...Ještě dotaz ohledně FESu. Našel jsem tam kolonku automatické svícení čí zapínání světel či co to bylo...to slouží k čemu?? Já myslel že je tam spínač světel ovládaný přes relétko s tím že klíček on přepínač světel on světla svítí a klíček off přepínač světel on světla mrtvý. jen to pořád vypínám kvůli tomu že jsem si všiml že nedokáže zhasnout světla při startu tudiž jsou tam velké napěťové výkyvy a já nechci v nejbližší době kvůli tomu měnit světla[/quote]
Jestli to dobře chápu, tak automatické svícení by jsi měl mít vyznačené na samotné páčce ovládání světel. Ten otočný prstenec by měl mít nahoře napsané velké A. V této poloze se světla rozsvítí automaticky podle nastavení intenzity venkovního jasu. Jestli tam A nemáš, tak by tato funkce měla být nedostupná.
A svícení při startu přinese jako nejčastější výsledek spálenou žárovku (ky)...Z vlastní zkušenosti jsem po dojetí vždy světla zhasnul a pak vypnul motor a při startu obráceně. Vše nakonec vyřešila světla pro denní svícení.
To je můj postřeh, možná jsem se do Tvého dotazu netrefil...
Koupě OBDII
Moderátor: peta.smolik
- Reklama
- mrkvak
- Začátečník
- Příspěvky: 32
- Registrován: 27 bře 2015, 13:49
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupě OBDII
O automatickem sviceni nevim, ze by tam bylo (u mych vozu urcite ne). Ja mam naucenej ritual nastartovat a otocit prepinac na svetla a naopak pri chcipnuti.
Co se tyce zavirani oken pri zamknuti, tak na klic mi to funguje, pokud otocit klicem doprava jen lehce - jakoby na elektricky kontakt pouze. Pak vyjedou automaticky samy nahoru. Pokud otocim pri zamceni naplno doprava, tak se pouze zamkne central a okna zustanou jak jsou. Dalkacem se okna zaviraji pouze pri dlouhem drzeni tlacitka zamknuti. Pri kratkem stisku se jen auto zamkne a okna zustavaji v puvodni poloze. Aspon tak mi to fungovalo a funguje u obou Stil, se kterymi mam zkusenost.
Co se tyce zavirani oken pri zamknuti, tak na klic mi to funguje, pokud otocit klicem doprava jen lehce - jakoby na elektricky kontakt pouze. Pak vyjedou automaticky samy nahoru. Pokud otocim pri zamceni naplno doprava, tak se pouze zamkne central a okna zustanou jak jsou. Dalkacem se okna zaviraji pouze pri dlouhem drzeni tlacitka zamknuti. Pri kratkem stisku se jen auto zamkne a okna zustavaji v puvodni poloze. Aspon tak mi to fungovalo a funguje u obou Stil, se kterymi mam zkusenost.
Alfa Romeo 159 sedan 2005 1.9 JTDm
Dacia Sandero 1.2 16V
ex Alfa Romeo 147 2001 1.9 JTD
ex Fiat Stilo MW Dynamic 2003, 1.6 16V
ex Fiat Stilo 3D Dynamic 2003 1.9 JTD
http://www.spritmonitor.de/en/user/mRKEF.html
Dacia Sandero 1.2 16V
ex Alfa Romeo 147 2001 1.9 JTD
ex Fiat Stilo MW Dynamic 2003, 1.6 16V
ex Fiat Stilo 3D Dynamic 2003 1.9 JTD
http://www.spritmonitor.de/en/user/mRKEF.html
Re: Koupě OBDII
Děkuji za rady.
Škoda že se nezatáhnou okna i při zamčení dálkovým neboť jsem si celkem zvyknul zamknout a okna neřešit takhle budu vždy muset držet DO aby se mě zatáhly okna ale to už je jen malá vada na dokonalosti
Škoda že se nezatáhnou okna i při zamčení dálkovým neboť jsem si celkem zvyknul zamknout a okna neřešit takhle budu vždy muset držet DO aby se mě zatáhly okna ale to už je jen malá vada na dokonalosti
Fiat Punto MK1 SX 1,7 TD 52kw rv. 95 - Dosloužil :(
Aktualně Fiat Stilo 1,9 JTD 85 kw r.v 03
Aktualně Fiat Stilo 1,9 JTD 85 kw r.v 03
Re: Koupě OBDII
Já na 1.8 a teď na 2.4 mám funkci automatického svícení, jinak bych o tom nepsal. Ale asi to bylo podle typu výrobní verze. Okna na Do stahuji - jak držím. tak sjíždějí, pustím, zastaví se v daný okamžik. Když držím více jak přes 1/2 stažení oken, tak sjedou úplně a to samé, když se vytahují. A dvojí rychlé zmáčknutí DO při zamykání (bez toho abych okna vytahoval) aktivuje tzv. Dead Lock, rozpojení táhel zámků. Je to i slyšet, po prvním stisknutí zaskočí čudlíky a po druhém se ozve taková trochu větší dutá rána. Pak se nedají otevřít dveře zevnitř ani kličkami v madlech. Myslím, že to vyráběli až do roku výroby 2004...
Re: Koupě OBDII
Takže máš na páčkách u volantu i polohu A?marty-ma píše:Já na 1.8 a teď na 2.4 mám funkci automatického svícení, jinak bych o tom nepsal. Ale asi to bylo podle typu výrobní verze. Okna na Do stahuji - jak držím. tak sjíždějí, pustím, zastaví se v daný okamžik. Když držím více jak přes 1/2 stažení oken, tak sjedou úplně a to samé, když se vytahují. A dvojí rychlé zmáčknutí DO při zamykání (bez toho abych okna vytahoval) aktivuje tzv. Dead Lock, rozpojení táhel zámků. Je to i slyšet, po prvním stisknutí zaskočí čudlíky a po druhém se ozve taková trochu větší dutá rána. Pak se nedají otevřít dveře zevnitř ani kličkami v madlech. Myslím, že to vyráběli až do roku výroby 2004...
Teďkom to zatahuji tím že ten DO zamčení držím dokud se okna nezavřou jen je to lehce nepraktické.
Když někeho v zadu vozím a nezapínám klímu (páč jí musím nechat doplnit) tak při zamčení klíčkem jsem to neřešil zamčel a odešel a okna se zavřely akorát pak jsem to zdálky zkontroloval zda se zamčely což by mohlo dělat automaticky při i při zamčení DO takhle musím držet DO i když odcházím ale stejně ještě stále jsem si na DO nezvykl....přeci jen cca 8 let jsem jezdil s autem bez DO a zvyk je železná košile
Fiat Punto MK1 SX 1,7 TD 52kw rv. 95 - Dosloužil :(
Aktualně Fiat Stilo 1,9 JTD 85 kw r.v 03
Aktualně Fiat Stilo 1,9 JTD 85 kw r.v 03
Re: Koupě OBDII
Jo na páčce světel mám polohu A. Její zapínáví je "proti srsti" - tzn. obráceně, než zapínání světel klasicky. Okna na DO jsem na 1.8 (5D) měl jen vepředu a 2.4 je jen 3D.
Re: Koupě OBDII
Kazdopadne obe BT mi v klidu chodily. Zkus bluetooth spojit s PC. Pokud mas notebook, tak to sparujes a vytvoris COM port na BT rozhrani.
_______________________________________
BMW ICOM A2+B+C
_______________________________________
BMW ICOM A2+B+C