fotky naších bráv
Moderátor: peta.smolik
Re: fotky naších bráv
Dnes darcek...dymove smerovečky..ziadna folia,ziaden sprej,origo tmave od vyroby,velmi pekne to ukazalo!
- Přílohy
-
- BL.jpg (85.41 KiB) Zobrazeno 4803 x
Bravo 198 1.4 T-jet Sport
- Reklama
Re: fotky naších bráv
Zdravím jsem tady nový. Zde je moje Bravka...
- Přílohy
-
- 2.jpg (72.53 KiB) Zobrazeno 4774 x
-
- 14.jpg (104.55 KiB) Zobrazeno 4774 x
Re: fotky naších bráv
Super, mas to od nova,alebo jazdene? Aku dosahujes spotrebu so 150k verziou? Ja mam tu slabsiu a mam pocit,ze je trochu hladne No prevazne robim kratke trasy...Inak vidim,ze maranello red je oblubena pre tieto vozy
Bravo 198 1.4 T-jet Sport
Re: Re: fotky naších bráv
Banshee píše:Super, mas to od nova,alebo jazdene? Aku dosahujes spotrebu so 150k verziou? Ja mam tu slabsiu a mam pocit,ze je trochu hladne No prevazne robim kratke trasy...Inak vidim,ze maranello red je oblubena pre tieto vozy
no daj...aku mas spotrebu?
Odoslané z Nexus 4 pomocou Tapatalku
Re: fotky naších bráv
Mesto 8.5,mimo 7.5..rekord bol 6.5 na asi 400km trase..vacsiu som v jednom kuse este nesiel..v lete mozno vyjde taliansko..Kto tvrdi,ze sa da robit aj 5.5 ako pan v jednom inzerate,neverim Je pravda,ze po 60k Punte sa s lahkou nohou jazdi tazko..proste to laka popridavat,popredbiehat
Bravo 198 1.4 T-jet Sport
Re: fotky naších bráv
no tak 8.5 po meste s lahkou nohou mam aj ja...ale nieje problem sa dostat po meste na 10. Ale celkovo mi priemerka vychadza 7.6 ked ratam ze jazdim 60/40. Zacinam rozmyslat nad LPG, bol som zvyknuty na 1.9jtd a to zralo nula cela nula nic oproti tomuto
Banshee píše:Mesto 8.5,mimo 7.5..rekord bol 6.5 na asi 400km trase..vacsiu som v jednom kuse este nesiel..v lete mozno vyjde taliansko..Kto tvrdi,ze sa da robit aj 5.5 ako pan v jednom inzerate,neverim Je pravda,ze po 60k Punte sa s lahkou nohou jazdi tazko..proste to laka popridavat,popredbiehat
Re: fotky naších bráv
Moski este taka mala poznamocka,posledny prispevok sa necituje,kedze ho mas hned nad sebou,dík
Tak vidim,ze medzi 120 a 150 nieje vely spotrebovy rozdiel,vykonovy bude:) No LPG u mna rozhodne nesympatizuje,takze aj keby to zralo 12,nedam ho z dovodov,ktore na to mam. Staci mi,ako vidim ked sused nevie nastartovat-to nema ziadnu šopu ale zanovny voz a znamy skoro uhorel v splynenej Felícii. Ako fakt nic proti LPG ale u mna nikdy. Preco si potom nezhanal ,,ropnu,,verziu takehoto Brava?
Tak vidim,ze medzi 120 a 150 nieje vely spotrebovy rozdiel,vykonovy bude:) No LPG u mna rozhodne nesympatizuje,takze aj keby to zralo 12,nedam ho z dovodov,ktore na to mam. Staci mi,ako vidim ked sused nevie nastartovat-to nema ziadnu šopu ale zanovny voz a znamy skoro uhorel v splynenej Felícii. Ako fakt nic proti LPG ale u mna nikdy. Preco si potom nezhanal ,,ropnu,,verziu takehoto Brava?
Bravo 198 1.4 T-jet Sport
Re: Re: fotky naších bráv
aha ok...mne to tu v tapatalku hadze automaticky, budem to mazat
hej, tiez niesom uplne presvedceny o tom LPG a ropaka som zanechal koli tomu ze nove uz vsetky maju DPF, aj ked ten sa da vybrat a premapovat riadiacka, ale hlavne uz jazdim vacsinou kratke trasy a s tym diesle niesu velky kamarati.
Odoslané z Nexus 4 pomocou Tapatalku
hej, tiez niesom uplne presvedceny o tom LPG a ropaka som zanechal koli tomu ze nove uz vsetky maju DPF, aj ked ten sa da vybrat a premapovat riadiacka, ale hlavne uz jazdim vacsinou kratke trasy a s tym diesle niesu velky kamarati.
Odoslané z Nexus 4 pomocou Tapatalku
Re: fotky naších bráv
No tak to já mám spotřebu kombi 7.1 a to to fakt neškrtím.. no a co se týče po městě tak taky kolem 8. Jinak co se týče výkonu super mám to jako druhý majitel.
Re: fotky naších bráv
hlavne by mali obidvaja zmenit LPG servis, ten s tou feldou, to je na zalobu za nespravnu montaz, HRUBO zanedbany servis, LPG vozy su praveze BEZPECNESIE, treba si nastudovat problematiku, nie pustat domnienky a pocity...Banshee píše:Moski este taka mala poznamocka,posledny prispevok sa necituje,kedze ho mas hned nad sebou,dík
Tak vidim,ze medzi 120 a 150 nieje vely spotrebovy rozdiel,vykonovy bude:) No LPG u mna rozhodne nesympatizuje,takze aj keby to zralo 12,nedam ho z dovodov,ktore na to mam. Staci mi,ako vidim ked sused nevie nastartovat-to nema ziadnu šopu ale zanovny voz a znamy skoro uhorel v splynenej Felícii. Ako fakt nic proti LPG ale u mna nikdy. Preco si potom nezhanal ,,ropnu,,verziu takehoto Brava?
Mosky mas Hatiara v meste, odporucam ist osobne za nim pokecat pokial uvazujes o prestavbe, ja som sa k vam trepal 170km kvoli montazi, aj ked mam pod nosom 5 montaznych firiem, ale oplati sa ist za kvalitou
BRAVO 2010, 1,4 66kW, Tempomat ,LPG BRC
Multiecuscan 2,2
excars:
Punto Mk2b 2003, 1,2 44kW
Punto Mk1 1996, 1,1 40kW
Panda Mk1 1988, 750i 25kW
Multiecuscan 2,2
excars:
Punto Mk2b 2003, 1,2 44kW
Punto Mk1 1996, 1,1 40kW
Panda Mk1 1988, 750i 25kW
Re: fotky naších bráv
Splynovace ktore boli montovane boli uplne inde ako su splynovace dnes. Cize to ani neporovnavaj a tak isto motor bol tiez kdesi za opicami. Tie splynovace sa stale srali. Vela ich bolo zakazanych. Tieto nove su parada ale tiez ich treba cistit, sviecky musia byt ok atd. Nieje to len otom natankovat a sa odviest.
500X Multiair 140
Re: Re: fotky naších bráv
jj, uz som na neho dostal viac odporucani asi za nim naozaj zbehnem po informacie, ta spotreba sa mi nepaci a ak by bola navratnost do max 2 rokov, tak by som sa na to dal...najazdim tak 900-1000 za mesiac.bajo777 píše:Banshee píše:Mosky mas Hatiara v meste, odporucam ist osobne za nim pokecat pokial uvazujes o prestavbe, ja som sa k vam trepal 170km kvoli montazi, aj ked mam pod nosom 5 montaznych firiem, ale oplati sa ist za kvalitou
Sent from my Nexus 4 using Tapatalk
Re: Re: fotky naších bráv
Ja mam diesel, cca. 10 mesiacov som mal DPF filter v aute, teraz je uz vonku. Hovadina jak traky, auto lepsie jazdi, o spotrebe ani nehovorim. Mimochodom aj lepsi zvuk Taktiez som dal zablendovat EGR ventil...momentalne rozmyslam nad chipom...moskater píše:hej, tiez niesom uplne presvedceny o tom LPG a ropaka som zanechal koli tomu ze nove uz vsetky maju DPF, aj ked ten sa da vybrat a premapovat riadiacka, ale hlavne uz jazdim vacsinou kratke trasy a s tym diesle niesu velky kamarati.
Re: Re: fotky naších bráv
pri tom najazde bych sa nato vykaslal...posledny rok som spravil 18000, ale momentalne robim 3000 mesacne, navratnost mi vychadza cez 30000km odjazdenych km...kazdopadne u mna do 2 rokovmoskater píše:jj, uz som na neho dostal viac odporucani asi za nim naozaj zbehnem po informacie, ta spotreba sa mi nepaci a ak by bola navratnost do max 2 rokov, tak by som sa na to dal...najazdim tak 900-1000 za mesiac.bajo777 píše:Banshee píše:Mosky mas Hatiara v meste, odporucam ist osobne za nim pokecat pokial uvazujes o prestavbe, ja som sa k vam trepal 170km kvoli montazi, aj ked mam pod nosom 5 montaznych firiem, ale oplati sa ist za kvalitou
Sent from my Nexus 4 using Tapatalk
BRAVO 2010, 1,4 66kW, Tempomat ,LPG BRC
Multiecuscan 2,2
excars:
Punto Mk2b 2003, 1,2 44kW
Punto Mk1 1996, 1,1 40kW
Panda Mk1 1988, 750i 25kW
Multiecuscan 2,2
excars:
Punto Mk2b 2003, 1,2 44kW
Punto Mk1 1996, 1,1 40kW
Panda Mk1 1988, 750i 25kW
Re: Re: Re: fotky naších bráv
no neviem, v kazdom pripade nemam v plane sa toho auta coskoro zbavit a pri sucasnom vyvoji cien benzinu by sa to oplatit mohlo....ty to mas namontovane na t-jete?