My, co máme auta dotažený z Německa, toho moc nezjistíme
Ale já těm svejm kilometrům i věřím, máme to auto od kamaráda.
cca 212 000 momentálně, r. '96.
kajman píše:Tak já přispěju taky. Punto II ,r.v. 2000 1,9jtd, koupené před 3 měsíci přímo od majitele. Na tacho. 230xxx km,dnes jsem to projel přes Alfaobd a ejhle, podle ní najeto 367xxx km. Ale motor chytá v pohodě bez žhavení, tak to neřeším a jezdím. Jenom se vysvětlují všechny ty závady co na autě byli ( vymlácená přední náprava,servo v pr...i ) . A asi načatý alternátor,teď na to dlabu,na až jaře bude tepleji.
Edit: teď jsem z toho fakt v pr...i . Napíchnul jsem ti znova a pro změnu najeto 440 xxx km, za půl hod zase 230 xxx km. Zkrátka pokaždý něco jiného. Existuje pro to nějaké vysvětlení,proč si to žije vlastním životem?
aktual- Doblo 1,2 LPG rv.2003 znárodněné manželkou :-)
- Ducato 2.5tdi 1996 takový samodomo skoro karavan
bylo -R. Sénic 1.6 8v rv.1999
- Multipla 1,9 mjtd
- fiat 850,
- 126p ,
- panda mk1
-Punto 1,9 jtd
-Coupe 2,0 16V
To jsou běžné závady punťů, podepisují se naše cesty a italská kvalita. Prošel jsem si tím taky, od vyvaření, jelikož byl dokonale sežrán až po výměny dílů co píšeš, ale teď najeto 161000 jestli nelže diagnostika a až na prasklou manžetu na předním kole, doufám že bude chvíli klid. Holt fiata si koupí nadšenec nebo blázen
Škoda fabia 1.4 50kW r.v. 2000 - Pracovní
Fiat punto II 1.2 16v 59kW Sporting r.v. 2000 - Pracovní
Hyundai sonáta 2.0 16v 102kW r.v. 1996 -Rodinné
myslím že 300 000 vydrží bez problémů.
jsou to dobrý motory a když se k němu chováš slušně tak není problém.
měřil jsem vloni kompresi, a byla skoro jak u novýho motoru14-14.5barů.
Rossi
Fiat Punto 1.6Mk1 90 ELX resuscitován
AUDI A6 3.0 Quatro 2002