Zhasínání motoru

Elektronika, el. výbava, diagnostika, kontrolky, přístroje

Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto

Odpovědět
zdenek.zavrel
Začátečník
Příspěvky: 9
Registrován: 23 říj 2014, 23:01

Zhasínání motoru

Příspěvek od zdenek.zavrel »

Dobrý večer,

trošku mě trápí můj punťour. Poslední dobou mi za jízdy zhasne motor a zůstane rozsvícená červená kontrolka baterie. Ihned po "vypnutí" motoru mohu zase nastartovat. Diagnostika nic nehlásí. O víkendu očistím škrtící klapku. Relé od paliv.čerpadla jsem prohazoval, bez výsledku. Motor je většinou zahřátý, v klasických otáčkách pod 2000, žádné divočiny.

Má někdo takovou zkušenost?

Děkuji za rady

Zdeněk

Punto II 2002, 1.2 16V
Reklama
 

Uživatelský avatar
SpiritWolker
Všeználek
Příspěvky: 1337
Registrován: 11 dub 2008, 00:56
Bydliště: Bratislava

Re: Zhasínání motoru

Příspěvek od SpiritWolker »

boze uz zase chce niekto cistit klapku :D kaslite na nu :D
skontroluj si kostru a snimac otacok klukovej hriadele, tieto dva veci sposobuju vypadavanie motora bez zapisu chyb do riadiacej jednotky motora!

kostra velmi rada odhniva na punte, najlepsie je rozobrat celu kostriacu kabelaz, skontrolovat ci neni su prehnite kable a precistit zavity na stiftoch a vsetko znovu poskladat a poriadne dotiahnut


este som zabudol moze ti to sposobit aj deravy vyfuk a lambdasonda, lambda namera zle hodnoty a moze ti priskrtit palivo a preto zdochne motor

Opravujem servo-riadenia Fiat Punto II, Punto Grande EVO, Panda
Servo-motory Punto II (188 rv1999-2003) cena 50e/1400kč posielam aj poštou
SK mobil +421 905 642 805
CZ mobil +420 739 929 544
alebo napište spravu
Uživatelský avatar
rossi
Znalec
Příspěvky: 802
Registrován: 10 zář 2008, 16:07
Bydliště: Slavkov u Brna

Re: Zhasínání motoru

Příspěvek od rossi »

za jízdy zhasne motor a zůstane rozsvícená červená kontrolka baterie.
je to opravdu kontrolka baterie?ta se rožne když nedobíjí alternator,takže s chcípaním motoru nemůže mít nic společného.Spíš ten snímač otáček kliky a kostra motoru jak píše Spirit.
Rossi
Fiat Punto 1.6Mk1 90 ELX resuscitován
AUDI A6 3.0 Quatro 2002
zdenek.zavrel
Začátečník
Příspěvky: 9
Registrován: 23 říj 2014, 23:01

Re: Zhasínání motoru

Příspěvek od zdenek.zavrel »

je pravda, že na volnoběh ty otáčky hodně padají, takže by možná nebylo špatné ji vyčistit...aby to nepadalo...tím snad člověk nic nepokazí, ale zkusím předat vaše rady profíkům...do tohodle se asi pouštět nebudu...a ano, určitě je to kontrolka baterie
Uživatelský avatar
SpiritWolker
Všeználek
Příspěvky: 1337
Registrován: 11 dub 2008, 00:56
Bydliště: Bratislava

Re: Zhasínání motoru

Příspěvek od SpiritWolker »

ked zdochne motor alebo ho napríklad zastavim zaradenou rychlostou a spojkou a klucik ostane v polohe auto nastartovane tak sa zaroven prestane tocit alternator a riadiaca jednotka bodycomputer to vyhodnoti ako nedobijanie alternatoru a baterie a preto sa rozsvieti kontrolka baterie

Opravujem servo-riadenia Fiat Punto II, Punto Grande EVO, Panda
Servo-motory Punto II (188 rv1999-2003) cena 50e/1400kč posielam aj poštou
SK mobil +421 905 642 805
CZ mobil +420 739 929 544
alebo napište spravu
zdenek.zavrel
Začátečník
Příspěvky: 9
Registrován: 23 říj 2014, 23:01

Re: Zhasínání motoru

Příspěvek od zdenek.zavrel »

no...klapku jsem včera vyčistil a jak se dalo čekat, auto jezdí trošku jinak, než jezdilo...konkrétněji, můžu mít kdykoliv nohu na podlaze a výkon klesl min na 1/3. Taky jsem se dočetl, že je zřejmě potřeba znovu nastavit u ŘJ klapku. Tak se chci zeptat, je to nutné nebo se to samo urovná? A případně nějaký originální způsob, jak restartovat nastavení?

Děkuji mnohokrát

Zdeněk
Uživatelský avatar
twolive
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 389
Registrován: 01 dub 2012, 12:01
Bydliště: Přerov

Re: Zhasínání motoru

Příspěvek od twolive »

pokud si nevyndaval potenciometr klapky nic nadstavovat nemusíš
punto cabrio 90 1,6 8v 65kw mpi
cinquecento 1.1 8v asi 50 kw mpi
punto gt .. 1,4 8v turbo
stavba cabrio 2,4 20v 96kw td
zdenek.zavrel
Začátečník
Příspěvky: 9
Registrován: 23 říj 2014, 23:01

Re: Zhasínání motoru

Příspěvek od zdenek.zavrel »

předpokládám, že ne...ovšem jediné, co mě dost zlobí je to, že motor nemá tah...
Odpovědět

Zpět na „Punto - elektrika“