netesnost tesnenia hlavy valcov
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
-
- Začátečník
- Příspěvky: 4
- Registrován: 28 črc 2014, 22:20
netesnost tesnenia hlavy valcov
zdravim vas
mam taky problem druhy krat som dal brusit hlavu na fiat punto 1.2 16v 63 kw a uz som kupil tri tesnenia s stale ked dotahujem hlavu tak my nestalci tesnenie..
nechapem co robim zle?! viete my poradit prosim?
mam taky problem druhy krat som dal brusit hlavu na fiat punto 1.2 16v 63 kw a uz som kupil tri tesnenia s stale ked dotahujem hlavu tak my nestalci tesnenie..
nechapem co robim zle?! viete my poradit prosim?
- Reklama
Re: netesnost tesnenia hlavy valcov
no a kolik ti už ubraly na te hlavě sice nevím jaké sou origo vejšky ale určitě bych být tebou bral to nevyšší tesnění co se dělá a pak ještě vyčistil všechny závyty jestly tam nemáš na spodku bordel a proto už nejde dotáhnout víc jinak mě nic nenapadá jedině pak pokud šroub prostě při dotahování sedne upa na dno díry tak pak jedině zakrátit ale to bych nedělal protože to bude problém jinde spíše v tom že je hlava nebo tesnení už moc tenké a přo zakrácení by nejenom pak mohly bejt kompresní tlaky moc vysoké ale taky by se ti mohl potkat motor
Punto mk2 sporting 1.2 16v LPG muj 1:)
-
- Začátečník
- Příspěvky: 4
- Registrován: 28 črc 2014, 22:20
Re: netesnost tesnenia hlavy valcov
asi 2 mm kedze bola dva krat brusena..
skusim skratit srobi a uvidim co to spravi
skusim skratit srobi a uvidim co to spravi
Re: netesnost tesnenia hlavy valcov
no jak myslíš nejprv si ale prohlídni ty díry a případně vyčisti bejvá dole nateklej olej případně vazelína a podobně správně bys je měj vyčistit úplně dosucha a pak jen spíše mastným prstem potřít šrouby aby to znich zase nikam neteklo a nemohlo to překážet ale pokud budeš zkracovat tak si dávej fakt majzla nato aby se ti nepotkal to by pak bylo drahé a pokud nepotká změř si kompresi aby ti zase neklepal na samozážeh a pak uvidíš
Punto mk2 sporting 1.2 16v LPG muj 1:)
Re: netesnost tesnenia hlavy valcov
o 2mm ? to snad né šrouby bych nekrátil,tam musí být nějaká rezerva,pochybuju,že ikdyby ti lízli hlavu o 2mm tak že bys nedotáhl šrouby.Raději bych koupil nové šrouby. Dotahoval jsi na předepsaný moment a v přesném pořadí?fiat punto 1.2 16v píše:asi 2 mm kedze bola dva krat brusena..
skusim skratit srobi a uvidim co to spravi
CROMA 1.9JTD/110kW r.06 -EMOTION-
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96
IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96
IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
-
- Začátečník
- Příspěvky: 4
- Registrován: 28 črc 2014, 22:20
Re: netesnost tesnenia hlavy valcov
moze to byt aj tym ze nepouzivam momentovy kluc? ale len gola sadu?
Re: netesnost tesnenia hlavy valcov
Ano môže to byt tým, ten moment není zo srandy, keď prekročíš tu silu ktorou to ma byt dotiahnute, tak to bude tiecť lebo zničíš tesnenie, keď zas slabo tak tiež a každá šruba je dotiahnutá inak a inou silou tak už len kvôli tomu to nemusí správne tesniť a ešte jedna vec doťahovať správnom poradí
Punto II 1.2 16V HLX,r.v.2001,5.dv.,
-
- Začátečník
- Příspěvky: 4
- Registrován: 28 črc 2014, 22:20
Re: netesnost tesnenia hlavy valcov
aha takze ked pouzijem momentovy kluc a budem to dotahovat do kriza tak by to malo byt uz dobre nie ??
Re: netesnost tesnenia hlavy valcov
prave ze ne do kriza. Je na to dany postup v jakem poradi se to ma utahovat.Tady je postup jak:http://web.telecom.cz/rozsini/puntoMk1/hv.htm
Rossi
Fiat Punto 1.6Mk1 90 ELX resuscitován
AUDI A6 3.0 Quatro 2002
Fiat Punto 1.6Mk1 90 ELX resuscitován
AUDI A6 3.0 Quatro 2002