Zdravím,
Již po druhém mytí (wapka) mi někam leze voda, kam nejspíš nemá. Problém je ten, že když vypnu motor tak sahara stálě běží a poběží do vybití baterie. Po dešti se to neděje, je to čistě po wapce.
Ptám se tedy kudy vede elektroinstalace sahary. Předpokládám, že je někde degradovaná izolace a při zatečení prostě spíná.
Případně jestli má někdo nějaký jiný nápad co to může způsobovat, sem s ním.
Elektroinstalace Sahary
Moderátor: peta.smolik
Elektroinstalace Sahary
Fiat Stilo Multi Wagon 1,6 16v 76 kw (182 B6.000) rv.2003
Alfa Romeo 156 1,9JTD rv. 2000 RIP
Alfa Romeo 156 1,9JTD rv. 2000 RIP
- Reklama
Re: Elektroinstalace Sahary
A co takhle před mytím motoru wapkou zakrýt veškeré el.zařízení? Vždy zakrývám co to jde a bez problémů
CROMA 1.9JTD/110kW r.06 -EMOTION-
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96
IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96
IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
Re: Elektroinstalace Sahary
v prvom rade wapkovat motor je hlupost najvacsia na svete. konektory su sice vodotesne ale nie proti tlaku wapky. motor sa umyva tak maximalne tecucou vodou. ale inak by som hladal ten spinac bud priamo na chladici, alebo niekde okolo termostatu. pozri kam idu kable od ventilatora.
Re: Elektroinstalace Sahary
newapkuju motor, nýbrž auto, haupna je zavřená. Proto sem psal, že déšť to nezpůsobí, ale mytí ano. Chtěl jsem projít postupně kabeláž od ventilátoru, jenže za chladičem to mizí kam si a dál nevim kudy vede. Procházel jsem i těsnění kolem haupny a odvodňovací kanálky, ale tam se zdá být vše v pořádku.
Fiat Stilo Multi Wagon 1,6 16v 76 kw (182 B6.000) rv.2003
Alfa Romeo 156 1,9JTD rv. 2000 RIP
Alfa Romeo 156 1,9JTD rv. 2000 RIP