turbo na 1,2 44kw

Vše o motoru a převodovém ústrojí, poruchy, úpravy, rady a typy, topení a chazení

Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto

Petr1968
Všeználek
Příspěvky: 1268
Registrován: 21 bře 2009, 16:39

Re: turbo na 1,2 44kw

Příspěvek od Petr1968 »

Klaus netvrdí ,že není,ale ,že nemá cenu proti tomu draze bojovat. Člověk je nula . Akorát na tom bohatnou zelení fašisté :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Sluneční a větrné elektrárny nepohání příroda,ale dotace. Bez dotací ani hovno
Reklama
 

Uživatelský avatar
SZTRAD
Fiaťák
Příspěvky: 123
Registrován: 18 zář 2008, 07:36

Re: turbo na 1,2 44kw

Příspěvek od SZTRAD »

Petr1968 píše:Je mi zcela jedno co motor produkuje,protože 3/4 škodlivin má na svědomí letecká doprava a lodě(co se týče tzv. globálního oteplování)Spíš by se mělo říkat GLOBÁLNÍ ZELENÝ FAŠISMUS
Zajimave zjisteni. Tva reakce je zajazejici. Neco jsi tvrdil ja ti odpoved a hned jsme u zeleneho fasismu. No nic radsi priste prehlidnu ikonku vysmechu a budu si myslet svoje, abych nevyprovokoval tvou inteligentni odpoved.
Samozrejme v tom poradi mas opet nesmysl ale budis necham te pri tom. Jen tak na okraj to o cem jsme se bavili neni sklenikovy plyn tak nevim proc jsi zabrousil ke globalnimu oteplovani.
Radek
Petr1968
Všeználek
Příspěvky: 1268
Registrován: 21 bře 2009, 16:39

Re: turbo na 1,2 44kw

Příspěvek od Petr1968 »

Jen tak. NOx nejsou skleníkové plyny,no a? CO2, Metan ,Bursíkovy prdy atd. Kde mám chybu Železná panno? Měl jsem na mysli 3/4 z dopravy,ne globálně. (Topení,průmysl atd.) A stejně je to OT. Takže s chutí do turba,ať si to motor užije. A ještě přidat vstřikování oxidu dusného,případně MW 50 :lol: Legrace je důležitá pro život. A oturbit 1,2 8V je dobrá sranda. A velmi levná a jednoduchá :wink: Něco pro fanouška Fiatu. Neznám žádného fabiatika,kdo by chtěl z 1,2 HTP 40kw turbem dolovat koně.
Uživatelský avatar
Vencapunto
Všeználek
Příspěvky: 3265
Registrován: 22 bře 2006, 14:02
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo na 1,2 44kw

Příspěvek od Vencapunto »

Petr1968 píše:Jen tak. NOx nejsou skleníkové plyny,no a? CO2, Metan ,Bursíkovy prdy atd. Kde mám chybu Železná panno? Měl jsem na mysli 3/4 z dopravy,ne globálně. (Topení,průmysl atd.) A stejně je to OT. Takže s chutí do turba,ať si to motor užije. A ještě přidat vstřikování oxidu dusného,případně MW 50 :lol: Legrace je důležitá pro život. A oturbit 1,2 8V je dobrá sranda. A velmi levná a jednoduchá :wink: Něco pro fanouška Fiatu. Neznám žádného fabiatika,kdo by chtěl z 1,2 HTP 40kw turbem dolovat koně.
Já ani neznám rozumnýho člověka terej by si to koupil :lol:
Futile Italian Attempt at Transportation
Very Weird
Petr1968
Všeználek
Příspěvky: 1268
Registrován: 21 bře 2009, 16:39

Re: turbo na 1,2 44kw

Příspěvek od Petr1968 »

Já jo :mrgreen: Kolega z práce má HTP 40kw na patnáckách liťácích. A fabrika má 40kw kombi s tažným zařízením :mrgreen: :mrgreen:
Uživatelský avatar
twolive
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 389
Registrován: 01 dub 2012, 12:01
Bydliště: Přerov

Re: turbo na 1,2 44kw

Příspěvek od twolive »

všeci tady pišou omačku kolem anic co by pomohlo
Trochu jsem se na to zaměřil a pokud se na 1.2 44kw nasadi písty z 1.2 16v a lizne hlava už by měl vyhazet kompresní poměr (nebo koupit origo na tohle dělane kovane písty ktere stoji 20000) turbo co nejmenší aby mělo rychly naběh tlak by měl být 0.3-0.4b velikostně turbo např z vw golf 1.9 td 66KW a podobne (jen pozor bude potřeba sehnat wasgathe ktery je od 0.3b a ovladaný podtlakem napojit olej a hadice už je snad to nejjednoduší .. ted to nejsložitější a myslím si že i finančně naročne ŘJ
punto cabrio 90 1,6 8v 65kw mpi
cinquecento 1.1 8v asi 50 kw mpi
punto gt .. 1,4 8v turbo
stavba cabrio 2,4 20v 96kw td
Odpovědět

Zpět na „Punto - motor“