Punto GT immo
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
Punto GT immo
caute, ma niekto otestovany nejaky konkretny emulator imma co ozaj funguje na tento typ auta (kod RJ Bosh 021 203 841, 0 046 419 714 0), potrebujem odstranit / vypnut immo no jedna firma mi to riesila cez emulator ale nefungovalo to. Popripade ktora firma alebo jednotlivec ma zbavi tohto problemu. Historiu som prehladal no nic coho by som sa mohol chytit okrem jedneho typka z CR, no dost ma to uz suri. Dik vopred za info
- Reklama
Re: Punto GT immo
podle mě se immo nedá nějakým emulatorem /SW/ vyřadit. Vždycky se to dělá HW tj v ŘJ immob.se nahradí několik tranz./myslím že jsou 2/ propojkama aby ŘJ motoru dostala falešné info o načtení codu z klíče.Immo nedělá nic jiného než že pošle do ŘJ mot. na určitý pin napětí12V a ŘJ aktivuje vstřiky a zapalování.To se týká immo I generace.Jako jsou v puntu I. V novších už je to komplikovanější.Myslím že dobrej autoelektronik by si stím poradil.
Rossi
Fiat Punto 1.6Mk1 90 ELX resuscitován
AUDI A6 3.0 Quatro 2002
Fiat Punto 1.6Mk1 90 ELX resuscitován
AUDI A6 3.0 Quatro 2002
Re: Punto GT immo
no ale troska tomu nechapem co vlastne je v mot. ECU? Ked ako vidno z obrazka mam extra mot. riadiacej jednotky krabicku immo fiat code, ktory po obdrzany signalu z anteny posle na mot. ECU pin 55 nieco co odblakuje cerpadlo a zapalovanie (+12?, kod? ......). A z toho mi vyplyva ze samotna mot. ECU nema v sebe immo ale len daky obvod ktory po obdrzany impulzu na pin 55 spusti vyssie uvedene. Ak je to tak ako si pisal tak by som ale potreboval vediet konkretne co upravit v mot ECU, lebo ani dobry autoelektrikar si bez schemy neporadi. PS: skusal som komplet kabelaz s fiat code a antenou na novo pozapajat (dovod odpojenia je oddelenie mot. kabelaze od interierovej skrz implantaciu motora do ineho auta), pricom kluc pred tym bol nakodovany a fungoval ale teraz uz neuspesne. Neviem ci skrz ten predoslo nainstalovany emulator nesformatovali povodny kod.
- Přílohy
-
- 133850547_1_644x461_petla-antena-wianek-immo-fiat-seicento-bydgoszcz.jpg (23.34 KiB) Zobrazeno 3414 x
Re: Punto GT immo
Do ŘJ motoru není třeba zasahovat/ani to nedoporučuju/. Vše se dělá v ŘJ immo/ta co je na foto/až budu mit vic času tak sem dam male schema /nemam scener/ tak to musim udělat v nejakem editoru schemat.předpokladam že máš punto Mk1 do r.99
je to schema pro neelektronika, aby bylo vidět kde jsou umistěny ty součastky.Na vývod č.6 je potřeba přes odpor 1k5 přivést napětí 12V,aby si ŘJ motoru myslela že je to signál od immo.
Naposledy upravil(a) rossi dne 22 zář 2014, 17:49, celkem upraveno 1 x.
Rossi
Fiat Punto 1.6Mk1 90 ELX resuscitován
AUDI A6 3.0 Quatro 2002
Fiat Punto 1.6Mk1 90 ELX resuscitován
AUDI A6 3.0 Quatro 2002
Re: Punto GT immo
tady je schema pro elektronika
když je na bazi T2 úroven L tr. je otevřený immo neblokuje
když je na bazi T2 úroven H tr. je zavřený immo blokujekdyž je na bazi T2 úroven L tr. je otevřený immo neblokuje
vidím že jsi nějak kombinoval ŘJ různých motorů a immo, je možný že se v nich přepsaly cody a ty ted nesouhlasí v ECU motoru a v ŘJ immo.dovod odpojenia je oddelenie mot. kabelaze od interierovej skrz implantaciu motora do ineho auta)
Rossi
Fiat Punto 1.6Mk1 90 ELX resuscitován
AUDI A6 3.0 Quatro 2002
Fiat Punto 1.6Mk1 90 ELX resuscitován
AUDI A6 3.0 Quatro 2002
Re: Punto GT immo
dik moc za info a hlavne schemu, dneska som rj poslal nejakemu manikovy tak uvidim do konca tyzdna ako sa s tym popasuje. Ak sa nepodari skusim to tymto sposobom udžubať. K tomu kombinovaniu, rj - immo code- klucik je z jedneho auta len kabelaz som musel pretriedit s tym ze immo som vyhodil ( moja chyba) a tam nastali problemi pri nanovo implantacii. Este raz dik
Re: Punto GT immo
jestli to dobře chápu tak ŘJ motoru -IMMO a klíče jsou ze stejného auta a měnil jsi jen kabeláž.Tak bych hledal chybu spíše v kabelech a konektorech.Jestli jsi měnil i antenu k immo/to je takový kroužek kol. spinačky/ tak bych skontroloval i tu.rj - immo code- klucik je z jedneho auta len kabelaz som musel pretriedit
Rossi
Fiat Punto 1.6Mk1 90 ELX resuscitován
AUDI A6 3.0 Quatro 2002
Fiat Punto 1.6Mk1 90 ELX resuscitován
AUDI A6 3.0 Quatro 2002
Re: Punto GT immo
chapes to dobre, no v kabloch ani v konektoroch chyba urcite nebude, siel som podla schem, niekolko krat prekontroloval ale nanovo rozbehat sa mi immo uz nepodarilo. Jedine kde by som videl problem preco neslo ozivit immo je prave spominana citacka, povodnu som nenasiel, tak som zohnal z fiat seicenta, konektor pasoval a pracovat by mala natom istom principe, ale tak niesom si na 100% isty ci bol prave v nej problem. Inak system imma v mot. ECU, ktory to blokoval je uz vyradeny preprogramovanim v chipu. V pondelok ju tu mam a hajde ozivit dake tie kilowaty ))
Re: Punto GT immo
Tak hlavně že se zadařilo.
Rossi
Fiat Punto 1.6Mk1 90 ELX resuscitován
AUDI A6 3.0 Quatro 2002
Fiat Punto 1.6Mk1 90 ELX resuscitován
AUDI A6 3.0 Quatro 2002