Baterka ma po naštartovani 13,5 V ?

Elektronika, el. výbava, diagnostika, kontrolky, přístroje

Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto

Odpovědět
Uživatelský avatar
nemoboy
Fiaťák
Příspěvky: 78
Registrován: 30 říj 2009, 22:18
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Baterka ma po naštartovani 13,5 V ?

Příspěvek od nemoboy »

Mám taký malý problém zistil som že alternátor asi slabo nabíja batériu resp. kde nájdem nejaké info o tom aké hodnoty má mať batéria po naštartovaní ?

Punto 1.8 HGT r.v. 2000
Reklama
 

Uživatelský avatar
pnrs
Začátečník
Příspěvky: 13
Registrován: 23 pro 2012, 19:51
Bydliště: Levice, SR

Re: Baterka ma po naštartovani 13,5 V ?

Příspěvek od pnrs »

14V pri 3000ot/min
eNman
Fiaťák
Příspěvky: 147
Registrován: 09 srp 2010, 22:47
Bydliště: Nitra

Re: Baterka ma po naštartovani 13,5 V ?

Příspěvek od eNman »

podobny problem, len neviem kde je chyba ci alternator alebo baterka. Startovacie napetie je 9,8V-10,5V, nabijanie je max 13,8V, pri zopnutej elektrike (svetla, radio) 12,4V. Mam ale diesel.
Fiat Punto MK1 1,7TD 70HP Stile 5D '98

http://www.club-fiat.com/viewtopic.php?f=74&t=22258
Uživatelský avatar
liborko
Všeználek
Příspěvky: 2726
Registrován: 26 zář 2007, 16:06
Bydliště: Havířov

Re: Baterka ma po naštartovani 13,5 V ?

Příspěvek od liborko »

nemoboy píše:Mám taký malý problém zistil som že alternátor asi slabo nabíja batériu resp. kde nájdem nejaké info o tom aké hodnoty má mať batéria po naštartovaní ?

Punto 1.8 HGT r.v. 2000

klikni na HLEDAT zadej DOBÍJENÍ a určitě se to dozvíš,zbytečně zakládáš nové téma, jinak 13.5V je ještě normální hodnota,obecně problém nejspíš v regulátoru napětí či uhlíkách
CROMA 1.9JTD/110kW r.06 -EMOTION-
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96

IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
oskarzv
Fiaťák
Příspěvky: 83
Registrován: 30 říj 2012, 17:03
Bydliště: Zvolen, Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Re: Baterka ma po naštartovani 13,5 V ?

Příspěvek od oskarzv »

Akékolvek startovacie napetie pod 10v je zle. kludove napatie baterie (funkcnej) by nemalo byt pod 12,5 v. Ked nastartujes nemalo by napatie na svorkach baterie klesnut pod 14v, pri vypnutych spotrebičoch (svetle, radio, kurenie). Ked toto pozapinas a klesne ty svorkove napatie pod 14v (podotykam pri volnobeznych otackach) je jasne, ze mas slaby alternator alebo chybny regulator (vyssia pravdepodobnost je chybny regulator).

Ja som mal chybny alternator, t.j. original od vyroby, jeho vykon sa nadal zistit. pravdepodobne mal 65 A, vymenil som ho za 100 A. vsetko ide tak ako ma.
Fiat Punto 1,9 DS 44kW r2000
Odpovědět

Zpět na „Punto - elektrika“