Motor 1,4V/66Kw-problémy se studeným startem
Moderátor: peta.smolik
Motor 1,4V/66Kw-problémy se studeným startem
Dobrý den,po nastartování motoru se roztřepe jakoby na 3 válce a po pár sekundách nebo mírným zvýšením otáček mu trvá,než se uklidní.Rozsvítila se kontrolka vsřikováni,diag.fiatecuscan ukázal
P0300-Misfires detected/generic/
P0304-Cylinder 4 ignition failures
Vyměněny všechny svíčky za předepsané,nepomohlo,vyměněna cívka pro čtvrtý válec,nepomohlo.Skáče dál,toto se děje pouze u startu studeného motoru a nepravidelně.Z cca 10 startů 4 špatné.
Ještě zkusím natankovat jiný,kvalitnější benzín.Zkusit aditiva? A jaka?
Prošel jste někdo tímto?Nápady?Najeto cca 60tis.Jízda převážně 2* denně 12km.
P0300-Misfires detected/generic/
P0304-Cylinder 4 ignition failures
Vyměněny všechny svíčky za předepsané,nepomohlo,vyměněna cívka pro čtvrtý válec,nepomohlo.Skáče dál,toto se děje pouze u startu studeného motoru a nepravidelně.Z cca 10 startů 4 špatné.
Ještě zkusím natankovat jiný,kvalitnější benzín.Zkusit aditiva? A jaka?
Prošel jste někdo tímto?Nápady?Najeto cca 60tis.Jízda převážně 2* denně 12km.
Fiat Bravo 1,4/16V 90ps už ne,nyní Fiat Tipo T-Jet 1,4 Lounge
- Reklama
Re: Motor 1,4V/66Kw-problémy se studeným startem
Tak cca 20 dní dostává aditiva do benzínu a vypadá to,že po problému.Nějak mi nesedí,že by to bylo méně kvalitním benzínem.
Fiat Bravo 1,4/16V 90ps už ne,nyní Fiat Tipo T-Jet 1,4 Lounge
Re: Motor 1,4V/66Kw-problémy se studeným startem
co tam lejes ?
davam vif benzin uz rok a pohoda
davam vif benzin uz rok a pohoda
BRAVO 2010, 1,4 66kW, Tempomat ,LPG BRC
Multiecuscan 2,2
excars:
Punto Mk2b 2003, 1,2 44kW
Punto Mk1 1996, 1,1 40kW
Panda Mk1 1988, 750i 25kW
Multiecuscan 2,2
excars:
Punto Mk2b 2003, 1,2 44kW
Punto Mk1 1996, 1,1 40kW
Panda Mk1 1988, 750i 25kW
Re: Motor 1,4V/66Kw-problémy se studeným startem
bajo777:to samé,Vif benzin....
Fiat Bravo 1,4/16V 90ps už ne,nyní Fiat Tipo T-Jet 1,4 Lounge
Problém mám stejný, mám tam ještě lpg tartarini. Studený start- auto chytne a otáčky začnou klesat, jede na 3 válce, nekdy to i streli do sání. Občas se rozsvítí kontrolka motoru a pak sama zhasne, stačí aby se motor trošku prohřál a běží to v pohodě. Zjistil jsem když na start odpojim Map čidlo v sání, tak to startuje normálně- připojím zpět, zas to blbne. Zkoušel jsem dávat 2 jiný cidla, ale beze změny. Čím by to mohlo být? Nějaké nastavení?
Bravo2 1.4 66kw rv2011 najeto 120tis. Ještě poznatek mam ho od nova a kolem 100tis km se starty postupně zhoršují
Odesláno z mého GT-N7100 pomocí Tapatalk
Bravo2 1.4 66kw rv2011 najeto 120tis. Ještě poznatek mam ho od nova a kolem 100tis km se starty postupně zhoršují
Odesláno z mého GT-N7100 pomocí Tapatalk
Re: Motor 1,4V/66Kw-problémy se studeným startem
skus mrknut sem, nech to nemusime kopirovat
http://forum.autobazar.eu/fiat-bravo-zl ... 16-45.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forum.autobazar.eu/fiat-bravo-zl ... 16-45.html" onclick="window.open(this.href);return false;
BRAVO 2010, 1,4 66kW, Tempomat ,LPG BRC
Multiecuscan 2,2
excars:
Punto Mk2b 2003, 1,2 44kW
Punto Mk1 1996, 1,1 40kW
Panda Mk1 1988, 750i 25kW
Multiecuscan 2,2
excars:
Punto Mk2b 2003, 1,2 44kW
Punto Mk1 1996, 1,1 40kW
Panda Mk1 1988, 750i 25kW
Re: Motor 1,4V/66Kw-problémy se studeným startem
Je to sice opruz, ale me pomohlo u Punta 1.2 8V az totalni vyjeti stareho benzinu, vytreni nadrze do sucha a tankovani pouze Verva 100. Od te doby pokoj.
ZKousel jsem nejaky dry fuel, ale ten pomohl jen na chvili. Cerpadlo jsem menil 2x.
ZKousel jsem nejaky dry fuel, ale ten pomohl jen na chvili. Cerpadlo jsem menil 2x.
2008- Fiat Bravo 1.4 T-jet 110kw Emotion +LPG Stag Q-BOX. 2008 Fiat Linea-1.4 T-jet 88kw
Re: Motor 1,4V/66Kw-problémy se studeným startem
Zajímá mě, při kolika tkm jsi měnil čerpadlo a jak se to projevovalo? Mě jede (110 tkm, ale je dost slyšet).
vitaml@volny.cz
Fiat Punto 2 ELX - 1,2/8V, 2001, 125 tkm
Brno
Fiat Punto 2 ELX - 1,2/8V, 2001, 125 tkm
Brno
Re: Motor 1,4V/66Kw-problémy se studeným startem
prejav zleho cerpadla je velmi jednoznacny , pri starte nebzuci, nejde benzin a nenatocis
samozrejme moze blbnut aj tlak a potom su vypadky v dodavke - diery vo vykone, podla mna km su uplne ze nepodstatne, skor sa prejavi casta jazda na rezerve kvoli zlemu chladeniu cerpadla, pripadne malo jazdene auta maju problem s degradaciou paliva v nadrzi...
mne sa cerpadlo pri benzinaku nepokazilo nikdy v zivote, jazdil som dost a stylom plna - blikla rezerva a zase plna...
pri prestavbe na LPG nez som sa naucil co a ako, mi do pol roka odislo cerpadlo...ovsem som ho opravil, lebo bolo iba zalepene bordelom z benzinu...3 dni v technickom liehu a jak nove
samozrejme moze blbnut aj tlak a potom su vypadky v dodavke - diery vo vykone, podla mna km su uplne ze nepodstatne, skor sa prejavi casta jazda na rezerve kvoli zlemu chladeniu cerpadla, pripadne malo jazdene auta maju problem s degradaciou paliva v nadrzi...
mne sa cerpadlo pri benzinaku nepokazilo nikdy v zivote, jazdil som dost a stylom plna - blikla rezerva a zase plna...
pri prestavbe na LPG nez som sa naucil co a ako, mi do pol roka odislo cerpadlo...ovsem som ho opravil, lebo bolo iba zalepene bordelom z benzinu...3 dni v technickom liehu a jak nove
BRAVO 2010, 1,4 66kW, Tempomat ,LPG BRC
Multiecuscan 2,2
excars:
Punto Mk2b 2003, 1,2 44kW
Punto Mk1 1996, 1,1 40kW
Panda Mk1 1988, 750i 25kW
Multiecuscan 2,2
excars:
Punto Mk2b 2003, 1,2 44kW
Punto Mk1 1996, 1,1 40kW
Panda Mk1 1988, 750i 25kW