Čau,
Stalo se nám. S kámošem, že při výměně rozvodů jsme strhli, nebo spíš natáhl 2 závity v hlavě na té pevné kostce silentbloku, co je přišroubovaná 5 šrouby přes napinacku k hlavě. Jsou tam osmičky závity. Tak jsme tech 5 šroubů zalepili zeleným Loctite na závity. S tím, že ty dva kritické jsou dotaženy z lehká, aby se závit úplně nevyrval. Jaký máte názor, vydrží to? Aby neupadl motor. Po 100km kontrola a zda se být ok. Ale při příštích rozvodech dáme vložky nebo tam preriznem desítky závity. Pokud to půjde bez demontáže hlavy. Dík
Natažené závity silentbloku 1.4 16v 70kw co s tím?
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
- Reklama
Re: Natažené závity silentbloku 1.4 16v 70kw co s tím?
Zeleným jo, tak to ty závity budou vypadat dobře po demontáži, to si rovnou připrav 5 vložek.
Fiat Bravo Emotion rv.2008 1.4 T-Jet 110kW
Fiat Punto MkII 1,2 16V ELX rv.2001
Fiat Marea 1,6 16V ELX rv.2000 ex.2016 frajer nedobrzdil
Fiat 127 rv.1972 ex.2008 dožil
Fiat 125 Speciál rv.1969 ex.2007 dožil
Fiat 125 rv.1968 ex.1997 dožil
Fiat Punto MkII 1,2 16V ELX rv.2001
Fiat Marea 1,6 16V ELX rv.2000 ex.2016 frajer nedobrzdil
Fiat 127 rv.1972 ex.2008 dožil
Fiat 125 Speciál rv.1969 ex.2007 dožil
Fiat 125 rv.1968 ex.1997 dožil
Re: Natažené závity silentbloku 1.4 16v 70kw co s tím?
Tam píšou u zeleného Loctite, že by měl jít normálně povolit. Ten hliník je s*ině. Mě jde spis o čistou hlavu, jestli se to nevyrve. Jinak hlavní tah motoru přenášejí silentbloky převodovky, je to tak?
Re: Natažené závity silentbloku 1.4 16v 70kw co s tím?
Na zajištění se používá modrý, zelený už je fest pevný. Výhodou je, že ten spoj jde snadno ohřát, proto příště povolovat na zahřátém motoru. V daném místě je to namáhané víc na střih než na tah, tak bych se toho zase tolik nebál. Ale určitě bych to kontroloval, oni věděli proč tam dali 5 šroubů místo třech.
Fiat Bravo Emotion rv.2008 1.4 T-Jet 110kW
Fiat Punto MkII 1,2 16V ELX rv.2001
Fiat Marea 1,6 16V ELX rv.2000 ex.2016 frajer nedobrzdil
Fiat 127 rv.1972 ex.2008 dožil
Fiat 125 Speciál rv.1969 ex.2007 dožil
Fiat 125 rv.1968 ex.1997 dožil
Fiat Punto MkII 1,2 16V ELX rv.2001
Fiat Marea 1,6 16V ELX rv.2000 ex.2016 frajer nedobrzdil
Fiat 127 rv.1972 ex.2008 dožil
Fiat 125 Speciál rv.1969 ex.2007 dožil
Fiat 125 rv.1968 ex.1997 dožil
Re: Natažené závity silentbloku 1.4 16v 70kw co s tím?
Já to kontroluje skoro furt na nic se neděje. Jen to mám v hlavě. Tuhle jsem zkoušel za šrouby malinko vzít a vypadá, že drží. Jinak pro pozdější demontáž se bojím, jestli tam m10 závit půjde a jestli se to zvládne riznout rovně. Pac je tam málo místa a nevím, zda to půjde vyheverovat. V manuálu píší utáhnou tyhle šrouby 25nm. To si myslím, že není moc. Ale zase, je jich tam 5
Re: Natažené závity silentbloku 1.4 16v 70kw co s tím?
Netuším kolik je tam masa, každopádně ti to vůbec nezávidím.
Fiat Bravo Emotion rv.2008 1.4 T-Jet 110kW
Fiat Punto MkII 1,2 16V ELX rv.2001
Fiat Marea 1,6 16V ELX rv.2000 ex.2016 frajer nedobrzdil
Fiat 127 rv.1972 ex.2008 dožil
Fiat 125 Speciál rv.1969 ex.2007 dožil
Fiat 125 rv.1968 ex.1997 dožil
Fiat Punto MkII 1,2 16V ELX rv.2001
Fiat Marea 1,6 16V ELX rv.2000 ex.2016 frajer nedobrzdil
Fiat 127 rv.1972 ex.2008 dožil
Fiat 125 Speciál rv.1969 ex.2007 dožil
Fiat 125 rv.1968 ex.1997 dožil
Re: Natažené závity silentbloku 1.4 16v 70kw co s tím?
Masa je tam tak 2-3 cm. No závity nejsou úplně utržený. Natažený Už jsme utahovali a najednou to šlo lehčí. Tak jsme přestali a zalepili Loctite 270.