netesnost tesnenia hlavy valcov

Vše o motoru a převodovém ústrojí, poruchy, úpravy, rady a typy, topení a chazení

Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto

Odpovědět
fiat punto 1.2 16v
Začátečník
Příspěvky: 4
Registrován: 28 črc 2014, 22:20

netesnost tesnenia hlavy valcov

Příspěvek od fiat punto 1.2 16v »

zdravim vas
mam taky problem druhy krat som dal brusit hlavu na fiat punto 1.2 16v 63 kw a uz som kupil tri tesnenia s stale ked dotahujem hlavu tak my nestalci tesnenie..
nechapem co robim zle?! viete my poradit prosim? :roll: :roll:
Reklama
 

Cabuto
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 320
Registrován: 08 zář 2012, 08:39
Bydliště: Brno

Re: netesnost tesnenia hlavy valcov

Příspěvek od Cabuto »

no a kolik ti už ubraly na te hlavě sice nevím jaké sou origo vejšky ale určitě bych být tebou bral to nevyšší tesnění co se dělá a pak ještě vyčistil všechny závyty jestly tam nemáš na spodku bordel a proto už nejde dotáhnout víc jinak mě nic nenapadá jedině pak pokud šroub prostě při dotahování sedne upa na dno díry tak pak jedině zakrátit ale to bych nedělal protože to bude problém jinde spíše v tom že je hlava nebo tesnení už moc tenké a přo zakrácení by nejenom pak mohly bejt kompresní tlaky moc vysoké ale taky by se ti mohl potkat motor :(
Punto mk2 sporting 1.2 16v LPG muj 1:)
fiat punto 1.2 16v
Začátečník
Příspěvky: 4
Registrován: 28 črc 2014, 22:20

Re: netesnost tesnenia hlavy valcov

Příspěvek od fiat punto 1.2 16v »

asi 2 mm kedze bola dva krat brusena..
skusim skratit srobi a uvidim co to spravi :D
Cabuto
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 320
Registrován: 08 zář 2012, 08:39
Bydliště: Brno

Re: netesnost tesnenia hlavy valcov

Příspěvek od Cabuto »

no jak myslíš nejprv si ale prohlídni ty díry a případně vyčisti bejvá dole nateklej olej případně vazelína a podobně správně bys je měj vyčistit úplně dosucha a pak jen spíše mastným prstem potřít šrouby aby to znich zase nikam neteklo a nemohlo to překážet ale pokud budeš zkracovat tak si dávej fakt majzla nato aby se ti nepotkal to by pak bylo drahé a pokud nepotká změř si kompresi aby ti zase neklepal na samozážeh a pak uvidíš :)
Punto mk2 sporting 1.2 16v LPG muj 1:)
Uživatelský avatar
liborko
Všeználek
Příspěvky: 2726
Registrován: 26 zář 2007, 16:06
Bydliště: Havířov

Re: netesnost tesnenia hlavy valcov

Příspěvek od liborko »

fiat punto 1.2 16v píše:asi 2 mm kedze bola dva krat brusena..
skusim skratit srobi a uvidim co to spravi :D
o 2mm ? to snad né :roll: šrouby bych nekrátil,tam musí být nějaká rezerva,pochybuju,že ikdyby ti lízli hlavu o 2mm tak že bys nedotáhl šrouby.Raději bych koupil nové šrouby. Dotahoval jsi na předepsaný moment a v přesném pořadí?
CROMA 1.9JTD/110kW r.06 -EMOTION-
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96

IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
fiat punto 1.2 16v
Začátečník
Příspěvky: 4
Registrován: 28 črc 2014, 22:20

Re: netesnost tesnenia hlavy valcov

Příspěvek od fiat punto 1.2 16v »

moze to byt aj tym ze nepouzivam momentovy kluc? ale len gola sadu?
Uživatelský avatar
drago47
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 304
Registrován: 16 led 2014, 18:13

Re: netesnost tesnenia hlavy valcov

Příspěvek od drago47 »

Ano môže to byt tým, ten moment není zo srandy, keď prekročíš tu silu ktorou to ma byt dotiahnute, tak to bude tiecť lebo zničíš tesnenie, keď zas slabo tak tiež a každá šruba je dotiahnutá inak a inou silou tak už len kvôli tomu to nemusí správne tesniť a ešte jedna vec doťahovať správnom poradí
Punto II 1.2 16V HLX,r.v.2001,5.dv.,
fiat punto 1.2 16v
Začátečník
Příspěvky: 4
Registrován: 28 črc 2014, 22:20

Re: netesnost tesnenia hlavy valcov

Příspěvek od fiat punto 1.2 16v »

aha takze ked pouzijem momentovy kluc a budem to dotahovat do kriza tak by to malo byt uz dobre nie ?? :| :|
Uživatelský avatar
rossi
Znalec
Příspěvky: 802
Registrován: 10 zář 2008, 16:07
Bydliště: Slavkov u Brna

Re: netesnost tesnenia hlavy valcov

Příspěvek od rossi »

prave ze ne do kriza. Je na to dany postup v jakem poradi se to ma utahovat.Tady je postup jak:http://web.telecom.cz/rozsini/puntoMk1/hv.htm
Rossi
Fiat Punto 1.6Mk1 90 ELX resuscitován
AUDI A6 3.0 Quatro 2002
Odpovědět

Zpět na „Punto - motor“