DISKUZE - zapnuta svetla pri startovani
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 146
- Registrován: 08 srp 2006, 10:32
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
DISKUZE - zapnuta svetla pri startovani
nechavate porad zapnuty svetla a startujete s nima? jeste kdyz sem mel mk1 tak me ve fiatu rikala ze to tomu autu nic neudela ale podle myho musi trpet kdyz nic jinyho tak alespon zarovky. zvlast ted kdyz mam H7. jak jste na tom s vasema puntikama?:)
Punto Mk2b 1.2 8V classic 2006
Fiat Stilo 1.6 16V 3d
Fiat Stilo 1.6 16V 3d
- Reklama
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 151
- Registrován: 29 dub 2006, 02:39
- Bydliště: Trnava
Samozrejme ze ziarovky dostavaju na hubu. Akurat s kolegom pracujeme na jednej vychytavke. Automaticke zapinanie parkovaciek+stretavaciek po nastartovani, potom co regler zahaji dobijanie. Nic neobvykle-podobne moduly sa daju kupit.
Vychytavka 1: Plynule rozsvietenie ziaroviek so spinanim v nule. Na rozdiel od modulov v predaji, ktore spinaju hocikedy-teda aj v spicke cca 15-16 V co ziarovkam nerobi dobre.
Vychytavka 2: Ziarovky nebudu svietit naplno. cca 80%- mozna regulacia. Predlzujes zivotnost vlaken, si dobre viditelny, je zrejme, ze nejdes len na parkovackach-aby nepindali prislusnici VB.
Vychytavka 3: Automatika bude uplne nezavisla od povodnej elektroinstalacie-ziadne cvakanie kablov a premostovacky. Ked potrebujes svietit naplno len klasicky zapnes svetla-aj pri uz spustenej automatike. Ziarovky poficia naplno-automatika sa vyradi. Ked budem mat odskusany prvy kus poskytnem schemu, pripadne poslem hotovy modul.
Vychytavka 1: Plynule rozsvietenie ziaroviek so spinanim v nule. Na rozdiel od modulov v predaji, ktore spinaju hocikedy-teda aj v spicke cca 15-16 V co ziarovkam nerobi dobre.
Vychytavka 2: Ziarovky nebudu svietit naplno. cca 80%- mozna regulacia. Predlzujes zivotnost vlaken, si dobre viditelny, je zrejme, ze nejdes len na parkovackach-aby nepindali prislusnici VB.
Vychytavka 3: Automatika bude uplne nezavisla od povodnej elektroinstalacie-ziadne cvakanie kablov a premostovacky. Ked potrebujes svietit naplno len klasicky zapnes svetla-aj pri uz spustenej automatike. Ziarovky poficia naplno-automatika sa vyradi. Ked budem mat odskusany prvy kus poskytnem schemu, pripadne poslem hotovy modul.
Fiat Punto 1.2 16V Sporting speedgear
Fiat Stilo 1.9 JTD 85 kW
Fiat Stilo 1.9 JTD 85 kW
Chtěl bych se jenom zeptat, jak se u stejnosměrnýho proudu spíná v nule?
Punto 55S, 97, 3 dv.
http://www.puntotuning.eu/fans/069-milsn/
http://www.puntotuning.eu/fans/069-milsn/
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 146
- Registrován: 08 srp 2006, 10:32
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
no nejakej modul co by pres den nechal svitit svetla treba na polovinu a kdyz by bylo potreba je pustil naplno by se hodil.minulej tejden me po 13 mesicich odesla prvni h7 co tam byla puvodni takze jsem tam dal osram silverstar a tem by to urcite prospelo kdyby nesvitili naplno kdyz neni potreba:)))
otazka jak by se na to tvarila RJ
otazka jak by se na to tvarila RJ
Punto Mk2b 1.2 8V classic 2006
Fiat Stilo 1.6 16V 3d
Fiat Stilo 1.6 16V 3d
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 151
- Registrován: 29 dub 2006, 02:39
- Bydliště: Trnava
Myslene bolo plynulym nabehom. 0----12. Ale to je jedno. Ide o to, * 5-ko vie o com je rec * ze niektory realne nieco robia a niektory chytaju za slovicka Spinaniu v nule a teoretikom zdar.petyrekk píše:Tak to by mě tedy také zajímalo - co Ty na to - Sporting 1.2 ?Milsn píše:Chtěl bych se jenom zeptat, jak se u stejnosměrnýho proudu spíná v nule?
Fiat Punto 1.2 16V Sporting speedgear
Fiat Stilo 1.9 JTD 85 kW
Fiat Stilo 1.9 JTD 85 kW
Je sice pravda, že relé během startu odpojí všechny spotřebiče, ale pěknou facku dostane baterie už při zapnutí zapalování.. Kde berete tu jistotu, že životnost žárovek se zvýší při plynulém zapnutí a při ne 100% provozu? Vždyť jsou konstruovaný pro 100% provoz a skokový zapínání.. Potvrdil to snad někdo z výrobců? Nebo to někdo ověřoval?
Punto 55S, 97, 3 dv.
http://www.puntotuning.eu/fans/069-milsn/
http://www.puntotuning.eu/fans/069-milsn/
Jak mohou dostatávat žárovky na pr..l, jak se zde traduje, když jsou při startování vozu krátkodobě pouze podžhavené. Není to právě naopak? Na pr..l dostávají spíše při běžném zapínání, kdy teplota vlákna se rychle mění ze studeného stavu na 2400 stupňů. Ty uváděné vymyšlenosti jsou myslím zbytečné.