klepání pod kapotou
Moderátor: peta.smolik
Re: klepání pod kapotou
No ty loziska menil na patem stupni, ktery svistel pri pridavani plynu. Ostatni loziska podle nej vypadaly OK.
No ten rachot myslim slysim u vsecch rychlosti (1-4) kdyz pridavam plyna jsem nekde nad 2500tis otcek. Cekal bych ze kdyz je na prevodovky nekdo expert a ma to rozebrane tak pozna jestli je lozisko ok nebo ne. Otazka je jestli to mam reklamovat nebo to neni prevodovkou.
No ten rachot myslim slysim u vsecch rychlosti (1-4) kdyz pridavam plyna jsem nekde nad 2500tis otcek. Cekal bych ze kdyz je na prevodovky nekdo expert a ma to rozebrane tak pozna jestli je lozisko ok nebo ne. Otazka je jestli to mam reklamovat nebo to neni prevodovkou.
- Reklama
Re: klepání pod kapotou
Bude to prevodovka alebo zotrvačník. To ti musí povedať nejaký mechanik ktorý sa prevezie s vozidlom. Opýtať sa môžeš ísť tak kde ti prevodovku opravovali.
www.mtrservis.webnode.sk
Re: klepání pod kapotou
jak jsem psal vyse spojka i setrvacnik jsou nove, prevodovka prohledla borcem co se na prevodvky specializuje. cekal bych ze lozisko ktere rachoti tak ze to prehluci motor pri 2500 by muselo byt uplne nasracky.
lozisko co menil jen svistelo pri pridavani plynu a presto ho to na prvni pohled poznal, tak nevim.
nemuze to byt jeste neco jine?
lozisko co menil jen svistelo pri pridavani plynu a presto ho to na prvni pohled poznal, tak nevim.
nemuze to byt jeste neco jine?
Re: klepání pod kapotou
Skúšal si zhodiť remeň príslušenstva a tak naštartovať. Teraz som menil na stile voľnobežku na alternátore. Dokáže to robiť riadny buchot pri určitých otáčkach
Fiat Punto II rv.00 1.9 JTD, Fiat Marea 1.9 JTD 105 chip 130 PS
Re: klepání pod kapotou
Vymenil jsem loni setrvak, spojku, lamelu,lozisko. Neprestalo to. Po zahrati to klepe, jak pise Ota, susti. Seru na to. Dela to dva roky, je to porad stejne, ted jsem se vratil z Italie a zatim dobre. Nebudu do toho investovat, protoze jak vidim, Otu to stalo 15tisic a na prevodovce by se musely vymenit uuuplne vsechny loziska. Me Fiat v tomto smeru sklamal, ac ho mam rad a jsem s nim spokojeny, toto je moc.
Re: klepání pod kapotou
Teda když to tak čtu, tak jsem rád že mám klasickou 5ti kvaltovou převodovku se kterou zatím není absolutně problém.
Fiat 500X 1.4 Turbo Multiair Lounge
Fiat Croma 1.9 JTDm FL
Fiat Stilo MW 1,9 JTD Active FL
ex Fiat Bravo 2 MJTD Emotion
Fiat Croma 1.9 JTDm FL
Fiat Stilo MW 1,9 JTD Active FL
ex Fiat Bravo 2 MJTD Emotion
Re: klepání pod kapotou
Ahoj neviem či máš úplne podobný problém, ale ja akonáhle som pridal plyn a bol som už pri vyšších otáčkach taktiež mi auto začalo klepotať akoby som išiel po prekážkach, triasť mi plynový pedal...mechanik mi vymenil manžetu vnútorného klbu poloosy a poriadne namazal, tvrdil, že som tam ani nemal vazelínu a dá sa povedať, že odvtedy bez problémov.
Re: klepání pod kapotou
S*at na to. Mě to taky dělá různé pazvuky od motoru. Aj řemeny mě přijdou že chrci chrastí či co. Neřeší to, dělá to všem. M32 převodovku nemám.
Re: klepání pod kapotou
Mne ide motor ako hodinky...multiair T....akurat niekedy to vrzganie od podvozka ked je chladno...Na slaktrafenie.....
Re: klepání pod kapotou
Mě taky jde jako hodinky ale když se zaposlouchám a zkoumám, tak tam něco je.. To vrzání nápravy mám taky