Motor T-Jet Problem zo studenym startom!

Moderátor: peta.smolik

zuzana.ball
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 205
Registrován: 17 srp 2012, 09:41

Re: Motor T-Jet Problem zo studenym startom!

Příspěvek od zuzana.ball »

Ten motor 1,2 16v 63kw coje v punte 1 ma kod 176B9.000 a ten co je v Bravo,Brava ta E2 60kw ma kod 182B2.000 tak ako to moze byt ten isty motor,ked v Fiat Bravo,Brava ta E3 59kw ma kod 188 A5.000 a ten isty kod aj Kw ma Punto 2 aj Stilo.Strapnujes sa Ty ked napises na auto ktore sa vyraba od 2007 to je Bravo2 T-Jet a radis mu aby vymenil palivovy filter ktory tam ani nieje a Fiat ho do benzinakov pekne dlho nedava!Na tvoju odpoved uz reagovat nebudem lebo to u teba nema vyznam ked chces poradit ohladom Brava 2 tak si o nom najprv nieco nastuduj a nestrapnuj sa tu radou"vymen"palivovy filter"ked tam ani neni!
Volvo V60 9/2011,FIAT BRAVA 1,2 16v 3/2001EX,Bravo 2 T-Jet Sport 150ps 8/2009EX,Fiat Stilo 1,6 16v 76kw 6/2005.
Reklama
 

Uživatelský avatar
peta.smolik
Všeználek
Příspěvky: 2559
Registrován: 26 dub 2010, 15:19
Bydliště: V.M.
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor T-Jet Problem zo studenym startom!

Příspěvek od peta.smolik »

Je mi to fuk piš si co chceš ale trvám na tom že na Fiatu Bravo 1,2 16v 59kw Eeuro3 palivovej filtr je mimo nádrž, možná jak na kterým ale kamarád má Bravo z roku 2001 a palivový filtr pravidelně mění
Omlouvám se že jsem si myslel že na Bravu T-jet je palivový filtr onlouvám se všem co si to přečetli krom zuzana.ball páč tento uživatel je ......
Punťa fire, Rosso Tiziano
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele
Marengo
Začátečník
Příspěvky: 2
Registrován: 11 lis 2012, 22:57
Bydliště: Prahá

Re: Motor T-Jet Problem zo studenym startom!

Příspěvek od Marengo »

Moje drahá polovička jezdí v Bravu 1,2 16v r.v. 06/2001 benzínový filtr tam je neboť ho měnívám skoro každej rok, naposled jsem kupoval Meyle za 100kč, to se mi na dílech do Fiatů líbí že ceny klesají i když ostatní ceny se stále zvedají :( :(
Fiat Marengo 1,9 TD 100
Fiat Bravo 1,2 16v 80
Uživatelský avatar
moskater
Fiaťák
Příspěvky: 132
Registrován: 04 bře 2008, 10:30
Bydliště: Košice

Re: Motor T-Jet Problem zo studenym startom!

Příspěvek od moskater »

Caute, ja mam tiez problem so studenym startom, ale nie tak ako pisete vyssie. Mne to robi to, ze po nastartovani su otacky na priblizne 1600 otackach, postupne klesaju na 1200 a potom zacne triast motorom (to mam cely cas nohu na spojke) ked spojku pustim otacky klesnu tak, ze motor skoro zdochne, a potom sa otacky ustalia a uz je dobre. Sviecky su vymenene, maju odjazdene 500km. Cele mi to pripada, ze tu chvilu ide motor na tri valce, v podstate je potom aj citit nespaleny benzin. Stretol sa s tym niekto? Nerad by som to opravoval stylom pokus omyl.
zuzana.ball
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 205
Registrován: 17 srp 2012, 09:41

Re: Motor T-Jet Problem zo studenym startom!

Příspěvek od zuzana.ball »

Pokus omyl?Ty si myslis ze ked prides do Fiatu alebo nebodaj ku nejakému garazovemu Tipkovi hned ti zisti zavadu,nahoda je svina ale moc tomu neverim.Mne to robil benzin.Od kedy ti to robi a kto ti menil sviecky.Podla mna to bude cievka.Treba to dat v prvom rade na diagnostiku.
Volvo V60 9/2011,FIAT BRAVA 1,2 16v 3/2001EX,Bravo 2 T-Jet Sport 150ps 8/2009EX,Fiat Stilo 1,6 16v 76kw 6/2005.
Uživatelský avatar
moskater
Fiaťák
Příspěvky: 132
Registrován: 04 bře 2008, 10:30
Bydliště: Košice

Re: Re: Motor T-Jet Problem zo studenym startom!

Příspěvek od moskater »

zuzana.ball píše:Pokus omyl?Ty si myslis ze ked prides do Fiatu alebo nebodaj ku nejakému garazovemu Tipkovi hned ti zisti zavadu,nahoda je svina ale moc tomu neverim.Mne to robil benzin.Od kedy ti to robi a kto ti menil sviecky.Podla mna to bude cievka.Treba to dat v prvom rade na diagnostiku.
nie dlho asi 2 tyzdne v podstate hned ako som vymenil sviecky a natankoval plnu (oboje v rovnaky den), takze to moze byt jedno aj druhe :) ...sviecky boli kupovane vo fiate a menene "garazovim tipkom" skusim vyjazdit nadrz a natankovat inde, ja len dufam, ze uz sa aj v shelke neznizili k ubohostiam. zaujimave je ze mi to robi len ked auto stoji dlhsie ako 8 hodin, inak startuje normalne.

Odoslané z Nexus 4 pomocou Tapatalku
zuzana.ball
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 205
Registrován: 17 srp 2012, 09:41

Re: Motor T-Jet Problem zo studenym startom!

Příspěvek od zuzana.ball »

Mne to robilo na Shell benzine a dokonca V Power.Na tvojom mieste by som ten T-jet nedaval robit ludom ktory taky motor mozno vydeli tak niekde v casopise :lol: Ja to davam robit vyhradne kamaratovi ktory robi vo Fiate.Ten pozna musky tohto auta a poviem ti za tych cca 6rokov co T-jet funguje neriesili nic vazne.
Volvo V60 9/2011,FIAT BRAVA 1,2 16v 3/2001EX,Bravo 2 T-Jet Sport 150ps 8/2009EX,Fiat Stilo 1,6 16v 76kw 6/2005.
Uživatelský avatar
moskater
Fiaťák
Příspěvky: 132
Registrován: 04 bře 2008, 10:30
Bydliště: Košice

Příspěvek od moskater »

takze som tam nalial toto aditivum http://www.pro-tec-slovakia.sk/produkty ... ne_cleaner" onclick="window.open(this.href);return false; a uvidime co sa stane....dam potom vediet.

Odoslané z Nexus 4 pomocou Tapatalku
zuzana.ball
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 205
Registrován: 17 srp 2012, 09:41

Re: Motor T-Jet Problem zo studenym startom!

Příspěvek od zuzana.ball »

Ok.Ja tam tankujem len N98 a nemam ziadny problem na EK boli emisie na 100%.
Volvo V60 9/2011,FIAT BRAVA 1,2 16v 3/2001EX,Bravo 2 T-Jet Sport 150ps 8/2009EX,Fiat Stilo 1,6 16v 76kw 6/2005.
otobrzo
Začátečník
Příspěvky: 46
Registrován: 12 kvě 2014, 10:10

Re: Motor T-Jet Problem zo studenym startom!

Příspěvek od otobrzo »

Zdravim,

mam cerstve bravo T-jet 88 kW (r. v. 2007).
Chtel bych se zeptat, jestli na to kolisani a zdechani pri startu za studena pomuze ten update ridici jednotky?

Nejsem si stopro jist, ale myslim si, ze poprve jsem tento problem pozoroval po nastartovani z kamaradovi baterky (moje originalni znicehonic odmitla nastartovat, nezhasly ani kontrolky a po otoceni vsechno zhaslo a nic). Koupil jsem novou vartu se stejnymi parametry a od te doby mam dojem ze mi pri stratu za studena kolisaji otacky. Pricital jsem to tomu, ze se musi ridici jednotka znovu naucit kolik ma dat benzinu pri urcite teplote. Ted o vikendu mi auto dvakrat po nastartovani zdechlo a az po treti se motor dostal do otacek, kde opet kolisal. Auto pak jelo v poradku ale po zhruba 100 km jsem si vsiml pri predjizdeni do kopce, ze motor ztratil na zlomek vteriny tah (okolo 3000 otacek).

Tady jeste odkaz pro anglicky mluvici, problem je asi celkem bezny.

http://www.fiatforum.com/bravo/311246-c ... conds.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Uživatelský avatar
moskater
Fiaťák
Příspěvky: 132
Registrován: 04 bře 2008, 10:30
Bydliště: Košice

Re: Motor T-Jet Problem zo studenym startom!

Příspěvek od moskater »

moskater píše:Caute, ja mam tiez problem so studenym startom, ale nie tak ako pisete vyssie. Mne to robi to, ze po nastartovani su otacky na priblizne 1600 otackach, postupne klesaju na 1200 a potom zacne triast motorom (to mam cely cas nohu na spojke) ked spojku pustim otacky klesnu tak, ze motor skoro zdochne, a potom sa otacky ustalia a uz je dobre. Sviecky su vymenene, maju odjazdene 500km. Cele mi to pripada, ze tu chvilu ide motor na tri valce, v podstate je potom aj citit nespaleny benzin. Stretol sa s tym niekto? Nerad by som to opravoval stylom pokus omyl.
takze konecne po dlhom case mi to zacalo uz aj pisat chybu do RJ. mam pocit, ze to budu zapalovacie cievky. menili ste ich uz niekto? najazdene mam cca 130000km.
Přílohy
Screenshot.png
Screenshot.png (11.07 KiB) Zobrazeno 7144 x
Uživatelský avatar
moskater
Fiaťák
Příspěvky: 132
Registrován: 04 bře 2008, 10:30
Bydliště: Košice

Příspěvek od moskater »

takze vymenene cievky zapalovania a motor je uz kludny
otobrzo
Začátečník
Příspěvky: 46
Registrován: 12 kvě 2014, 10:10

Re: Motor T-Jet Problem zo studenym startom!

Příspěvek od otobrzo »

Vyvoj problemu s kolisanim ozacek za studena:

Byl jsem ve Fiat servisu v Brne motortec.cz.

Zadnou aktualizaci ridici jednotky na studene starty jim system nenabidl. Vymazali mi adaptacni tabulku ridici jednotky s tim ze po 100 km by se mel motor naucit co a jak a vse by melo byt OK.

Po 400 km na dovolene v nadrzi N95 ze sovnaftu, motor za studena kolisal jako blazen. Po ujeti asi druhe nadrze s polskym benzinem vse OK motor po startu drzi krasne otacky. Najel jsem asi 2600 km po polsku a sem zvedavy jake to bude az natnkuju cesky benzin. Zkusim shell. Pak napisu. Zatim mi to prijde ze je to benzinem.
zuzana.ball
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 205
Registrován: 17 srp 2012, 09:41

Re: Motor T-Jet Problem zo studenym startom!

Příspěvek od zuzana.ball »

Ja tankujem len PL benzin N98 a no problem.Ked som v HR na dovolenke tiez N98,N100 takisto ziaden problem.Na T-Jet r.v 2007 flash R.J na studeny start nieje.Ak ti to neviriesi benzin tak chod po cievkach,sviecky ak neboli menene nato bacha vzdy po 30tis. km.
Volvo V60 9/2011,FIAT BRAVA 1,2 16v 3/2001EX,Bravo 2 T-Jet Sport 150ps 8/2009EX,Fiat Stilo 1,6 16v 76kw 6/2005.
otobrzo
Začátečník
Příspěvky: 46
Registrován: 12 kvě 2014, 10:10

Re: Motor T-Jet Problem zo studenym startom!

Příspěvek od otobrzo »

Tak jsem tady pocase zpatky. Kolisani otacek pri tankovani drazsich benzinu, uz me moc netrapi. Trapi me jina vec. Jakmile klesne teplota k 10 stupnum, tak pri prvnim nastartovani mi to zdechne. Rozviti se kontrolka motoru. Pri druhem startu uz je to v pohode. Kontrolka zhasne. Mate nekdo podobny problem?

Nekde jsem cetl, ze u palivoveho cerpadla je nejaky ventil, ktery by mel drzet tlak 3.5 baru i po vypnuti motoru.
To kolisani tam prisuzovali tomu, ze ten tlak to nedrzi. Moc tomu nerozumim. Cituji plnne zneni:

I have found the problem
Everything comes from the fuel regulator
It has two functions
The first is to hold the pressure of the fuel at 3.5 bar
And second - when the car is not running, the fuel can not be put back in the tank and have a residual pressure in the fuel line
This regulator is located on the pump housing
I do not know whether it is sold as a spare part, I bought it new pump
Represents a plate which is bent by a pressure of the fuel
After a while time, the plate becomes softer and the car does not hold 3.5 bar
Besides when you dont use the car for some hours in the fuel line pressure drops and is so difficult to start the engine
Can be used and pump from Stilo
Here the regulator is much better, and is sold as a separate part
To find out if your problem is coming from the regulator must make two simple test s
Must be mount gauge on the fuel rail
Looking at the pressure on working engine - should be 3.5 bar
Then turn off the engine and monitor the pressure
If everything is OK, there must be a residual pressure 1-2-3 bar in a few hours
Odpovědět

Zpět na „Bravo 2“