Zdravím mám Punto 1,6 MPi dělali mi teď na autě novou elktriku plus odpojovali imobilizer ... Nastartuju v pohode kontrolka s vstrikovanim zhasne, po cca 200m jízdy se rožne a čerpadlo začne málo tlakovat a dusí se... Nevim jestli by to mohlo by treba spatnyma pojistkama? Nebo jestli nekdo umíte poradit co by se dalo vyzkouset abych to opravil sam Diky za odpvedi
Pridavam foto: pojistka neni prerusena ale packy jsou jiz olopane
Palivové čerpadlo
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
Palivové čerpadlo
- Přílohy
-
- pojistka 1.jpg (37.9 KiB) Zobrazeno 2639 x
- Reklama
Re: Palivové čerpadlo
Pojistkama to určo nebude,chyba ve vodičích asi nebude, můj skromný tip je,že ti tam dali čerpadlo s malým průtokem např.pro punto 1.1 což si možná neuvědomili. Je to 1.6 takže diagnostika by neměla být problém. Ale nejdříve bych to šel reklamovat,určitě je na to nějaká záruka. (ohledně té diagnostiky ti tu kolegové vlastníci 1.6 určo rádi poradí)
https://www.club-fiat.com/viewtopic.php?f=67&t=22821
https://www.club-fiat.com/viewtopic.php?f=67&t=22821
CROMA 1.9JTD/110kW r.06 -EMOTION-
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96
IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96
IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
Re: Palivové čerpadlo
Keď máš poistku správnej hodnoty a neprepálila sa ,chybu by som hľadal v poistkovom puzdre čo drží tu poistku, Podľa obrázku je na tej strane ako je vyhriata ta nožička na poistke zlý kontakt a tak tam vzniká prechodový odpor. Keď sa da treba napružiť tie pliešky čo držia poistku nech sa v držiaku nehreje . Pripadne preložiť káble na iné voľne miesto v poistkovej skrinke, kde bude mať poistka dobrý kontakt , alebo dať nove puzdro s novou poistkou
Re: Palivové čerpadlo
S čerpadlem se nehýbalo ze začátku to bylo ok vše jelo jak má po cca 500m to zacalo spatne tlakovat a dusit se... Dojel jsem pred barak nechal prez noc druhy den ze se podivam na pojistky, nastartoval sem kontrolka zhasla, vypnul jsem motor po 10 min jsem zkusil znovu a opet zhasla... Sel jsem na obed ze to odpoledne zkusim projet, nastartoval jsem kontrolka zhasla a hned po cca 300m opet to same. Motor se dusi i pri volnobehu, nejdriv jsem myslel ze to budou trysky, ale to by to nejdriv nejelo uplne v poradku, s cerpadlem si myslim nic nebude to mi nikdy problemy nedelalo, spis si myslim a po konzultaci v praci s kamaradem mi poradil ze mohli spatne udelat elektriku a tim padem mi odstavili nebo zamezili castecne prisun elektriny do cerpadla... Zkusim to v servise reklamovat ze jak je to mozne protoze s cerpadlem nikdy problem nebyl.
Re: Palivové čerpadlo
Jo tak,ja myslel,že ti i měnili čerpadlo za jiné, tak v tom případě když ti dělali něco s elektrikou a kabely tak to bude problem v tom,jdi to reklamovat
CROMA 1.9JTD/110kW r.06 -EMOTION-
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96
IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96
IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87