Motor 1,4V/66Kw-problémy se studeným startem

Moderátor: peta.smolik

Odpovědět
jurasek1
Začátečník
Příspěvky: 36
Registrován: 28 srp 2013, 11:25

Motor 1,4V/66Kw-problémy se studeným startem

Příspěvek od jurasek1 »

Dobrý den,po nastartování motoru se roztřepe jakoby na 3 válce a po pár sekundách nebo mírným zvýšením otáček mu trvá,než se uklidní.Rozsvítila se kontrolka vsřikováni,diag.fiatecuscan ukázal
P0300-Misfires detected/generic/
P0304-Cylinder 4 ignition failures
Vyměněny všechny svíčky za předepsané,nepomohlo,vyměněna cívka pro čtvrtý válec,nepomohlo.Skáče dál,toto se děje pouze u startu studeného motoru a nepravidelně.Z cca 10 startů 4 špatné.
Ještě zkusím natankovat jiný,kvalitnější benzín.Zkusit aditiva? A jaka?
Prošel jste někdo tímto?Nápady?Najeto cca 60tis.Jízda převážně 2* denně 12km.
Fiat Bravo 1,4/16V 90ps už ne,nyní Fiat Tipo T-Jet 1,4 Lounge
Reklama
 

panaman1
Znalec
Příspěvky: 897
Registrován: 11 říj 2010, 20:09
Bydliště: ivanka pri dunaji

Příspěvek od panaman1 »

Skontroloval by som kabelaz poriadne co ide k cievke. Zrejme bude niekde nejaka oxidacia, alebo porusena.
jurasek1
Začátečník
Příspěvky: 36
Registrován: 28 srp 2013, 11:25

Re: Motor 1,4V/66Kw-problémy se studeným startem

Příspěvek od jurasek1 »

Tak cca 20 dní dostává aditiva do benzínu a vypadá to,že po problému.Nějak mi nesedí,že by to bylo méně kvalitním benzínem.
Fiat Bravo 1,4/16V 90ps už ne,nyní Fiat Tipo T-Jet 1,4 Lounge
bajo777
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 295
Registrován: 24 úno 2012, 20:08

Re: Motor 1,4V/66Kw-problémy se studeným startem

Příspěvek od bajo777 »

co tam lejes ?
davam vif benzin uz rok a pohoda :D
BRAVO 2010, 1,4 66kW, Tempomat ,LPG BRC

Multiecuscan 2,2

excars:
Punto Mk2b 2003, 1,2 44kW
Punto Mk1 1996, 1,1 40kW
Panda Mk1 1988, 750i 25kW
jurasek1
Začátečník
Příspěvky: 36
Registrován: 28 srp 2013, 11:25

Re: Motor 1,4V/66Kw-problémy se studeným startem

Příspěvek od jurasek1 »

bajo777:to samé,Vif benzin....
Fiat Bravo 1,4/16V 90ps už ne,nyní Fiat Tipo T-Jet 1,4 Lounge
jsimkanin
Začátečník
Příspěvky: 2
Registrován: 20 říj 2015, 07:33

Příspěvek od jsimkanin »

Problém mám stejný, mám tam ještě lpg tartarini. Studený start- auto chytne a otáčky začnou klesat, jede na 3 válce, nekdy to i streli do sání. Občas se rozsvítí kontrolka motoru a pak sama zhasne, stačí aby se motor trošku prohřál a běží to v pohodě. Zjistil jsem když na start odpojim Map čidlo v sání, tak to startuje normálně- připojím zpět, zas to blbne. Zkoušel jsem dávat 2 jiný cidla, ale beze změny. Čím by to mohlo být? Nějaké nastavení?
Bravo2 1.4 66kw rv2011 najeto 120tis. Ještě poznatek mam ho od nova a kolem 100tis km se starty postupně zhoršují

Odesláno z mého GT-N7100 pomocí Tapatalk
bajo777
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 295
Registrován: 24 úno 2012, 20:08

Re: Motor 1,4V/66Kw-problémy se studeným startem

Příspěvek od bajo777 »

skus mrknut sem, nech to nemusime kopirovat :wink:

http://forum.autobazar.eu/fiat-bravo-zl ... 16-45.html" onclick="window.open(this.href);return false;
BRAVO 2010, 1,4 66kW, Tempomat ,LPG BRC

Multiecuscan 2,2

excars:
Punto Mk2b 2003, 1,2 44kW
Punto Mk1 1996, 1,1 40kW
Panda Mk1 1988, 750i 25kW
jsimkanin
Začátečník
Příspěvky: 2
Registrován: 20 říj 2015, 07:33

Příspěvek od jsimkanin »

Díky bajo777, zkusim v lpg servisu ať mi ochudi směs a uvidíme

Odesláno z mého GT-N7100 pomocí Tapatalk
turbom
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 481
Registrován: 24 dub 2008, 22:19
Bydliště: Havl. Brod. a okoli

Re: Motor 1,4V/66Kw-problémy se studeným startem

Příspěvek od turbom »

Je to sice opruz, ale me pomohlo u Punta 1.2 8V az totalni vyjeti stareho benzinu, vytreni nadrze do sucha a tankovani pouze Verva 100. Od te doby pokoj.
ZKousel jsem nejaky dry fuel, ale ten pomohl jen na chvili. Cerpadlo jsem menil 2x.
2008- Fiat Bravo 1.4 T-jet 110kw Emotion +LPG Stag Q-BOX. 2008 Fiat Linea-1.4 T-jet 88kw
Uživatelský avatar
Vitaml
Všeználek
Příspěvky: 1218
Registrován: 26 pro 2015, 11:55
Bydliště: Brno

Re: Motor 1,4V/66Kw-problémy se studeným startem

Příspěvek od Vitaml »

Zajímá mě, při kolika tkm jsi měnil čerpadlo a jak se to projevovalo? Mě jede (110 tkm, ale je dost slyšet).
vitaml@volny.cz
Fiat Punto 2 ELX - 1,2/8V, 2001, 125 tkm
Brno
bajo777
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 295
Registrován: 24 úno 2012, 20:08

Re: Motor 1,4V/66Kw-problémy se studeným startem

Příspěvek od bajo777 »

prejav zleho cerpadla je velmi jednoznacny :D, pri starte nebzuci, nejde benzin a nenatocis :oops:

samozrejme moze blbnut aj tlak a potom su vypadky v dodavke - diery vo vykone, podla mna km su uplne ze nepodstatne, skor sa prejavi casta jazda na rezerve kvoli zlemu chladeniu cerpadla, pripadne malo jazdene auta maju problem s degradaciou paliva v nadrzi...

mne sa cerpadlo pri benzinaku nepokazilo nikdy v zivote, jazdil som dost a stylom plna - blikla rezerva a zase plna...

pri prestavbe na LPG nez som sa naucil co a ako, mi do pol roka odislo cerpadlo...ovsem som ho opravil, lebo bolo iba zalepene bordelom z benzinu...3 dni v technickom liehu a jak nove :mrgreen:
BRAVO 2010, 1,4 66kW, Tempomat ,LPG BRC

Multiecuscan 2,2

excars:
Punto Mk2b 2003, 1,2 44kW
Punto Mk1 1996, 1,1 40kW
Panda Mk1 1988, 750i 25kW
Odpovědět

Zpět na „Bravo 2“