zdravim vas fiataci
Na mojom fiat stilo multiwagon 1.9 JTD 85 Kw,2004 r.v.
Som postrehol problem ale az ked som pochodil par krat na dialniciach.
Prejavuju sa citelne vibracie vo volante a na plynovom pedali.
Prejavuje sa to iba v rychlosti cca od 115-130 az 150 ,skratka ked to zosliapnem a chcem ist rychlo...
Hned ale ak pustim pedal napr v 140 tak vibracia prestane ,ako keby to reagovalo pri zosliapnuti....
Dakujem za rady..
Vibrace pri 120 km/h
Moderátor: peta.smolik
- Reklama
Re: Vibrace pri 120 km/h
Kdysi jsem řešil totéž.Měl jsem deformovanou přední gumu.Zkus nasadit rezervu a uvidíš.
Re: Vibrace pri 120 km/h
Aj mne na Marei to robili gumi. Ešte to môžu robiť čapy riadenia, ramená, nevyvážené gumi.
Fiat Punto II rv.00 1.9 JTD, Fiat Marea 1.9 JTD 105 chip 130 PS
Re: Vibrace pri 120 km/h
Aj na mojom stile to robila guma, treba vyskusat poprehadzovat predne za zadne. Pozret ako su opotrebovane ja som videl na gume ako je nesumerne zodrata, bola to asi nejaka smejdava vyroba, znacku si uz nepamatam. Po vymene gum ziadny problem ani nesumerne opotrebenie.
Fiat STILO Multi Wagon 1.9 Multijet 8V
Re: Vibrace pri 120 km/h
netvrdím, že to nemohou být gumy, ale podobné příznaky jsem také měl. Od 100 do 130 při přidávání začaly vybrace, jak jsem dal nohu z plynu, ustalo to. postupem doby se hranice rychlosti, kdy auto - volant -pedál začal vybrovat, snížila na 70 km/hod a více bylo nesnesitelné. Byla to poloosa... Ač jsem měl pocit, že se jedná o pravou, nakonec to byla levá (kratší). Nechal jsem tam dát repas za relativně dobrý peníz, jezdím na tom už 1/2 roku a v poho...
Re: Vibrace pri 120 km/h
Vibrace "při záběru", tedy při zrychlování+okamžité sklidnění při odlehčení záběru.....
A to už v širokém rozmezí rychlostí.
- pramení ve vymačkaném či vydřeném "hrnku" poloosy (u převodovky), kde válečkový tripoid, při záběru sedí ve "vymačkaných důlcích" a místo klidného sklouznutí (odvalení) , při otáčení poloosy pod záběrem "SKOČÍ" !!!
.... a vzniká příčný kmit .
A to už v širokém rozmezí rychlostí.
- pramení ve vymačkaném či vydřeném "hrnku" poloosy (u převodovky), kde válečkový tripoid, při záběru sedí ve "vymačkaných důlcích" a místo klidného sklouznutí (odvalení) , při otáčení poloosy pod záběrem "SKOČÍ" !!!
.... a vzniká příčný kmit .
Stilo MW / 1.6 / 2004 / BA+LPG / 420t km