Zdravím,
chtěl bych se zeptat předevčítem se mi na aute rozsvítila kontrolka autobaterie a nezhasla nasledne prestal jít posilovač řízeni takže jsem autem neodjel
známi mi premeril pojistky a dobijeni autobaterie to bylo cca na 10 ry má být alspon 13 a víc neivm čeho teda
U auta jsem kupoval novou baterii cca pred 1mesicem a pred 14dny jsem nechal repasovat alternator lehce v nem cinkalo tak jsem ho nechal repasovat radeji od te doby ujeto cca 1tisic km
auto jsem odvezl asi 5km k opravari pri tom už mi svitili všechyn konrlolky a nasledne zhaslo autoradio klimatizace podsviceni a vše proste se baterie uplne vymlatila tim že nebyla dostatecne dobijena
opravař baterii nabyl a druhy den odjel s timto spatnym dobijemnim cca 15km do dílny zkontroloval kabelaž v motoru plus nejake relatka ale zadnou zavadu nenasal
je možne že by byl kabel nekde prokousany od hlovadve (kuny) nebo nejak jinak poskozen ale nic nikde nenasel
zajimave je ze kdyz kontrolka sviti tak nejde ten posilovac jako prvni nemate nekdo nejake zkusenosti co by s tím mohlo být pripdne nestal se vám podobny problem?
najeto mám cca 115tisic KM Bravo 2 1,9JTD 110KW
nova autobaterie, repasovany alternator
děkuji moc za rady
Kontrokla baterie svítí a zaroven nefunguje posilovat řízení
Moderátor: peta.smolik
- Reklama
Re: Kontrokla baterie svítí a zaroven nefunguje posilovat ří
no pokial ti svieti kontrolka baterie tak ti nefunguje alternator. chod tam kde ti ho repasovali... pozor na baterku aby si ju uplne neodpisal ked sa vybije. auto odpaja vsetky elektricke veci lebo nema dostatocne napatie. .takze bud je vadny alternator uplne, alebo sa z neho odpojil nejaky kabel... nic ine to nebude. pripadne sa roztrhol remen co ho pohana.. ale ked takuto vec nevie ten opravar u ktoreho si bol tak si najdi rychlo ineho opravara...
- SpiritWolker
- Všeználek
- Příspěvky: 1337
- Registrován: 11 dub 2008, 00:56
- Bydliště: Bratislava
Re: Kontrokla baterie svítí a zaroven nefunguje posilovat ří
alternator je KO,
autobateria ma mat cca 12 - 12,5volta ak je auto nenastartovane
a ak alternator nabija tak ma mat 13,9-14,6volta
ak svieti kontrolka tak nedobija alternator a preto nejde posilovac lebo ja zavysli na chode laternatora, ostatne kontrolky svietia lebo napetie baterie klesne pod stanovenu hodnotu a postupne sa vypinaju ostatne zariadenia ktore nevedia pracovat na malom klesajúcom napeti
co ti repasovali na alternatore? menili iba loziska? alebo aj diodovy mostik alebo regler?
menili uhliky? menili zberac na rotore?
pospajali to poriadne naspet v tom alternatore? je spravne namontovany alternator v aute?
plusovy a budiaci kabel je na spravnom mieste upevneny?
kostra motora je v poriadku?
bolo nastartovane auto bez alternatora? plusovy a budiaci kabel ktory vedie do pocitaca sa nahodou navzájom nevyskratovali? alebo sa necvakol o kostru?
hm?
najlepsie by bolo vyskusat druhy alternator, najlepsie novy teraz stoja kolo 100e
autobateria ma mat cca 12 - 12,5volta ak je auto nenastartovane
a ak alternator nabija tak ma mat 13,9-14,6volta
ak svieti kontrolka tak nedobija alternator a preto nejde posilovac lebo ja zavysli na chode laternatora, ostatne kontrolky svietia lebo napetie baterie klesne pod stanovenu hodnotu a postupne sa vypinaju ostatne zariadenia ktore nevedia pracovat na malom klesajúcom napeti
co ti repasovali na alternatore? menili iba loziska? alebo aj diodovy mostik alebo regler?
menili uhliky? menili zberac na rotore?
pospajali to poriadne naspet v tom alternatore? je spravne namontovany alternator v aute?
plusovy a budiaci kabel je na spravnom mieste upevneny?
kostra motora je v poriadku?
bolo nastartovane auto bez alternatora? plusovy a budiaci kabel ktory vedie do pocitaca sa nahodou navzájom nevyskratovali? alebo sa necvakol o kostru?
hm?
najlepsie by bolo vyskusat druhy alternator, najlepsie novy teraz stoja kolo 100e
Naposledy upravil(a) SpiritWolker dne 29 pro 2014, 18:23, celkem upraveno 1 x.
Opravujem servo-riadenia Fiat Punto II, Punto Grande EVO, Panda
Servo-motory Punto II (188 rv1999-2003) cena 50e/1400kč posielam aj poštou
SK mobil +421 905 642 805
CZ mobil +420 739 929 544
alebo napište spravu
Re: Kontrokla baterie svítí a zaroven nefunguje posilovat ří
no este by bolo dobre v tomto fore dat vediet ako pripadna oprava dopadla...ale tu je bezdebaty vadny alternator, pripadne kabel budenia, alebo kabel ktory ide na bateriu a dobija ho...pripadne ten remen ale to by si si asi vsimol.
Re: Kontrokla baterie svítí a zaroven nefunguje posilovat ří
Zdravím,
auto mi dnes privezli opravene zitra s nim pojedu cca 100 km tak uvidim zda bude vše ok nakonec to prý bylo nějake Přetěžové relátko ktere bylo zoxidovane a asi pri tom zkratoval nové stalo cca 40Euro plus prace celkem 50Euro za opravu
doufám že ted už to bude vše ok
jinak v Alternatoru menili ložiska i uliky pry meni vždy vše ten repas stal cca 110Euro v České republice stoji novy alternator kolem 300Euro a vic proto sje mnechal dealt radeji jen repas
remen je take novy ten jsem menil po najeti cca pred mesicem baterie take nova kupovana take pred zimou
ale děkuji za informace
auto mi dnes privezli opravene zitra s nim pojedu cca 100 km tak uvidim zda bude vše ok nakonec to prý bylo nějake Přetěžové relátko ktere bylo zoxidovane a asi pri tom zkratoval nové stalo cca 40Euro plus prace celkem 50Euro za opravu
doufám že ted už to bude vše ok
jinak v Alternatoru menili ložiska i uliky pry meni vždy vše ten repas stal cca 110Euro v České republice stoji novy alternator kolem 300Euro a vic proto sje mnechal dealt radeji jen repas
remen je take novy ten jsem menil po najeti cca pred mesicem baterie take nova kupovana take pred zimou
ale děkuji za informace
- SpiritWolker
- Všeználek
- Příspěvky: 1337
- Registrován: 11 dub 2008, 00:56
- Bydliště: Bratislava
Re: Kontrokla baterie svítí a zaroven nefunguje posilovat ří
pretazove rele? no viem ze vo favorite malo nazov rele x
no tak gratulujem k uspesnej oprave
a prave mam pred sebou schemu z Punta2 lebo mne zase preventivne sa prestal tocit ventylátor kurenia tak hladam kabliky kadial vedu aby som si to vedel zajtra rano pomerat ale o tom tu v tejto teme nebudem pisat, skusim pohladat ci aj ja mam take rele ako mas ty
no tak gratulujem k uspesnej oprave
a prave mam pred sebou schemu z Punta2 lebo mne zase preventivne sa prestal tocit ventylátor kurenia tak hladam kabliky kadial vedu aby som si to vedel zajtra rano pomerat ale o tom tu v tejto teme nebudem pisat, skusim pohladat ci aj ja mam take rele ako mas ty
Opravujem servo-riadenia Fiat Punto II, Punto Grande EVO, Panda
Servo-motory Punto II (188 rv1999-2003) cena 50e/1400kč posielam aj poštou
SK mobil +421 905 642 805
CZ mobil +420 739 929 544
alebo napište spravu