1.1 (55) SPI za 1.2 (75) MPI
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
1.1 (55) SPI za 1.2 (75) MPI
Ahoj, mám Punto 1.1 55 , každý asi ví oč jde a kdo s tím jel , tak ví , že to není žádný sprintér no a v kopci, katastrofa. Mám k dispozici motor 1.2 MPI 75 , chtěl bych to tím, alespon trochu oživit. Má s tím někdo zkušenost, je to nějaký problém ? Určitě nebudu první. Motory mají stejný základ a jsou podle mě prakticky stejné až na par věcí a co to vstřikování? Jaký je to problém, stačí pouze vyndat 55 a pozapojovat 75 do stávající elektriky a jen jednotku ze 75, nebo je potřeba dát s motorem i celou elekriku? Bude vše sedět? Za jakoukoliv odpověd, radu , budu rád. Díky.
- Reklama
- twistedTSD
- Začátečník
- Příspěvky: 49
- Registrován: 06 pro 2014, 14:27
Re: 1.1 (55) SPI za 1.2 (75) MPI
Už před časem jsme to zde řešili - po takové výměně motoru u nás nelze legálně projít STK, ne?
Ex: Fiat Punto mk2a 1.2 8V Dynamic 5dv. :,(
Re: 1.1 (55) SPI za 1.2 (75) MPI
Uz se to tu myslim kdysi resilo, kdosi to uz predelaval,staci dohledat. Motory jsou defakto stejne az na par odlisnosti.Pasovat by to vse melo i na starou elektriku. Samozrejme na stk ti nebude sedet typove cislo motoru, to uz musis vyresit dle tvych "moznosti".
CROMA 1.9JTD/110kW r.06 -EMOTION-
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96
IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96
IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
Re: 1.1 (55) SPI za 1.2 (75) MPI
Musi se prehodit i elektrika! A pokud ma mpi i klimu, bude rozdil v zapojeni plus kabelu na baterku.
Uz jsem tuhle prestavbu delal, kamarad (Twolive) taky.
Auto bylo silnejsi ve strednich otackach ale nahore umiralo podstatne driv nez spi.
Poladenej motor mpi mam na prodej:-)
Uz jsem tuhle prestavbu delal, kamarad (Twolive) taky.
Auto bylo silnejsi ve strednich otackach ale nahore umiralo podstatne driv nez spi.
Poladenej motor mpi mam na prodej:-)
PuntoR on homemade Airride system
1.2 16V NOVITEC TURBO 112PS/182Nm při tlaku 0,4baru
EX engine: 1108ccm, vačka MPi, chip, K&N filtr, upravena hlava, mpi vstrikovani, svody Supersprint, vyfuk Michael(PL)
Pracant:
FIAT QUBO
1.3 Multijet
1.2 16V NOVITEC TURBO 112PS/182Nm při tlaku 0,4baru
EX engine: 1108ccm, vačka MPi, chip, K&N filtr, upravena hlava, mpi vstrikovani, svody Supersprint, vyfuk Michael(PL)
Pracant:
FIAT QUBO
1.3 Multijet
Re: 1.1 (55) SPI za 1.2 (75) MPI
Díky ,dokud budu mít auto já , tak problém s STK by neměl být, mám tam nějaké známosti. Té elektrice jsem se chtěl vyhnout , to je zase palubka dolů, protože ta elektrika je tak krásně přidělaná zezadu palubky , kdo zná, ví o čem mluvím. Klimu to urcitě nemá, je to uplně holota to auto z kterého je ten motor, má to kličky na oknech a dokonce to nemělo ani otáčkoměr, což mi s tímto motorem přijde divný , no buhví , jestli jsou budíky původní. Je to rok 96 a pujde to do auta 97 , tak snad alespon něco bude stejný Každopádně děkuji za veškeré info
Re: 1.1 (55) SPI za 1.2 (75) MPI
Možná nebudeš muset lozit pod palubní desku.
Na stěně mezi motorem a kabinou někde nad posilovačem brzd je větší konektor. Pokud bude mít stejnej tvar na obou elektrikách, můžeš přehodit jen tu část svazku, kterej je v motorovým prostoru a ten pod palubkou zůstane původní.
Já měl každej jinej, tak sem musel předělávat.
A ještě pozor na immobilizér.
Na stěně mezi motorem a kabinou někde nad posilovačem brzd je větší konektor. Pokud bude mít stejnej tvar na obou elektrikách, můžeš přehodit jen tu část svazku, kterej je v motorovým prostoru a ten pod palubkou zůstane původní.
Já měl každej jinej, tak sem musel předělávat.
A ještě pozor na immobilizér.
PuntoR on homemade Airride system
1.2 16V NOVITEC TURBO 112PS/182Nm při tlaku 0,4baru
EX engine: 1108ccm, vačka MPi, chip, K&N filtr, upravena hlava, mpi vstrikovani, svody Supersprint, vyfuk Michael(PL)
Pracant:
FIAT QUBO
1.3 Multijet
1.2 16V NOVITEC TURBO 112PS/182Nm při tlaku 0,4baru
EX engine: 1108ccm, vačka MPi, chip, K&N filtr, upravena hlava, mpi vstrikovani, svody Supersprint, vyfuk Michael(PL)
Pracant:
FIAT QUBO
1.3 Multijet