poloosy
Moderátor: peta.smolik
- elvis.jarous
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 417
- Registrován: 11 úno 2012, 12:28
- Bydliště: Nymburk
poloosy
Jak se projevuje, když je někde na uložení polosy ve střihu vůle? Třeb myslím tam jak je zastrčená do převodovky?
v SOBOTU JSEM ŘÍZNUL ZATÁČKU A od tý doby začíná něco bouchat, spíš jako by uprostřed auta, což by ukazovalo na výstup z převodovky...
v SOBOTU JSEM ŘÍZNUL ZATÁČKU A od tý doby začíná něco bouchat, spíš jako by uprostřed auta, což by ukazovalo na výstup z převodovky...
Fiat Stilo multiwagon 1.9 JTD 16V 103KW 6q
Ø 5,6 l
min.Ø 3,6Litrů
Škoda 100L rv.1976
ex-Škoda Octavia 1,6 SR 74KW Liftback rv.99
ex-opel corsa 1.3 i 3door rv.87
ex-Škoda 105 l rv.87
ex-škoda 120S rally-pokus o repliku
ex-2x škoda 100L modrá
FiatEcuscan+kabel
Ø 5,6 l
min.Ø 3,6Litrů
Škoda 100L rv.1976
ex-Škoda Octavia 1,6 SR 74KW Liftback rv.99
ex-opel corsa 1.3 i 3door rv.87
ex-Škoda 105 l rv.87
ex-škoda 120S rally-pokus o repliku
ex-2x škoda 100L modrá
FiatEcuscan+kabel
- Reklama
- elvis.jarous
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 417
- Registrován: 11 úno 2012, 12:28
- Bydliště: Nymburk
Re: poloosy
už nic nebouchá. Jezdil jsem do kola na jedničku na jednu stranu dopředu dozadu, tak i na druhou stranu a nic.
Fiat Stilo multiwagon 1.9 JTD 16V 103KW 6q
Ø 5,6 l
min.Ø 3,6Litrů
Škoda 100L rv.1976
ex-Škoda Octavia 1,6 SR 74KW Liftback rv.99
ex-opel corsa 1.3 i 3door rv.87
ex-Škoda 105 l rv.87
ex-škoda 120S rally-pokus o repliku
ex-2x škoda 100L modrá
FiatEcuscan+kabel
Ø 5,6 l
min.Ø 3,6Litrů
Škoda 100L rv.1976
ex-Škoda Octavia 1,6 SR 74KW Liftback rv.99
ex-opel corsa 1.3 i 3door rv.87
ex-Škoda 105 l rv.87
ex-škoda 120S rally-pokus o repliku
ex-2x škoda 100L modrá
FiatEcuscan+kabel
- PRiPaDoVaK
- Fiaťák
- Příspěvky: 119
- Registrován: 15 úno 2013, 08:17
- Bydliště: Kladno
Re: poloosy
Neměj strach, znova začne
Akorát tě nepotěším, řešením je pouze nová celá poloosa ať je to vnitřní nebo vnější kloub... jenže nová se sehnat nedá, takže jedině repas (kterej oficiálové vydávají za novou), a to počítej minimálně 3,5 ze známosti, anebo mít štěstí jako já když ti na vrakáč přivezou naftovýho kombíka na rozebrání
Mě se to projevovalo vibracemi při konstantním plynu a při zatočení doprava, při tahu nebo brždění motorem jen těsně před tím než vyběhla ta levá chudinka ven z převodovky
Kamarád teď řeší to samé na toledu, akorát že u něj začal takhle cvakat novej(!!!) vnější kloub asi po 10 tisících a jedné návštěvě mostu ... Ale jestli on to nemá tím že má to auto o 65mm níže a poloosou drhne o nosník
Akorát tě nepotěším, řešením je pouze nová celá poloosa ať je to vnitřní nebo vnější kloub... jenže nová se sehnat nedá, takže jedině repas (kterej oficiálové vydávají za novou), a to počítej minimálně 3,5 ze známosti, anebo mít štěstí jako já když ti na vrakáč přivezou naftovýho kombíka na rozebrání
Mě se to projevovalo vibracemi při konstantním plynu a při zatočení doprava, při tahu nebo brždění motorem jen těsně před tím než vyběhla ta levá chudinka ven z převodovky
Kamarád teď řeší to samé na toledu, akorát že u něj začal takhle cvakat novej(!!!) vnější kloub asi po 10 tisících a jedné návštěvě mostu ... Ale jestli on to nemá tím že má to auto o 65mm níže a poloosou drhne o nosník
Stilo MW 1.9 JTD 115... 18", H&R -40mm... EGR-off, výfuk-off, váha-off, Garrett GT1749VA, Chip by BitPower => non-stop italian orgasm Aneb nejuhulenější stilo v širém okolí
- elvis.jarous
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 417
- Registrován: 11 úno 2012, 12:28
- Bydliště: Nymburk
Re: poloosy
obrázky asi nemáš viď? myslím tý poloosy vymontované, jako jako to vypadá?
Fiat Stilo multiwagon 1.9 JTD 16V 103KW 6q
Ø 5,6 l
min.Ø 3,6Litrů
Škoda 100L rv.1976
ex-Škoda Octavia 1,6 SR 74KW Liftback rv.99
ex-opel corsa 1.3 i 3door rv.87
ex-Škoda 105 l rv.87
ex-škoda 120S rally-pokus o repliku
ex-2x škoda 100L modrá
FiatEcuscan+kabel
Ø 5,6 l
min.Ø 3,6Litrů
Škoda 100L rv.1976
ex-Škoda Octavia 1,6 SR 74KW Liftback rv.99
ex-opel corsa 1.3 i 3door rv.87
ex-Škoda 105 l rv.87
ex-škoda 120S rally-pokus o repliku
ex-2x škoda 100L modrá
FiatEcuscan+kabel
Re: poloosy
http://www.fiatdily.cz/dil/5653?Categor ... sy-poloosy" onclick="window.open(this.href);return false;
nebo
http://eper.fiatforum.com/eper/navi?COU ... INDOW_ID=1" onclick="window.open(this.href);return false;
Poloosy cvakají většině Stilařů co znám a komu ne tak časem začnou
Tady to také někdo řešil :
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... b9baa85313" onclick="window.open(this.href);return false;
nebo
http://eper.fiatforum.com/eper/navi?COU ... INDOW_ID=1" onclick="window.open(this.href);return false;
Poloosy cvakají většině Stilařů co znám a komu ne tak časem začnou
Tady to také někdo řešil :
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... b9baa85313" onclick="window.open(this.href);return false;
Fiat Stilo MW 1,9 JTD 85Kw
- elvis.jarous
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 417
- Registrován: 11 úno 2012, 12:28
- Bydliště: Nymburk
Re: poloosy
z toho e-peru jsem nepochopil ty pravý klacky, ten delší a kratší....
levý objekt v eperu je poloosa s třemi kameny na zastrčení do převodovky, jo škodovky od 1000 po 120 měly ty kameny
na tyčkách pouze 2.
Tam jsem to rozebíral kvůli renovaci auta.
ale nějak nechápu ten protikus, ebo jestli druhá poloosa je jinačí?
levý objekt v eperu je poloosa s třemi kameny na zastrčení do převodovky, jo škodovky od 1000 po 120 měly ty kameny
na tyčkách pouze 2.
Tam jsem to rozebíral kvůli renovaci auta.
ale nějak nechápu ten protikus, ebo jestli druhá poloosa je jinačí?
Fiat Stilo multiwagon 1.9 JTD 16V 103KW 6q
Ø 5,6 l
min.Ø 3,6Litrů
Škoda 100L rv.1976
ex-Škoda Octavia 1,6 SR 74KW Liftback rv.99
ex-opel corsa 1.3 i 3door rv.87
ex-Škoda 105 l rv.87
ex-škoda 120S rally-pokus o repliku
ex-2x škoda 100L modrá
FiatEcuscan+kabel
Ø 5,6 l
min.Ø 3,6Litrů
Škoda 100L rv.1976
ex-Škoda Octavia 1,6 SR 74KW Liftback rv.99
ex-opel corsa 1.3 i 3door rv.87
ex-Škoda 105 l rv.87
ex-škoda 120S rally-pokus o repliku
ex-2x škoda 100L modrá
FiatEcuscan+kabel
Re: poloosy
Já jsem to rozdělaný neměl,ale podle fotek bude určitě jedna delší a druhá kratší koukni sem
http://www.fiatdily.cz/fiat-stilo-19-8v ... y-poloosy/" onclick="window.open(this.href);return false;
je tam pravá a levá sice na 59Kw ,ale podle mě to bude stejné, jen 85Kw a více budou silnější.
Ten kloubek je tady za tyčku http://italdily.cz/index.php?page=dil_k ... tegorie=51" onclick="window.open(this.href);return false;
ale jestli pomůže jeho výměna toť otázka.
http://www.fiatdily.cz/fiat-stilo-19-8v ... y-poloosy/" onclick="window.open(this.href);return false;
je tam pravá a levá sice na 59Kw ,ale podle mě to bude stejné, jen 85Kw a více budou silnější.
Ten kloubek je tady za tyčku http://italdily.cz/index.php?page=dil_k ... tegorie=51" onclick="window.open(this.href);return false;
ale jestli pomůže jeho výměna toť otázka.
Fiat Stilo MW 1,9 JTD 85Kw
- elvis.jarous
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 417
- Registrován: 11 úno 2012, 12:28
- Bydliště: Nymburk
Re: poloosy
no,tak na poloosu dojde příští měsíc.
A je to pravá, tedy asi ta delší.
A je to pravá, tedy asi ta delší.
Fiat Stilo multiwagon 1.9 JTD 16V 103KW 6q
Ø 5,6 l
min.Ø 3,6Litrů
Škoda 100L rv.1976
ex-Škoda Octavia 1,6 SR 74KW Liftback rv.99
ex-opel corsa 1.3 i 3door rv.87
ex-Škoda 105 l rv.87
ex-škoda 120S rally-pokus o repliku
ex-2x škoda 100L modrá
FiatEcuscan+kabel
Ø 5,6 l
min.Ø 3,6Litrů
Škoda 100L rv.1976
ex-Škoda Octavia 1,6 SR 74KW Liftback rv.99
ex-opel corsa 1.3 i 3door rv.87
ex-Škoda 105 l rv.87
ex-škoda 120S rally-pokus o repliku
ex-2x škoda 100L modrá
FiatEcuscan+kabel
Re: poloosy
Asi se také přidám do klubu "poloosa" .... O předminulém víkendu jízda ve čtyřech lidech po dálnici, plynule 120-130 a v půlce jízdy zničeho nic vibrace okolo 120 s celým autem. Volant nekmital, noha z plynu, vibrace ustaly, jen jsem se dotkl plynu opět. To vše v rozmezí rychlostí od 70-120.
Nechal jsem převážit všechna kola, zda neodlítlo lepené závaží, po nasazení a zkušební jízdě opět to samé. Ještě se k tomu přidaly drobné ale cítitelné záchvěvy při nižších rychlostech (třeba na 2-ku a při projíždění zatáčky)...
Jsem už objednaný do servisu v tomto týdnu, tak jsem zvědav, zda to bude poloosa - také mě připadá, že to je pravá. Spíše než původ závady, tak doprovodný jev, by se ještě mohlo jednat o ložisko kola. Bude to derda, ale když už to bude rozhozené, tak jsem si objednal i výměnu spojky, spojkového ložiska (zde teda finančně zakrvácím ) a gufera mezi motorem a převodovkou - kape.
Nechal jsem převážit všechna kola, zda neodlítlo lepené závaží, po nasazení a zkušební jízdě opět to samé. Ještě se k tomu přidaly drobné ale cítitelné záchvěvy při nižších rychlostech (třeba na 2-ku a při projíždění zatáčky)...
Jsem už objednaný do servisu v tomto týdnu, tak jsem zvědav, zda to bude poloosa - také mě připadá, že to je pravá. Spíše než původ závady, tak doprovodný jev, by se ještě mohlo jednat o ložisko kola. Bude to derda, ale když už to bude rozhozené, tak jsem si objednal i výměnu spojky, spojkového ložiska (zde teda finančně zakrvácím ) a gufera mezi motorem a převodovkou - kape.
Re: poloosy
Pak hoď cenu co za spojku časem budu muset také dělat.Nejblíže je termostat a přední kotouče a desky,ale čekám až se oteplí.
Fiat Stilo MW 1,9 JTD 85Kw
Re: poloosy
Jo, to sem dám i s výčtem, co tomu vše bylo. Jen si asi budeš muset ceny trochu redukovat - k Tvému prospěchu - směrem dolů. Já ty opravné "srandičky" podstupuji s Abarthem (2.4 a selespeed)....
Re: poloosy
Tak auto už je doma a dám sem výčet: Jako laik jsem to tipoval na pravou poloosu a ejhle, byla to levá. A podle slov techniků, už dobře "jetá". Levá poloosa-repas 2500+200 poštovné+2 hodiny práce (okolo 600-700 to nemohu přesně napsat, protože tato práce se "rozplynula" v dalších nákladech na práci při výměně spojky a ložiska) a + 2x gufera poloos za 300.
Pro idefixe - vznesl jsem dotaz, na kolik by mě vyšla výměna spojky v normálním voze (manuál) -náhradní díly v dobré kvalitě (do 3000 spojka+ do 1200-1300 ložisko) a práce okolo 2000-2500. Ceny ber orientačně, ale od těchto středových hodnot se moc neliší.
Asi takto k informacím - náklady na toho mojeho "mazlíka" raději ani psát nebudu. Ale jak je ta otřepaná reklama: "když ho miluješ, není co řešit"
Pro idefixe - vznesl jsem dotaz, na kolik by mě vyšla výměna spojky v normálním voze (manuál) -náhradní díly v dobré kvalitě (do 3000 spojka+ do 1200-1300 ložisko) a práce okolo 2000-2500. Ceny ber orientačně, ale od těchto středových hodnot se moc neliší.
Asi takto k informacím - náklady na toho mojeho "mazlíka" raději ani psát nebudu. Ale jak je ta otřepaná reklama: "když ho miluješ, není co řešit"
- elvis.jarous
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 417
- Registrován: 11 úno 2012, 12:28
- Bydliště: Nymburk
Re: poloosy
přidám se po odmlce do poloos. Dnes jsem sundal tu, co je delší.Byla manžeta v loji, ta blíže špajsce a takto to vypadá. ozývá se to většinou když se brzdí motorem, vostrý loupání. Zdá se mi, že tam vůle je, né na homokyneťáku ale tady a když se zatáčelo, tak jak ta klec uvnitř asi povylezla nebo opačně, tak se to zase víc nebo méně ozývalo. Druhá manžeta je jako nová.Kolega radí zkusit vymejt a namazat+manžeta. Tak nevim.Za 2 roky chci kupovat jiný vůz. Co teď?
- Přílohy
-
- IMG_20150128_141837 (1).jpg (240.92 KiB) Zobrazeno 5940 x
-
- IMG_20150128_141814 (1).jpg (220.12 KiB) Zobrazeno 5940 x
-
- IMG_20150128_141757 (1).jpg (247.12 KiB) Zobrazeno 5940 x
Fiat Stilo multiwagon 1.9 JTD 16V 103KW 6q
Ø 5,6 l
min.Ø 3,6Litrů
Škoda 100L rv.1976
ex-Škoda Octavia 1,6 SR 74KW Liftback rv.99
ex-opel corsa 1.3 i 3door rv.87
ex-Škoda 105 l rv.87
ex-škoda 120S rally-pokus o repliku
ex-2x škoda 100L modrá
FiatEcuscan+kabel
Ø 5,6 l
min.Ø 3,6Litrů
Škoda 100L rv.1976
ex-Škoda Octavia 1,6 SR 74KW Liftback rv.99
ex-opel corsa 1.3 i 3door rv.87
ex-Škoda 105 l rv.87
ex-škoda 120S rally-pokus o repliku
ex-2x škoda 100L modrá
FiatEcuscan+kabel
- elvis.jarous
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 417
- Registrován: 11 úno 2012, 12:28
- Bydliště: Nymburk
Re: poloosy
pokračování
zajímavé je, jaký element to vlastně přenáší krouťák.
A vzhledem k tomu, že to dělám na větru a dešti, kašlu na silentblok u převodovky, nemám dílnu a nevim jak vlezu pod auto.
zajímavé je, jaký element to vlastně přenáší krouťák.
A vzhledem k tomu, že to dělám na větru a dešti, kašlu na silentblok u převodovky, nemám dílnu a nevim jak vlezu pod auto.
- Přílohy
-
- IMG_20150128_141841 (1).jpg (253.99 KiB) Zobrazeno 5940 x
-
- IMG_20150128_141859 (1).jpg (247.62 KiB) Zobrazeno 5940 x
-
- IMG_20150128_141907 (1).jpg (239.9 KiB) Zobrazeno 5940 x
Fiat Stilo multiwagon 1.9 JTD 16V 103KW 6q
Ø 5,6 l
min.Ø 3,6Litrů
Škoda 100L rv.1976
ex-Škoda Octavia 1,6 SR 74KW Liftback rv.99
ex-opel corsa 1.3 i 3door rv.87
ex-Škoda 105 l rv.87
ex-škoda 120S rally-pokus o repliku
ex-2x škoda 100L modrá
FiatEcuscan+kabel
Ø 5,6 l
min.Ø 3,6Litrů
Škoda 100L rv.1976
ex-Škoda Octavia 1,6 SR 74KW Liftback rv.99
ex-opel corsa 1.3 i 3door rv.87
ex-Škoda 105 l rv.87
ex-škoda 120S rally-pokus o repliku
ex-2x škoda 100L modrá
FiatEcuscan+kabel
- elvis.jarous
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 417
- Registrován: 11 úno 2012, 12:28
- Bydliště: Nymburk
Re: poloosy
rozborka ložiska a vyčištění benzinem. Je to vymačkané ve vnějším dílu i střed, kuličky jsou jak když jezdily v písku.
- Přílohy
-
- IMG_20150129_114554 (1).jpg (227.2 KiB) Zobrazeno 5919 x
-
- IMG_20150129_114621 (1) (1).jpg (229.14 KiB) Zobrazeno 5919 x
-
- IMG_20150129_114635 (1) (1).jpg (230.73 KiB) Zobrazeno 5919 x
Fiat Stilo multiwagon 1.9 JTD 16V 103KW 6q
Ø 5,6 l
min.Ø 3,6Litrů
Škoda 100L rv.1976
ex-Škoda Octavia 1,6 SR 74KW Liftback rv.99
ex-opel corsa 1.3 i 3door rv.87
ex-Škoda 105 l rv.87
ex-škoda 120S rally-pokus o repliku
ex-2x škoda 100L modrá
FiatEcuscan+kabel
Ø 5,6 l
min.Ø 3,6Litrů
Škoda 100L rv.1976
ex-Škoda Octavia 1,6 SR 74KW Liftback rv.99
ex-opel corsa 1.3 i 3door rv.87
ex-Škoda 105 l rv.87
ex-škoda 120S rally-pokus o repliku
ex-2x škoda 100L modrá
FiatEcuscan+kabel