Zdravím Vás,
potřeboval bych poradit. Jsem vlastníkem fiata stilo 1,9 JTD rok výroby 2005. poslední půl rok mám s ním velký problém. Často se mi objevuje hláška kontroly vstřiků a po vypnutí motoru již nejde nastartovat. Startér točí a nic. Nastartuji náhodně třeba až po dvou až třech dnech. Nechal jsem vyměnit snad vše, přes pojistkovou skříň vč. relé, přes čidla klikovky a čidla cívky, rozvody jsou také nové. Problém je stále. Asi po týdnu jsem zkusil nastartovat a šlo to, z ničeho nic kontrolka zhasla a jezdil jsem v pohodě asi 600-700km, když se mi problém objevil znovu.
Ještě doplním, že pokud se mi kontrolka rozsvítí při jízdě, v pohodě dojedu na místo bez jakékoliv potíže při jízdě.
Nevím si s tím už rady a vypadá ani v servisu fiatu také ne. Nemáte prosím někdo nějaký nápad na závadu?
Děkuji
David
problém se startováním
Moderátor: peta.smolik
- Reklama
Re: problém se startováním
Proč jsi měnil pojistkovku ?
Jaké jsou tlaky paliva na DIAGu při startování ? Na DRV ses díval ? Jde nastartovat přes startovací sprej/odmašťovač ? Přepadový test jsi dělal ?
Jaké jsou tlaky paliva na DIAGu při startování ? Na DRV ses díval ? Jde nastartovat přes startovací sprej/odmašťovač ? Přepadový test jsi dělal ?
Re: problém se startováním
no to nevím, měl jsem to v servisu fiatu a tvrdili mi, že tlaky dělaly. Nevím co je přepadový test a jak se dělá stejně tak DRV.
Předem díky za bližší info.
David
Předem díky za bližší info.
David
Re: problém se startováním
DRV ventil je ventil na Vysokotlakým čerpadle, který reguluje tlak paliva v čerpadle - liště->vstřikovače.
Pro nastartování musí být tlak paliva kolem 300 Bar. U kamaráda sme řešili nestartující 1.9 85kw. Až na diagnostice jsme zjistili, že tlak paliva při startu byl +- 80Bar, to je dost málo. Nakonec byl na vině jeden vstřikovač, který pouštěl mnoho paliva do přepadu. Při startování vysokotlaké čerpadlo začlo vytvářet požadovaných 300bar pro chytnutí, jenže palivo šlo přes zmíněný přepad vstřikovače do nádrže, nebyl uzavřený okruh, tudíž ten tlak nenarostl. Vstřik šel na opravu + se všechny nechaly vyčistit.
Odkud jsi ?
Na videu můžeš vidět test přepadů.
https://www.youtube.com/watch?v=HS_VusDWxdg" onclick="window.open(this.href);return false;
Pro nastartování musí být tlak paliva kolem 300 Bar. U kamaráda sme řešili nestartující 1.9 85kw. Až na diagnostice jsme zjistili, že tlak paliva při startu byl +- 80Bar, to je dost málo. Nakonec byl na vině jeden vstřikovač, který pouštěl mnoho paliva do přepadu. Při startování vysokotlaké čerpadlo začlo vytvářet požadovaných 300bar pro chytnutí, jenže palivo šlo přes zmíněný přepad vstřikovače do nádrže, nebyl uzavřený okruh, tudíž ten tlak nenarostl. Vstřik šel na opravu + se všechny nechaly vyčistit.
Odkud jsi ?
Na videu můžeš vidět test přepadů.
https://www.youtube.com/watch?v=HS_VusDWxdg" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: problém se startováním
s tím tlakem nemáš pravdu 300 bar je tlak na volnoběhu ke startu je potřeba tlak 150-160 barů aby jednotka otvírala vstřikovače pokud nedosáhne min. tlak tak jednotka nezačne vstřikovat palivo
Fiat Stilo 1.6 16V LPG
Re: problém se startováním
zkontroluj si kabeláž docela ti klesá napětí při startu jestli tam nemáš někde oxidaci nebo možná má větší odběr startér
Fiat Stilo 1.6 16V LPG
Re: problém se startováním
Nerad bych tady výše dotazujícímu kolegovi ládoval příspěvky mimo téma, no když si to načnul Je to auto kamaráda a problem byl v baterce. Dobrý postřeh. Byla to 60Ah a při 480A. Už vše vyřešeno.