Uvažujem nad predajom GRANDE PUNTO 1,4 T-JET SPORT
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
-
- Začátečník
- Příspěvky: 22
- Registrován: 26 srp 2014, 21:32
Uvažujem nad predajom GRANDE PUNTO 1,4 T-JET SPORT
Uvažujem nad predajom môjho Grande PUNTO 1,4 16V 95 SPORT.
Bolo vyrobených cca 400ks v tejto oranžovej farbe a v 5 dverovej verzii.
O proti štandardnému Grande je znížený podvozok a má oplastované prahy. Oplastovanie celého podvozku a ako dopolnok kryt pod motorom s duralu 4mm. Kolesá 17" s pneu 205/45. Nebudem ďalej opisovať výbavu lebo je fuul.
1. majiteľ, kúpené nové v Autovalas Smižany, r.v. 2008, najazdené 65000km, bez poškodenia a počas prevádzky bez akejkoľvek poistnej udalosti! Bolo využívane len ako druhé auto v rodine, čím sa z neho stala garážová leštenka
Benzínový štvorvalec s turbom som ešte dovybavil kitom od BAJERa, čím sa zvýšil počet koníkov zo seriových 130 na cca 150. Ďalej na zníženie nákladov na PHM je odborne namontované 4 bod. vstrek LPG Landi Renzo. A zakončil by som to ešte bajonetovým ťažným od Gálie, vďaka čomu je možné ťahať príves do 750kg a nie ako za Fábiou iba do 400kg! Zabudol som na nový INOX výfuk, nie hlučný!
Čiže je to auto na vyšantenie a voľný čas ale aj pre rodinu a aj auto do roboty.
Ale to vyšantenie je s ním asi najkrajšie lebo tých sériových 130 koní z jeho hmotnosťou len 1135kg dokáže pekne zamávať, sedí na ceste ako motokára ale pritom pruženie zvládne aj väčšie nerovnosti. A namyslený majitelia nadupaných Bavorákov a Q7-mičiek sa len čudujú že rýchlejší FIAT ako jaa...
Jednoducho sa stále neviem rozhodnúť a hlavne za akú cenu
ponúknite na: bateriebigos@gmail.com
FOTO: https://plus.google.com/u/0/photos/+Mir ... 009?sort=1" onclick="window.open(this.href);return false;
Bolo vyrobených cca 400ks v tejto oranžovej farbe a v 5 dverovej verzii.
O proti štandardnému Grande je znížený podvozok a má oplastované prahy. Oplastovanie celého podvozku a ako dopolnok kryt pod motorom s duralu 4mm. Kolesá 17" s pneu 205/45. Nebudem ďalej opisovať výbavu lebo je fuul.
1. majiteľ, kúpené nové v Autovalas Smižany, r.v. 2008, najazdené 65000km, bez poškodenia a počas prevádzky bez akejkoľvek poistnej udalosti! Bolo využívane len ako druhé auto v rodine, čím sa z neho stala garážová leštenka
Benzínový štvorvalec s turbom som ešte dovybavil kitom od BAJERa, čím sa zvýšil počet koníkov zo seriových 130 na cca 150. Ďalej na zníženie nákladov na PHM je odborne namontované 4 bod. vstrek LPG Landi Renzo. A zakončil by som to ešte bajonetovým ťažným od Gálie, vďaka čomu je možné ťahať príves do 750kg a nie ako za Fábiou iba do 400kg! Zabudol som na nový INOX výfuk, nie hlučný!
Čiže je to auto na vyšantenie a voľný čas ale aj pre rodinu a aj auto do roboty.
Ale to vyšantenie je s ním asi najkrajšie lebo tých sériových 130 koní z jeho hmotnosťou len 1135kg dokáže pekne zamávať, sedí na ceste ako motokára ale pritom pruženie zvládne aj väčšie nerovnosti. A namyslený majitelia nadupaných Bavorákov a Q7-mičiek sa len čudujú že rýchlejší FIAT ako jaa...
Jednoducho sa stále neviem rozhodnúť a hlavne za akú cenu
ponúknite na: bateriebigos@gmail.com
FOTO: https://plus.google.com/u/0/photos/+Mir ... 009?sort=1" onclick="window.open(this.href);return false;
- Přílohy
-
- DSC_0635.JPG (116.79 KiB) Zobrazeno 10127 x
-
- DSC_0647.JPG (104.28 KiB) Zobrazeno 10127 x
-
- DSC_0641.JPG (95.64 KiB) Zobrazeno 10127 x
- Reklama
Re: Uvažujem nad predajom GRANDE PUNTO 1,4 T-JET SPORT
Ahoj, vypada pekne.
Za kolik lpg se s nim da jezdit, proc ho prodavas, jak je stare lpg?
S cenou je to trochu slozitejsi. Lpg nechce kazdy a tento model (1,4t) bude chcit jen fajnsmekr na Fiaty a na jeho T-motory.
Ten vykon mas zmereny na brzde?
Podle me cena bude kolem 4000 Eur (max asi 5000 s tou vybavou). Za 150 000 jsem videl Bravo 1.4 T lpg.
Muj nazor.
Za kolik lpg se s nim da jezdit, proc ho prodavas, jak je stare lpg?
S cenou je to trochu slozitejsi. Lpg nechce kazdy a tento model (1,4t) bude chcit jen fajnsmekr na Fiaty a na jeho T-motory.
Ten vykon mas zmereny na brzde?
Podle me cena bude kolem 4000 Eur (max asi 5000 s tou vybavou). Za 150 000 jsem videl Bravo 1.4 T lpg.
Muj nazor.
2008- Fiat Bravo 1.4 T-jet 110kw Emotion +LPG Stag Q-BOX. 2008 Fiat Linea-1.4 T-jet 88kw
-
- Začátečník
- Příspěvky: 22
- Registrován: 26 srp 2014, 21:32
Re: Uvažujem nad predajom GRANDE PUNTO 1,4 T-JET SPORT
Čo sa týka spotreby je to tak ako u všetkých sportiakov. Minimum som nameral v hmle ked sa nedalo ist viac než 70-80km/h a to bolo okolo 6,6lit/100km a dal som na jedno našom osvedčenom horskom prechode aj cca14lit./100km. Ale maželka s ním nedá viac než 8lit./100km LPG.
Ten výkon len odhadujem poďľa jednej Bravi s takým motorom kde aj po odpojení powerboxu sa orig. benzín počítač naučil a nastavil si autoadaptačné nastavenja tak že na brzde im to aj po roku dávalo viac ako 150 HP!!!
Predávam ho len z prostého dôvodu: chceme niečo novšie ale rovnako výstredné ako toto. Asi 500L ale jedine s tým istým motorom! A ešte stále som sa netozhodol, len mapujem trh. Musí sa najsť "FIAŤÁK" čo sníval o takom aute.
Máme ešte MULTIPLU a je to podobné. Trhovú cenu to má nízku ale pre "FIAŤÁKA" čo už raz také auto mal je to auto nenahraditeľné. Všedný ľudia čo je ich auto OKTÁVKA to nikdy nepochopia.
Ten výkon len odhadujem poďľa jednej Bravi s takým motorom kde aj po odpojení powerboxu sa orig. benzín počítač naučil a nastavil si autoadaptačné nastavenja tak že na brzde im to aj po roku dávalo viac ako 150 HP!!!
Predávam ho len z prostého dôvodu: chceme niečo novšie ale rovnako výstredné ako toto. Asi 500L ale jedine s tým istým motorom! A ešte stále som sa netozhodol, len mapujem trh. Musí sa najsť "FIAŤÁK" čo sníval o takom aute.
Máme ešte MULTIPLU a je to podobné. Trhovú cenu to má nízku ale pre "FIAŤÁKA" čo už raz také auto mal je to auto nenahraditeľné. Všedný ľudia čo je ich auto OKTÁVKA to nikdy nepochopia.
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 328
- Registrován: 17 kvě 2013, 14:23
- Bydliště: Bratislava
Re: Uvažujem nad predajom GRANDE PUNTO 1,4 T-JET SPORT
Daj aspoň orientačnu cenu, alebo cenu pod ktorú nemieniš isť..........
Bravo II 1,4 66 Kw rok 9/2009
Re: Uvažujem nad predajom GRANDE PUNTO 1,4 T-JET SPORT
Rovnou říkám že nemám nato love ale mět je a nebo mět možnost jak je rychle splašit už klečím před tvejma dveřma a škemrám snima v ruce oto abys mě ho prodal aj za to že ti budu muset vygruntovat bejvák nebo tak něco protože nejenže se mě fakt punta líbí ale aj ty jejich 1.4 t sou fajne a ty ho máš etě domazlené a to nemluvím otom že sem aj plynař vcelku zapřisáhlej takže vlastně mě to brnká navšechny moje noty až ta cena která je i za 5000 opodstatněná bohužel mimo můj rozpočet a to aj stím že bych prodal to moje
Punto mk2 sporting 1.2 16v LPG muj 1:)
Re: Uvažujem nad predajom GRANDE PUNTO 1,4 T-JET SPORT
Takovy jsou nejlepsi. Daji sem dotazy na inzerat a pak neodepisou
Predpokladam, ze pro majitele je i 5000 Eur malo.
Jinak sdilim podobne nazory jako Cabuto.
Jeste ohledne te udavane spotreby, 6.6l je ale urcite podle PP a ten meri spotrebu benzinu. Uz jsem se setkal s podobnym nazorem u Octavie 1.8 Turbo LPG, ze majitel jezdi za 6 apod. To je sice hezke, ale jedna se o minimalni spotrebu a za druhe je to spotreba korigovana pro benzinove vstriky. U meho auta PP take ukazuje na lpg provoz nesmyslnou spotrebu 20-25km/l. Muzu se tedy orientovat podle vyse spotreby, protoze pokud mam 25km/l, spotreba lpg bude urcite pod 6l. Ale realne to zjistim az pri tankovani. U lpg prestavby je spotreba tak o 1-2l vyssi.
Nejdulezitejsi je merit u prestavby lpg od plne do plne nadrze. Tak to delam ja a v dlouhodobem prumeru 4 let mi vychazi spotreba 6.3l. ( na benzin tu stejnou trasu do prace dokazu jezdit za 5l).
Predpokladam, ze pro majitele je i 5000 Eur malo.
Jinak sdilim podobne nazory jako Cabuto.
Jeste ohledne te udavane spotreby, 6.6l je ale urcite podle PP a ten meri spotrebu benzinu. Uz jsem se setkal s podobnym nazorem u Octavie 1.8 Turbo LPG, ze majitel jezdi za 6 apod. To je sice hezke, ale jedna se o minimalni spotrebu a za druhe je to spotreba korigovana pro benzinove vstriky. U meho auta PP take ukazuje na lpg provoz nesmyslnou spotrebu 20-25km/l. Muzu se tedy orientovat podle vyse spotreby, protoze pokud mam 25km/l, spotreba lpg bude urcite pod 6l. Ale realne to zjistim az pri tankovani. U lpg prestavby je spotreba tak o 1-2l vyssi.
Nejdulezitejsi je merit u prestavby lpg od plne do plne nadrze. Tak to delam ja a v dlouhodobem prumeru 4 let mi vychazi spotreba 6.3l. ( na benzin tu stejnou trasu do prace dokazu jezdit za 5l).
2008- Fiat Bravo 1.4 T-jet 110kw Emotion +LPG Stag Q-BOX. 2008 Fiat Linea-1.4 T-jet 88kw
Re: Uvažujem nad predajom GRANDE PUNTO 1,4 T-JET SPORT
Souhlas s Turbom jediná a přesná metoda popravdě nepřesnější aj na benzín je měřit z plné do plné ale u lpg se hodí aj měření lpg a benzínu abys dal dohromady zkutečnou spotřebu tak to máš pokaždé jiné záleží na venkovní teplotě jestli je to kratší nebo delší trasa pak vám může vyjít že jezdíte za 6l lpg ale bacha vy jezdíte za 7l ale ztoho je litr benzín třeba prostě já si spotřebu meřím tak benzín na nulu zámerně někde blízko benzínky nalejt tam 20l ktomu plnou lpg a pak už jezdím tankuju lpg a proste jezdím zase až vyschne benzín tím si spočítám lolik nádrží dám v prům na 20l benálu takže můžu rozpočítat i jeho část do spotřeby a tedy aj celkově spočítat finance rovnu říkám je to zanedbatelné vychází mě v letním obdobý kolem 0,25l benzínu jezdím kradší vzdálenosti na 100km v zimě je to cca 0,4l ten kdo jezdí delší trasi např 40km a více v kuse bez startování tomu to může vycházet ještě mnohem méně zkoro jako plivanec na 100km hold je to veda když je tam hromada proměných a 2 paliva
Jinak ale platí pravydlo že lpg je cca 1-2 litry víš než benzín samo pokud se bavýme o objemu do 2l když vejš může to bejt i 5l rozdíl např takové 5,7 hemi tam to je cca 4-7l rozdíl :)ale to na spotřebe benzín 15l lpg 20:)
Jinak ale platí pravydlo že lpg je cca 1-2 litry víš než benzín samo pokud se bavýme o objemu do 2l když vejš může to bejt i 5l rozdíl např takové 5,7 hemi tam to je cca 4-7l rozdíl :)ale to na spotřebe benzín 15l lpg 20:)
Punto mk2 sporting 1.2 16v LPG muj 1:)
Re: Uvažujem nad predajom GRANDE PUNTO 1,4 T-JET SPORT
- krásny kúsok , nemať už svoj Grande, hned by som u nom uvažoval. ... cena, ja by som si bez hamby zapítal min. 5500 €.
ex - Punto MK1 1,2 ELX 54kw/73k r.v.95
now - Grande Punto 1,9 MultiJet 116kw/160k r.v.07 -powered by Alfatuning.sk
now - Grande Punto 1,9 MultiJet 116kw/160k r.v.07 -powered by Alfatuning.sk
-
- Začátečník
- Příspěvky: 22
- Registrován: 26 srp 2014, 21:32
Re: Uvažujem nad predajom GRANDE PUNTO 1,4 T-JET SPORT
Zdravím páni.
Pozerám že kamošov nápad hodiť to do fóra fanúšikom FIAT padol na úrodnú pôdu
Je to logické, lebo ako som už spomínal zbytočne opisovať takéto super auto niekomu kto jazdí Golfom alebo Oktávkou. Vždy povie že je to len FIAT. Pritom veľa automobiliek vzniklo z FIATU a mechanici to opravovať nechcú lebo to nevedia. Jednoduchšie je im ísť prešľapanou cestičkou WV group.
Romandinho, ak máš o auto ozaj seriózny záujem. Vedeli by sme to prefinancovať cez môjho predajcu FIAT. Ponúkol sa mi že vie odo mňa auto odkúpiť a s druhou stranou urobí lízingovú zmluvu. Nakoniec aj tak by auto odo mňa vykupoval ako protihodnotu pri kúpe nového.
O cene máme už približnú predstavu všetci a vždy sa o nej bavím so záujemcom až osobne keď vidím že má o auto seriózny záujem. Zopár ponúk ste mi už dali do môjho mailu.
Pravidlom je že pre každého je jeho auto to najlepšie a najdrahšie a pre kupujúceho je každá cena vysoká.
Čo sa týka tankovania a spotreby:
Zásadná chyba je vypáliť benzín takmer do "prázdna"! Hrozí prehriatie paliv. čerpadla ktoré je ponorené v palive a zároveň je ním aj chladené. U LPG áut sa napájanie paliv. čerpadla neprerušuje ani po prepnutí do LPG. Aj keď by sa tým myslím ušetrilo čerpadlo a predišlo hrozbe prehriatiu čerpadla a prípadne aj jeho zadretiu. Počul som dokonca o jednom Citroene ktoré následkom tejto chyby dokonca zhorelo! Nehovoriac o tom že čím je v nádrži viac paliva tým sa z neho menej pdparuje a usadzuje sa menej kondenz. vody a nečistôt. Ale to skúseným fiaťákom hovoriť myslím že netreba
O tankovaní LPG uvediem príklad: U nás pod Tatramy som natankoval plnú, prešiel som do Maďarska okolo 100km a chcel som pred napojením sa na dialnicu ešte dotankovať. Po napojení maďarskej čerpačky LPG MOL mi vošlo do nádrže sotva pár deci... Čo bolo príčinou? Teplota pri plnení? Nadmorská výška? Nastavený plniaci tlak čerpačky? Teplota a atmosf. tlak počas jazdy? Nádrž LPG je tlaková nádoba.
Preto aj ja meriam spotrebu LPG pri tankovaní len na jednej a tej istej čerpačke, zásadne len doplna, a priebežne to všetko spriemerujem. Lebo keď je chladnejšie tak do 40lit. tlakovej nádoby (nádrže) sa vojde skoro aj o 5 lit. viac a potom zase pri vyššej teplote prejdem na jednu nádrž viac km.
Toľko momentálne a ospravedlňujem sa že niesom stále na nete. Ale snažím sa
Pozerám že kamošov nápad hodiť to do fóra fanúšikom FIAT padol na úrodnú pôdu
Je to logické, lebo ako som už spomínal zbytočne opisovať takéto super auto niekomu kto jazdí Golfom alebo Oktávkou. Vždy povie že je to len FIAT. Pritom veľa automobiliek vzniklo z FIATU a mechanici to opravovať nechcú lebo to nevedia. Jednoduchšie je im ísť prešľapanou cestičkou WV group.
Romandinho, ak máš o auto ozaj seriózny záujem. Vedeli by sme to prefinancovať cez môjho predajcu FIAT. Ponúkol sa mi že vie odo mňa auto odkúpiť a s druhou stranou urobí lízingovú zmluvu. Nakoniec aj tak by auto odo mňa vykupoval ako protihodnotu pri kúpe nového.
O cene máme už približnú predstavu všetci a vždy sa o nej bavím so záujemcom až osobne keď vidím že má o auto seriózny záujem. Zopár ponúk ste mi už dali do môjho mailu.
Pravidlom je že pre každého je jeho auto to najlepšie a najdrahšie a pre kupujúceho je každá cena vysoká.
Čo sa týka tankovania a spotreby:
Zásadná chyba je vypáliť benzín takmer do "prázdna"! Hrozí prehriatie paliv. čerpadla ktoré je ponorené v palive a zároveň je ním aj chladené. U LPG áut sa napájanie paliv. čerpadla neprerušuje ani po prepnutí do LPG. Aj keď by sa tým myslím ušetrilo čerpadlo a predišlo hrozbe prehriatiu čerpadla a prípadne aj jeho zadretiu. Počul som dokonca o jednom Citroene ktoré následkom tejto chyby dokonca zhorelo! Nehovoriac o tom že čím je v nádrži viac paliva tým sa z neho menej pdparuje a usadzuje sa menej kondenz. vody a nečistôt. Ale to skúseným fiaťákom hovoriť myslím že netreba
O tankovaní LPG uvediem príklad: U nás pod Tatramy som natankoval plnú, prešiel som do Maďarska okolo 100km a chcel som pred napojením sa na dialnicu ešte dotankovať. Po napojení maďarskej čerpačky LPG MOL mi vošlo do nádrže sotva pár deci... Čo bolo príčinou? Teplota pri plnení? Nadmorská výška? Nastavený plniaci tlak čerpačky? Teplota a atmosf. tlak počas jazdy? Nádrž LPG je tlaková nádoba.
Preto aj ja meriam spotrebu LPG pri tankovaní len na jednej a tej istej čerpačke, zásadne len doplna, a priebežne to všetko spriemerujem. Lebo keď je chladnejšie tak do 40lit. tlakovej nádoby (nádrže) sa vojde skoro aj o 5 lit. viac a potom zase pri vyššej teplote prejdem na jednu nádrž viac km.
Toľko momentálne a ospravedlňujem sa že niesom stále na nete. Ale snažím sa
Re: Uvažujem nad predajom GRANDE PUNTO 1,4 T-JET SPORT
Mas pravdu mohlo by to cerpadlu ublizit jenze to vymlatit do 0 staci jednou a nemusi se to delat takhle muzes i metodou vicko atreba si zmerit kolik benzinu zmizelo po 10 plynovejch ale to je asi na kazdem sem toho nazoru ze 1 to to cerpadlo snese jinak ano telplota hraje velkou roli a cerpacka tez proto kdyz merit vzdy na stejne pumpe a pocitat kolik se tam nacpalo hold spotreba lpg je vzdy jen odhad a nikdy se ti nepodari stanovyt presnou hodnotu ale cca do 0.5l ano a to pri cene pod 17kc/l je zanedbatelne
Punto mk2 sporting 1.2 16v LPG muj 1:)
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 328
- Registrován: 17 kvě 2013, 14:23
- Bydliště: Bratislava
Re: Uvažujem nad predajom GRANDE PUNTO 1,4 T-JET SPORT
No zaujem by bol ale moc sa mi nepaci ten predaj do bazaru a potom odkupenie od bazaru tak pokukam radsej nieco ine ... skoda velmi pekne auticko
Punto Sporting 1.2 16v 59kW r.v 2000
Re: Uvažujem nad predajom GRANDE PUNTO 1,4 T-JET SPORT
Tady máte také jedno ale mladší
http://forum.gpfans.cz/viewtopic.php?f=7&t=1933" onclick="window.open(this.href);return false;
Ještě stále aktuální
http://forum.gpfans.cz/viewtopic.php?f=7&t=1933" onclick="window.open(this.href);return false;
Ještě stále aktuální
Re: Uvažujem nad predajom GRANDE PUNTO 1,4 T-JET SPORT
Zase bez ceny.
Polehcujici okolnost je, ze u Fiata je velmi tezke dat nejakou startovni cenu. Kdybychom meli Skodovky, tak se prodavaji jinak
Polehcujici okolnost je, ze u Fiata je velmi tezke dat nejakou startovni cenu. Kdybychom meli Skodovky, tak se prodavaji jinak
2008- Fiat Bravo 1.4 T-jet 110kw Emotion +LPG Stag Q-BOX. 2008 Fiat Linea-1.4 T-jet 88kw
Re: Uvažujem nad predajom GRANDE PUNTO 1,4 T-JET SPORT
Představa 160 000 -180 000 ale každý musý říct sám co je ochoten pustit.
Pořizovací v této výbavě 520 000 plus 30 000 plyn
Pořizovací v této výbavě 520 000 plus 30 000 plyn