Výmena filtrov a oleja
Moderátor: peta.smolik
Re: Výmena filtrov a oleja
zavit sviečky pekne zašpinení spalinami, to je dôvod prečo to išlo blbo povolovať, dal by som sem celý postup, ale podaril sa mi urobit velký súbor v PDF
- Přílohy
-
- tak tu je vidieť ako vyzeral zavit po piatých rokoch, origoš namontovana sviečka ukončenie pre vysoke napätie ma mosadzné, kupovana sivý kov
- sviečka.JPG (62.49 KiB) Zobrazeno 6177 x
-
- "opravená" cievka omotana sklením rovingom a presítena epoxidovou živicou
- Snímka005ab.jpg (94.61 KiB) Zobrazeno 6177 x
Škoda 130L agave už z recyklovana
Fiat BRAVO 1.4 activ PLUS 66kw biela "divino"
Fiat BRAVO 1.4 activ PLUS 66kw biela "divino"
- Reklama
Re: Výmena filtrov a oleja
no ved preto sa menia po 30000km , aby isli povolit
ta cievka neviem, mne to neslo takto zle a airbox to je hnus...to ma asi kazdy fiat s tymto typom sania , ja som tam vlepil jedno tesnenie navyse a hotovo, vybavene
ta cievka neviem, mne to neslo takto zle a airbox to je hnus...to ma asi kazdy fiat s tymto typom sania , ja som tam vlepil jedno tesnenie navyse a hotovo, vybavene
BRAVO 2010, 1,4 66kW, Tempomat ,LPG BRC
Multiecuscan 2,2
excars:
Punto Mk2b 2003, 1,2 44kW
Punto Mk1 1996, 1,1 40kW
Panda Mk1 1988, 750i 25kW
Multiecuscan 2,2
excars:
Punto Mk2b 2003, 1,2 44kW
Punto Mk1 1996, 1,1 40kW
Panda Mk1 1988, 750i 25kW
Re: Výmena filtrov a oleja
bajo777, ono záleži za aku dlhú dobu sa najzdí 30000km "hlinikový krúžok" v plaste a na dotiahnutie pozinkovaná skrutka po piatích rokoch urobila svoje, dve išli v pohode ale dve skovane po airboxom dopadli ako som nafotil, teraz dilema dat tam Champion ako dal vyrobca alebo najlacnejšiu od NGK alebo Valeo i ked v krabičke môže byt M.M.
ešte vypustím olej z prevodovky a dam nový aj o trošku viac, a uvidím či to bude mat blahodarný v plyvna ložiska, a neumru ako u bajo777
Už som to písal že jeden typ prevodovky u peugeotu mal problem, tak zvýšili napln oleja z 1,75l na 1,91l
ešte vypustím olej z prevodovky a dam nový aj o trošku viac, a uvidím či to bude mat blahodarný v plyvna ložiska, a neumru ako u bajo777
Už som to písal že jeden typ prevodovky u peugeotu mal problem, tak zvýšili napln oleja z 1,75l na 1,91l
Škoda 130L agave už z recyklovana
Fiat BRAVO 1.4 activ PLUS 66kw biela "divino"
Fiat BRAVO 1.4 activ PLUS 66kw biela "divino"
Re: Výmena filtrov a oleja
jj cas je svina, ja idem davat po 90000 teraz , ale az po dovolenke, cize to troska natiahnem...inac 60000 som mal minuly rok - april , niekto mi pretaca tacho asi dopredu...ako cievku vymenit myslis ? ja bych dal ako original, asi si kupim do zasoby jednu...rogi píše:bajo777, ono záleži za aku dlhú dobu sa najzdí 30000km "hlinikový krúžok" v plaste a na dotiahnutie pozinkovaná skrutka po piatích rokoch urobila svoje, dve išli v pohode ale dve skovane po airboxom dopadli ako som nafotil, teraz dilema dat tam Champion ako dal vyrobca alebo najlacnejšiu od NGK alebo Valeo i ked v krabičke môže byt M.M.
ešte vypustím olej z prevodovky a dam nový aj o trošku viac, a uvidím či to bude mat blahodarný v plyvna ložiska, a neumru ako u bajo777
Už som to písal že jeden typ prevodovky u peugeotu mal problem, tak zvýšili napln oleja z 1,75l na 1,91l
co sa tyka oleja, ver tomu ze to nebolo malou naplnou...to bolo priamo loziskom, totiz odislo jedno velke pri dife a to rozhodne nema problem aj pri malej naplni , keby si mal malo oleja, dostane prve synchron, alebo loziska 5-6, proste toto neni ten pripad , ozaj a ako tam chces dat viac oleja ? nahnes auto pri nalievani ?
BRAVO 2010, 1,4 66kW, Tempomat ,LPG BRC
Multiecuscan 2,2
excars:
Punto Mk2b 2003, 1,2 44kW
Punto Mk1 1996, 1,1 40kW
Panda Mk1 1988, 750i 25kW
Multiecuscan 2,2
excars:
Punto Mk2b 2003, 1,2 44kW
Punto Mk1 1996, 1,1 40kW
Panda Mk1 1988, 750i 25kW
Re: Výmena filtrov a oleja
bajo777 ak nepojde doplnit cez odvetravak na prevodovke, tak pred domom mierne s kopca zadok a doplním olej cez kontrolný šrob, aspon 5 a 6neumrú ako sa to občas stane objednam tu cievku CHAMPION predsa len sa mi tak z jednej vylomilo že bolo vidiet vinutie, a riskovat že ma to niekde nechá to zas nechcem, teraz je sucho tak funguje
Škoda 130L agave už z recyklovana
Fiat BRAVO 1.4 activ PLUS 66kw biela "divino"
Fiat BRAVO 1.4 activ PLUS 66kw biela "divino"
Re: Výmena filtrov a oleja
olej som konečne vymenil aj v prevodovke, vypuštak je na inbus o rozmere 8mm, kontrolný a zaroven aj nalievací je na inbus 12mm, oba su šesthran! A ešte foto kde je vypuštiaci "šrób" smerujuci dozadu. Olej čo som vypustil žiadna sláva pekne tmavý, nový je pekne priehladný ked som pozeral vo flaši bolo vidiet dno a to je na výšku snad 170mm
Na nalievanie som použil lievik a hadicu, chcel som dat viac oleja ale aj ked som stal zadkom dolu "kopcom" prevodovka bola pekne v rovine to je dan za to, že predok je nižšie ako zadok.
Na nalievanie som použil lievik a hadicu, chcel som dat viac oleja ale aj ked som stal zadkom dolu "kopcom" prevodovka bola pekne v rovine to je dan za to, že predok je nižšie ako zadok.
- Přílohy
-
- tam kam ide žlta čiara od textu je vpuštiaca skrutka
- Snímka001Bravo olej.jpg (156.68 KiB) Zobrazeno 5967 x
Škoda 130L agave už z recyklovana
Fiat BRAVO 1.4 activ PLUS 66kw biela "divino"
Fiat BRAVO 1.4 activ PLUS 66kw biela "divino"
Re: Výmena filtrov a oleja
Rogi a kolko mas teraz nagulane ?
Samozrejme drzim palce aby si nestretol to lozisko moje...na magnete si mal "jezka" ?
jo a este...uz mas vymeneny rozvod ? ja uz hej konecne , sada ruville + conti drazkovany /bol popraskany/ s robotou u majstra 176e, 200e s tringeltom
Samozrejme drzim palce aby si nestretol to lozisko moje...na magnete si mal "jezka" ?
jo a este...uz mas vymeneny rozvod ? ja uz hej konecne , sada ruville + conti drazkovany /bol popraskany/ s robotou u majstra 176e, 200e s tringeltom
BRAVO 2010, 1,4 66kW, Tempomat ,LPG BRC
Multiecuscan 2,2
excars:
Punto Mk2b 2003, 1,2 44kW
Punto Mk1 1996, 1,1 40kW
Panda Mk1 1988, 750i 25kW
Multiecuscan 2,2
excars:
Punto Mk2b 2003, 1,2 44kW
Punto Mk1 1996, 1,1 40kW
Panda Mk1 1988, 750i 25kW
Re: Výmena filtrov a oleja
to bajo777-rozvodak vymenení, nakoniec som to dal urobiť ráno zaviezol a poobede som si išiel pre plechovicu. Mne by to trvalo snad dva dni Predsa lepšie sa robí ak maš všetko po ruke, ako improvizovať. Inak na vypuštiacom "šrobe" oleja z prevodovky nieje magnet aj som vložil neodymový magnet do oleja a zatial nič na nom nieje Menili mi remene alternator a rozvodák, vravel že ten rozvodák by vydržal ešte dalších 5 rokov, stare remene mam doma, robota plus material 100€, najazdeních mam 40 000km, do roboty a späť sa toho moc nedá urobiť to je 99% mojích jázd.
Škoda 130L agave už z recyklovana
Fiat BRAVO 1.4 activ PLUS 66kw biela "divino"
Fiat BRAVO 1.4 activ PLUS 66kw biela "divino"
Re: Výmena filtrov a oleja
hej, tiez mi hovoril mechanik, ze ten rozvod bol vo fajnovom stave, tak v polke zivotnosti , ze keby to vycistil, nepoznam rozdiel stary-novy , ja mam skoro 100000 uz
kladka bezvadny chod, vodna pumpa detto, gufera na motore bezchybne
dobre si dal len remen vymenit, tiez bych to tak riesil pri tom najazde
vypustak som nechytal, tak neviem, ale uz som videl aj taku pasku magnetovu vnutri co to bere na seba...pri repase ale u mna jezko bol
kladka bezvadny chod, vodna pumpa detto, gufera na motore bezchybne
dobre si dal len remen vymenit, tiez bych to tak riesil pri tom najazde
vypustak som nechytal, tak neviem, ale uz som videl aj taku pasku magnetovu vnutri co to bere na seba...pri repase ale u mna jezko bol
BRAVO 2010, 1,4 66kW, Tempomat ,LPG BRC
Multiecuscan 2,2
excars:
Punto Mk2b 2003, 1,2 44kW
Punto Mk1 1996, 1,1 40kW
Panda Mk1 1988, 750i 25kW
Multiecuscan 2,2
excars:
Punto Mk2b 2003, 1,2 44kW
Punto Mk1 1996, 1,1 40kW
Panda Mk1 1988, 750i 25kW
Re: Výmena filtrov a oleja
Konkrétne aký olej i dával do tej prevodovky? Ja mám tjet 110kw...ide tam rovnaký typ predpokladám.....
Re: Výmena filtrov a oleja
Ospravedlňujem sa za spam, trošku som počítal fórum a našiel som že tam má ísť asi tento...TUTELA ZC 75 SYNTH 75W-80Rubber píše:Konkrétne aký olej i dával do tej prevodovky? Ja mám tjet 110kw...ide tam rovnaký typ predpokladám.....
Re: Výmena filtrov a oleja
Rubber píše:Ospravedlňujem sa za spam, trošku som počítal fórum a našiel som že tam má ísť asi tento...TUTELA ZC 75 SYNTH 75W-80Rubber píše:Konkrétne aký olej i dával do tej prevodovky? Ja mám tjet 110kw...ide tam rovnaký typ predpokladám.....
Chraň tě ruka páně tam tohle nalít. Patří tam Tutela Car Matryx 75W-85
Fiat Bravo Emotion rv.2008 1.4 T-Jet 110kW
Fiat Punto MkII 1,2 16V ELX rv.2001
Fiat Marea 1,6 16V ELX rv.2000 ex.2016 frajer nedobrzdil
Fiat 127 rv.1972 ex.2008 dožil
Fiat 125 Speciál rv.1969 ex.2007 dožil
Fiat 125 rv.1968 ex.1997 dožil
Fiat Punto MkII 1,2 16V ELX rv.2001
Fiat Marea 1,6 16V ELX rv.2000 ex.2016 frajer nedobrzdil
Fiat 127 rv.1972 ex.2008 dožil
Fiat 125 Speciál rv.1969 ex.2007 dožil
Fiat 125 rv.1968 ex.1997 dožil
Re: Výmena filtrov a oleja
Pridám aj ja svoje poznatky s dezinfekciou klimatizácie. Kedysi som taktiež používal Ajatín na dezinfekciu, ale nebol dostatočne účinný tak som brázdil internetom a ako tip som našiel Savo proti plesniam a keď sa zadarí kúpiť aj s pumpičkou je dezinfekcia úplne jednoduchá. Vytiahnuť peľový filter a striekať Savo do priestoru nasávania vzduchu, aby sa dostalo Savo až k výparníku.
Kde ale tento otvor na vstup vzduchu nájdem na Brave II ?
Kde ale tento otvor na vstup vzduchu nájdem na Brave II ?
Fiat Bravo II, 1.9 JTDm 88Kw Emotion, 2007, Rosso Orgoglioso
Re: Výmena filtrov a oleja
ma ti tam ist tutella transmision matryx SAE 75W-85 a 2,4L.
http://www.extranetpli.eu.petronas.com/ ... m_tbl_est=" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.extranetpli.eu.petronas.com/ ... m_tbl_est=" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Výmena filtrov a oleja
tu mas video kde mas pelovy filter https://www.youtube.com/watch?v=Hc-iz5wai-A" onclick="window.open(this.href);return false;
a podla mna tych cisticov najdes na internete kopec, zalezi kolko chces investovat...dobry je aj ozon.
a podla mna tych cisticov najdes na internete kopec, zalezi kolko chces investovat...dobry je aj ozon.