělo auto 68tis, předelal jsem ho na LPG a teď má 137.
Jen podotknu, pokud máš špatně seřízený plyn, hodně ujeté adaptace a odpojíš baterku, vymažeš RJ, natankuješ kvalitní benzín, stejně budeš startovat špatně, pokud plynovou mapu nenapodobíš benzínovou na co největší možnou hranici a na benzín můžeš najezdit tisíce kilometrů.
Abych toho neměl málo, já jsem na plyn najezdil tisíc km, plus mínus, auto přestalo startovat, i když jsem měl půlku nádrže benzínu, i když byly adaptace v cajku. Natankoval jsem 10litrů benzínu, auto začalo startovat na dalších asi tisíc km. Asi vyřešeno emulátorem.
Mě se třeba mapy strašně rozjíždí. Benzín se mi překrývá s plynem ale na konci ne.Tj v zátěži, protože jakmile se mi dostanou hodnoty do plusu, přestanu okamžítě startovat a i kdybych tam dal Vervu 150oktanů tak stejně nenastartuje, protože mu tam prostě neteče benzín. Na 10pokus už asi ano.
Takže auto mi jezdí na chudší směs, ráno je bohatší a auto startuje.Jestli se nepletu.
Doba vstřiku: na benzín je doba vstřiku na volnoběh cca 2,75, po 3minutách to spadne 1,85 plus mínus a drží se.
Pokud nastavím na plynu TON vstrik min 2,75, auto nestartuje, opět mu jde málo benzínu. Nastavím 1,85, auto začne startovat.
Bohužel, když mám v zátěži rozjeté mapy, v létě co týden mažu adaptae, abych startoval jednou. Téměř nemůžu jezdit s klimou. Ať se mi mapy na benzín, plyn úplně překrývají a jezdím třeba 2-3dny na benzín, dostanou se hodnoty přes Fiatecuscan do plusu, např 0,3 a nenastartuju líp jak na 3x. Zapnu plyn, zapnu klimu, hodnoty jdou do mínusu, více benzínu, startuju, jenže pak to ujede, je to mínus 3,něco a už zas nestartuju.
Takže pro mě je ideální provoz v zimě, kdy mám v zátěží plyn nad benzínem a hodnoty se nějak nerozjíždí.
Plynař mi toto nikdy nevěřil, já nevím, kam s tím zajet, kdo děla Fiat a BRC, takže jsem pořídil diagnostiky a mapy si upravuju tak, aby to startovalo a jezdilo.
Všechno je způsobené tlakem, MAPem , dobou vtřiku atd... Fiat a LPG je neřešitelný problém. Malé náklady na dopravu, daň se startama.
Mám T-jet 88kw a LPG BRC už 3,5let. Najeto mělo auto 68tis, předelal jsem ho na LPG a teď má 137.
Jen podotknu, pokud máš špatně seřízený plyn, hodně ujeté adaptace a odpojíš baterku, vymažeš RJ, natankuješ kvalitní benzín, stejně budeš startovat špatně, pokud plynovou mapu nenapodobíš benzínovou na co největší možnou hranici a na benzín můžeš najezdit tisíce kilometrů.
Abych toho neměl málo, já jsem na plyn najezdil tisíc km, plus mínus, auto přestalo startovat, i když jsem měl půlku nádrže benzínu, i když byly adaptace v cajku. Natankoval jsem 10litrů benzínu, auto začalo startovat na dalších asi tisíc km. Asi vyřešeno emulátorem.
Mě se třeba mapy strašně rozjíždí. Benzín se mi překrývá s plynem ale na konci ne.Tj v zátěži, protože jakmile se mi dostanou hodnoty do plusu, přestanu okamžítě startovat a i kdybych tam dal Vervu 150oktanů tak stejně nenastartuje, protože mu tam prostě neteče benzín. Na 10pokus už asi ano.
Takže auto mi jezdí na chudší směs, ráno je bohatší a auto startuje.Jestli se nepletu.
Doba vstřiku: na benzín je doba vstřiku na volnoběh cca 2,75, po 3minutách to spadne 1,85 plus mínus a drží se.
Pokud nastavím na plynu TON vstrik min 2,75, auto nestartuje, opět mu jde málo benzínu. Nastavím 1,85, auto začne startovat.
Bohužel, když mám v zátěži rozjeté mapy, v létě co týden mažu adaptae, abych startoval jednou. Téměř nemůžu jezdit s klimou. Ať se mi mapy na benzín, plyn úplně překrývají a jezdím třeba 2-3dny na benzín, dostanou se hodnoty přes Fiatecuscan do plusu, např 0,3 a nenastartuju líp jak na 3x. Zapnu plyn, zapnu klimu, hodnoty jdou do mínusu, více benzínu, startuju, jenže pak to ujede, je to mínus 3,něco a už zas nestartuju.
Takže pro mě je ideální provoz v zimě, kdy mám v zátěží plyn nad benzínem a hodnoty se nějak nerozjíždí.
Plynař mi toto nikdy nevěřil, já nevím, kam s tím zajet, kdo děla Fiat a BRC, takže jsem pořídil diagnostiky a mapy si upravuju tak, aby to startovalo a jezdilo.
Všechno je způsobené tlakem, MAPem , dobou vtřiku atd... Fiat a LPG je neřešitelný problém. Malé náklady na dopravu, daň se startama.
Re: Problém při startování za studena T-Jet 110 kw
No plyn nemam, ale presne ako pises, stacilo ze som cez den mal klimu pustenu a rano to robilo problem. Idem objednat MAP senzor a snimac teploty chladiacej. Hadam to pomoze. Este pre istotu, toto je ono hej?
http://www.comco.sk/snimac-plniaceho-tl ... 042-p44801" onclick="window.open(this.href);return false;
Ono maju v tom trocha zmatok na tychto eshopoch, ale cislo sa zhoduje s tym co mam na motore.
http://www.comco.sk/snimac-plniaceho-tl ... 042-p44801" onclick="window.open(this.href);return false;
Ono maju v tom trocha zmatok na tychto eshopoch, ale cislo sa zhoduje s tym co mam na motore.
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 280
- Registrován: 11 pro 2015, 15:47
Re: Problém při startování za studena T-Jet 110 kw
rou31: jo to je asi ten puvodni, uz se asi nedela, misto neho se tam da dat F01C600085 / 0261230302.
skala: Teda myslel jsem si, ze tomu obecne trochu rozumim, ale to co jsi napsal jsem moc nechyt
Po instalaci LPG jsem se s tim pul roku pral (prevrtani trysek lpg v sani, zmena kalibracnich trysek vstrikovacu, uprava map v ECU motoru) a od te doby mam pokoj. Rano startuju normalne, jede to bez skubani jako drak (lpg tahne lip nez na benzin) a nevim o tom ze tam LPG je. Takze fiat se s LPG kamaradi docela dobre.
Jak jsem psal, s LPG dela velke problemy separator oleje, ujisti se, ze ho nemas zadelanej (najetych 50000km je fakt hodne, hadice k turbu nesmi jit profouknout / ucpi hadici ze separatoru do sani) a skus to nastartovat pak. Kdyz tam jde hodne falesneho vzduchu, zacne to delat dost neplechu.
Jen par poznamek k tomu co jsem asi pochopil:
- ano, kdyz ochudis mapy na LPG, ECU to obohati a nasledne starty budou bohatsi. Fiatecuscan pak ukazuje adaptaci pres 1 (1.05 => long fuel trim je 5%). Na trimy radeji pouzivam obyc diagnostiku kde jsou hodnoty podle OBD normy. Necekal bych, ze bohate starty budou problem, spis jsem mel za to, ze to je garance bezproblemovych startu a nastaveni LPG bych tam tlacil.
- z toho co pises me prijde, ze mas spatne nastavene mrtve casy vstrikovacu, pri zapnuti klimy by te nemeli ujizdet trimy. Snazil bych se to nastavit tak, aby pri zapnuti klimy trimy nikam neujely. Opet je na to lepsi obyc OBD diagnostika a sledovat short fuel trim (na grafu je pak videt kam sinusovka driftuje) U LPG magicu se mrtvy cas vstrikovacu koriguje ofsetem krivky benzin => plyn
- nechces zalogovat prvnich 10s po studenem startu a dat sem obrazek grafu? (intake pressure / predstih / rpm / throttle possition)
- TON - babo rad co to zmanena, zda je to zkorigovane o dobu sepnuti / vypnuti vstrikvoace. Tady je screenshot z ohrateho volnobehu, podle ecuscan mam na volnobeh delku vstriku ~2.6ms, pravdepodobne cas i s mrtvou dobou vstrikovace:
skala: Teda myslel jsem si, ze tomu obecne trochu rozumim, ale to co jsi napsal jsem moc nechyt
Po instalaci LPG jsem se s tim pul roku pral (prevrtani trysek lpg v sani, zmena kalibracnich trysek vstrikovacu, uprava map v ECU motoru) a od te doby mam pokoj. Rano startuju normalne, jede to bez skubani jako drak (lpg tahne lip nez na benzin) a nevim o tom ze tam LPG je. Takze fiat se s LPG kamaradi docela dobre.
Jak jsem psal, s LPG dela velke problemy separator oleje, ujisti se, ze ho nemas zadelanej (najetych 50000km je fakt hodne, hadice k turbu nesmi jit profouknout / ucpi hadici ze separatoru do sani) a skus to nastartovat pak. Kdyz tam jde hodne falesneho vzduchu, zacne to delat dost neplechu.
Jen par poznamek k tomu co jsem asi pochopil:
- ano, kdyz ochudis mapy na LPG, ECU to obohati a nasledne starty budou bohatsi. Fiatecuscan pak ukazuje adaptaci pres 1 (1.05 => long fuel trim je 5%). Na trimy radeji pouzivam obyc diagnostiku kde jsou hodnoty podle OBD normy. Necekal bych, ze bohate starty budou problem, spis jsem mel za to, ze to je garance bezproblemovych startu a nastaveni LPG bych tam tlacil.
- z toho co pises me prijde, ze mas spatne nastavene mrtve casy vstrikovacu, pri zapnuti klimy by te nemeli ujizdet trimy. Snazil bych se to nastavit tak, aby pri zapnuti klimy trimy nikam neujely. Opet je na to lepsi obyc OBD diagnostika a sledovat short fuel trim (na grafu je pak videt kam sinusovka driftuje) U LPG magicu se mrtvy cas vstrikovacu koriguje ofsetem krivky benzin => plyn
- nechces zalogovat prvnich 10s po studenem startu a dat sem obrazek grafu? (intake pressure / predstih / rpm / throttle possition)
- TON - babo rad co to zmanena, zda je to zkorigovane o dobu sepnuti / vypnuti vstrikvoace. Tady je screenshot z ohrateho volnobehu, podle ecuscan mam na volnobeh delku vstriku ~2.6ms, pravdepodobne cas i s mrtvou dobou vstrikovace: