Zdravim,
nainstaloval jsem do auta teplomer s voltmetrem. Kabel pro napajeni podsviceni displeje + mereni napeti jsem napojil na kabel ktery vede od spinaci skrinky k autoradiu.
Takze kdyz dam klicek do prvni polohy tak se mi zapne autoradio (standby) a podsviceni teplomeru a vidim napeti 12.5V.
Kdyz ale zapnu autoradio (prumerna hlasitost) tak mi zacne kolisat napeti mezi 11.8V - 12.4V. To uz ale voltmetr vidi jako nizke napeti a rozsviti se cervena dioda + zacne pipat alarm. Takze nemuzu poslouchat radio pri vyplem motoru, protoze je vic slyset pipani nez radio.
Je takovy pokles napeti normalny nebo je problem v tom ze voltmetr napojeny na kabel od radia?
Voltmetr napajeni / nizke napeti
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
Voltmetr napajeni / nizke napeti
Fiat Punto 60SX, 1.2 44kW
- Reklama
Re: Voltmetr napajeni / nizke napeti
napoj to na zapalovač a maš po problemu.
Rossi
Fiat Punto 1.6Mk1 90 ELX resuscitován
AUDI A6 3.0 Quatro 2002
Fiat Punto 1.6Mk1 90 ELX resuscitován
AUDI A6 3.0 Quatro 2002
Re: Voltmetr napajeni / nizke napeti
Zapalovac nejde cez spinaci skrinku. Takze by to stale svitilo a zbytecne zralo baterku.
Fiat Punto 60SX, 1.2 44kW
Re: Voltmetr napajeni / nizke napeti
maš změřeno kolik ten voltmetr bere proudu?
pokud je s LCD displayem tak to nebude brát tolik aby to vybíjelo bat.
pokud je s LCD displayem tak to nebude brát tolik aby to vybíjelo bat.
Rossi
Fiat Punto 1.6Mk1 90 ELX resuscitován
AUDI A6 3.0 Quatro 2002
Fiat Punto 1.6Mk1 90 ELX resuscitován
AUDI A6 3.0 Quatro 2002
Re: Voltmetr napajeni / nizke napeti
Na mým Puntovi jde zapalovač přes spínací skříňku.sx60 píše:Zapalovac nejde cez spinaci skrinku. Takze by to stale svitilo a zbytecne zralo baterku.
FIAT PUNTO MK ll HLX 1,9 JTD 80/59KW. 9.99 5 dv.šedostříbr.meta.
Re: Voltmetr napajeni / nizke napeti
Tazatel má ale Mk.1Jaroslav1 píše:Na mým Puntovi jde zapalovač přes spínací skříňku.sx60 píše:Zapalovac nejde cez spinaci skrinku. Takze by to stale svitilo a zbytecne zralo baterku.
Já bych zkontroloval a dotáhnul kontakty v zapojení voltmetru, včetně přívodu do spínací skříňky. Jinak může být už špatná baterka.
Fiat Punto (188) 1.2 8V ELX 5d
do provozu: 9/2000 Italy
do provozu: 9/2000 Italy
Re: Voltmetr napajeni / nizke napeti
podsvícení bych zapojil na světla,aby svítilo jen po zapnutí světel(myslím že je zbytečné aby to svítilo neustále) napájení teploměru bych nechal jak máš na kabliku od spínačky k radiu,voltmetr bych zapojil buď přímo na baterii a nebo na altík-bude ti to ukazovat najpřesněji
CROMA 1.9JTD/110kW r.06 -EMOTION-
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96
IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96
IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
Re: Voltmetr napajeni / nizke napeti
Tak problem vyresen. Kablik od voltmetru je moc tenky a po zakruceni moc nedrzel. Spoj jsem napajel a ted zobrazuje presne - 12.2 - 12.6V (podle zataze).
Chtel sem to napojit na ty svetla ale tam to po zapnuti svetel ukazovalo kolem 11V. Podsviceni a mereni je na jednom kabelu takze to rozdelit nejde.
Chtel sem to napojit na ty svetla ale tam to po zapnuti svetel ukazovalo kolem 11V. Podsviceni a mereni je na jednom kabelu takze to rozdelit nejde.
Fiat Punto 60SX, 1.2 44kW