Zdravím pánové.
Měl bych k Vám menší prosbičku.
Dnes mi na myšákovi skončila STK tak samozřejmě aby to ještě měsíc prošlo tak jsem s tím nahrnul na STK.
Emise jako u nového auta
STK už jen při vjezdu do haly řekl ne Takže se to zrušilo a vrátil mi 800kč
No nic, tak technik na to hodil oko a řekl že je to závada typu C, a že je to do šrotu.
Žeprý po vyvaření to taky nepustí, že to můžu zkusit jinde ale že mě taky nepustí protože to jde vidět.
Údajně tam měli nějakého borce který vařil taky nějaké auto a po vyvaření které stálo 30 000 Kč, přijel na STK a vyletěl, tak šel a obešel dalších 5 STK a nikde ho nepustili.
Takže říkám technovikovi jak tedy ? Když to bude vyvařeny pustí to ? Že ne, pak podokl že pokud se udělá celá podlaha že víceméně ano
Takže chtěl bych se Vás zeptat jak to tedy v tomto roce je skrze přísnější STK, nebo zda někdo tento rok vyvařoval punto a pak s tím jel na STK.
Prahy jsou ty jsou k.o, pokud do auta sednou 4 lidi tak při otevření dveří, dveře drhnou o práh
Kolem tlumičů ve předu to vyhnile není.
A kolem zadní nápravy je to klasika, takže náprava dolů vyvařit a vyměnit veškeré silentbloky. Jak jsem to dělal na Puntu 55 z 94 roku, též bylo prohnile úplně stejně nebo spíše míň, a na STK po vyvaření mě pustili v pohodě jenomže tomu už 5 let do zadu.
Takže bych se Vás chtěl zeptat jak by jste s tím naložili ? Bud z toho udělat květináč na zahradě a prodat motor a zakoupit Felici jak mi bylo řečeno, nebo to kompletně vyvařit, prahy, podlahu a natřít to ze spodu gumoasfaltem nebo něčím podobným a přijet s tím na STK a modlit se aby to prošlo, nebo aby byla 100% jistota že to projde.
Předem Vám díky za radu.
Punto 55 vyvaření prahů
Moderátoři: intel_sk, peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
Punto 55 vyvaření prahů
Fiat Punto (176) 55, 1999, 1.1 40kW
- Reklama
Re: Punto 55 vyvaření prahů
Když budeš mít vyvařené prahy a zamatlané gumoasfaltem tak ti na STK nemůžou říct ani půl slova. No a nedá mi to abych si nerejpnul ale kdybys trošku na stav spodku dbal a dejmetomu před každou zimou ošetřoval spodek,tak bys teď měl klid Jo a kdo ti poradil tu felicii? To je myšleno jako vtip?? Punta jsou na tom s antikorozní ochranou mnohem lépe,felicie hnijou před očima,tohle je bez debat.
CROMA 1.9JTD/110kW r.06 -EMOTION-
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96
IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96
IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
Re: Punto 55 vyvaření prahů
No taky jsi říkám, že když to vyvařím jak jsem to dělal na prvním puntu a zatřeš vše gumoasfaltem tak zjistí velký h....
Na rýpání se vykašli
Otec jsi toto Punto koupil do práce, jenomže až dojel ke kupu tak děj se vůle Aláhova, auto vlastnili nepřízpůsobiví občani Což už mu bylo blbé od toho utéct tak to vzal s tím že se to vyvaří jak jsme to dělali na tom prvním puntu.
Natož to kupoval v zimě, takže nevšiml jsi zevnitř prohnilé kapoty a zadních dveří.
A prahy mu byli jasné protože je to nemoc pomalu co snad vidím tak 80% punt.
Ale majitel říkal jak vše dělali, brzdové trubky dávali nové že v motorovém prostoru jsou u brzdového válce pomalu uděláné klubíčka pak říkal jak dělali zadní brzdy, tak vyměnili čelisti na jedné straně a tím to skončilo.
Takže závad je tam víceméně dost, nebo už se vlastně udělali přední kotouče s deskama, kompletní zapalování, kompletní výfuk od svodů až po konec, lambda sonda, spojka. plus několikrát výplach motoru protože byla přicpaná rozprašovací tyčka která je před vačkou, takže byla i ojetá vačka 1cm palce chybělo pak byli pístní kroužky speklý jak brambora natož ty kompresní tlaky byli taky krása dál byla prohnilá olejová vana, tak se koupila funglovka, pak komplet rozvody.
Dále co je tam k.o, tak čepy a tyče řízení, přední, zadní tlumiče plus horní uložení, ojetý zadní brzdový čelisti a bubny. Plus k.o prahy a hlavně když zatočíš volantem tak začne troubit, takže je odpojenej klakson
Takže za mě ti můžu říct že máme doma 6 aut i s Puntem a nikdy by jsme ty auta nenechali zajít do takového stavu takže kdyby jsme toho myšáka měli od začátku tak by to bylo jak říkáš, každý rok by byl natřenej spodek
A ta největší perla nakonec, Felicii mi poradil STK technik protože sám doma vlastní Fobii a když jsem mu řekl že Felcka hnije ve velkým tak na to už mi neřekl nic Jen to že to punto mám poslat ze skály a že ho nemám vyvařovat protože mě nepustí ani když to bude vyvařený plus že výměna přední brzd byla škoda peněz protože je to auto do šrotu
Takže jestli je to jak říkáš, že pokud vyvařím podlahu, prahy a vše kolem náprav plus výměna veškterých silentbloků a vše zatřu gumoasfaltem tak to udělám jak na tom prvním puntu, a potom doufám teda že na STK bude ticho. Což samozřejmě budu muset zajet jinam
Na rýpání se vykašli
Otec jsi toto Punto koupil do práce, jenomže až dojel ke kupu tak děj se vůle Aláhova, auto vlastnili nepřízpůsobiví občani Což už mu bylo blbé od toho utéct tak to vzal s tím že se to vyvaří jak jsme to dělali na tom prvním puntu.
Natož to kupoval v zimě, takže nevšiml jsi zevnitř prohnilé kapoty a zadních dveří.
A prahy mu byli jasné protože je to nemoc pomalu co snad vidím tak 80% punt.
Ale majitel říkal jak vše dělali, brzdové trubky dávali nové že v motorovém prostoru jsou u brzdového válce pomalu uděláné klubíčka pak říkal jak dělali zadní brzdy, tak vyměnili čelisti na jedné straně a tím to skončilo.
Takže závad je tam víceméně dost, nebo už se vlastně udělali přední kotouče s deskama, kompletní zapalování, kompletní výfuk od svodů až po konec, lambda sonda, spojka. plus několikrát výplach motoru protože byla přicpaná rozprašovací tyčka která je před vačkou, takže byla i ojetá vačka 1cm palce chybělo pak byli pístní kroužky speklý jak brambora natož ty kompresní tlaky byli taky krása dál byla prohnilá olejová vana, tak se koupila funglovka, pak komplet rozvody.
Dále co je tam k.o, tak čepy a tyče řízení, přední, zadní tlumiče plus horní uložení, ojetý zadní brzdový čelisti a bubny. Plus k.o prahy a hlavně když zatočíš volantem tak začne troubit, takže je odpojenej klakson
Takže za mě ti můžu říct že máme doma 6 aut i s Puntem a nikdy by jsme ty auta nenechali zajít do takového stavu takže kdyby jsme toho myšáka měli od začátku tak by to bylo jak říkáš, každý rok by byl natřenej spodek
A ta největší perla nakonec, Felicii mi poradil STK technik protože sám doma vlastní Fobii a když jsem mu řekl že Felcka hnije ve velkým tak na to už mi neřekl nic Jen to že to punto mám poslat ze skály a že ho nemám vyvařovat protože mě nepustí ani když to bude vyvařený plus že výměna přední brzd byla škoda peněz protože je to auto do šrotu
Takže jestli je to jak říkáš, že pokud vyvařím podlahu, prahy a vše kolem náprav plus výměna veškterých silentbloků a vše zatřu gumoasfaltem tak to udělám jak na tom prvním puntu, a potom doufám teda že na STK bude ticho. Což samozřejmě budu muset zajet jinam
Fiat Punto (176) 55, 1999, 1.1 40kW
Re: Punto 55 vyvaření prahů
aha tak to byla msta toho technika nojo to je pak těžký když to je zarytý škodovkář a tedy logicky antiital to už bych tam ani příště nejel
CROMA 1.9JTD/110kW r.06 -EMOTION-
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96
IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96
IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
Re: Punto 55 vyvaření prahů
Tak zarytý škodovkář to je
Doposud jsem tam jezdil na STK s Volvama a vše v pohodě ale Punto se mu nelíbilo Natož začal o vyvařování za 30 000Kč Tak přišli se podívat a zasmát 3 technici a sundali mě že je to závada typu C a že to mám poslat ze skály a že se pod to nikdo nepodepíše i když to bude vyvařený
Ale jak přemýšlím tak podle jeho řeči nebo názoru na vyvaření, tak nevím jestli teda celá česká republika přestala od tohoto roku vyvařovat auta Aby řekli na STK po vyvaření že to neprojde
Doposud jsem tam jezdil na STK s Volvama a vše v pohodě ale Punto se mu nelíbilo Natož začal o vyvařování za 30 000Kč Tak přišli se podívat a zasmát 3 technici a sundali mě že je to závada typu C a že to mám poslat ze skály a že se pod to nikdo nepodepíše i když to bude vyvařený
Ale jak přemýšlím tak podle jeho řeči nebo názoru na vyvaření, tak nevím jestli teda celá česká republika přestala od tohoto roku vyvařovat auta Aby řekli na STK po vyvaření že to neprojde
Fiat Punto (176) 55, 1999, 1.1 40kW
Re: Punto 55 vyvaření prahů
Všude natrefíš na voly.. oni někteří si ty změny co teď nastaly od ledna vzali moc k srdci, musíš jet jinde
CROMA 1.9JTD/110kW r.06 -EMOTION-
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96
IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96
IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
Re: Punto 55 vyvaření prahů
No asi už to tak bude Hlavně že měli vánoce z toho že motor na Co2 nafoukal 0,002 a že max je 0,005 Tak že motor prodat a z auta jsi udělat květináč na zahradě blbci
Ale nejvíc mě pobavil ten první technik kterej se rozbrečel.
Ve vratech viděl ty prahy tak řekl že ne. Říkam to já vím že to neprojde, tak to mi to dej na 30 dní a za 30 dní je to vyvařený i s celolakem , a na to odpoví že je to závada typu C takže žádných 30 dní a za 5 minut potom řekne že jedině na 30 dní (jenomže na 30 dní je to závada typu B)
Že by už ani technik nevěděl z které do které
Jednoduše se to vyvaří, zatře se to gumoasfaltem a pojede se dál. Nebudu to posílat ze skály když už jsou v tom prachy.
Ale nejvíc mě pobavil ten první technik kterej se rozbrečel.
Ve vratech viděl ty prahy tak řekl že ne. Říkam to já vím že to neprojde, tak to mi to dej na 30 dní a za 30 dní je to vyvařený i s celolakem , a na to odpoví že je to závada typu C takže žádných 30 dní a za 5 minut potom řekne že jedině na 30 dní (jenomže na 30 dní je to závada typu B)
Že by už ani technik nevěděl z které do které
Jednoduše se to vyvaří, zatře se to gumoasfaltem a pojede se dál. Nebudu to posílat ze skály když už jsou v tom prachy.
Fiat Punto (176) 55, 1999, 1.1 40kW