1,7 TD nestartuje
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
Re: 1,7 TD nestartuje
Neměli by jste někdo detailnější informace o startéru?? jak ověřit funkčnost či jaký má mít odpor vynutí atd..
Fiat Punto MK1 SX 1,7 TD 52kw rv. 95 - Dosloužil :(
Aktualně Fiat Stilo 1,9 JTD 85 kw r.v 03
Aktualně Fiat Stilo 1,9 JTD 85 kw r.v 03
- Reklama
- peter963
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 419
- Registrován: 09 kvě 2013, 15:24
- Bydliště: KOSICE STARE MESTO
Re: 1,7 TD nestartuje
Ak mas vonku starter a chces ho vyskusat tak musis ho napojit.Plusovy kabel napoj na tu srubukde ide privod + a z nej taky kratsi sktorym potom skusis prilozit na ten kontakt na ktori sa pripaja na spinac ten tenky kabel.Nezabudni dat starter na kostru a poriadne drzat,lebo snim cukne.Ak je dobri tak skoci pastorcek a roztoci sa.Ono bi sa to malo skusat na stolici. Ked nevysunie a neroztoci tak potom bube v prdely spinac,toje ten maly sulok kde su pripojene kable na startri.Vysunie a neroztoci tak to potom mozu bit uhliky v startri,roztoci a nevysunie toje spinac
PETER Sn.-FIAT PUNTO-1.7 TD SX 5dvr.Ex
PETER Jun.-FIAT PUNTO-1.2 60 SX 3dvr.Ex
Prirastok FIAT FREEMONT 2l JTD
PETER Jun.-FIAT PUNTO-1.2 60 SX 3dvr.Ex
Prirastok FIAT FREEMONT 2l JTD
Re: 1,7 TD nestartuje
Startér jsem přímo venku neměl neboť tam je jeden šroub hezky utopenej a já budu mít golu až o víkendu ale když jsem skusil napojit + na spínačku tak byl potichu...skusím to v sobotu vytáhnout a kouknout se na to detailněji když nic tak koupím z vrakáču za 500 jinej
Fiat Punto MK1 SX 1,7 TD 52kw rv. 95 - Dosloužil :(
Aktualně Fiat Stilo 1,9 JTD 85 kw r.v 03
Aktualně Fiat Stilo 1,9 JTD 85 kw r.v 03
Re: Re: 1,7 TD nestartuje
11.8V je vymlácená baterka, tak si ji prosím tebe nejdřív pořádně nabij a pak řeš startovánístraki píše:Baterka je nová cesta byla cca 5 až 10 km a svorky na baterce jsem očistil a dotáhl na max div sem nestrhl závit bohužel nic...na baterce je 11,8V v klidu i při startu.
Zítra jdu proměřit napětí na svorkách od relátek a taky zkusím otočit startérem napojením přímo na baterku pokud najdu vhodný drát neboť se mne podařilo spálit startovací kabely a řekl jsem si že si je radši udělám než je znovu kupovat bohužel jsem se k tomu ještě nedostal
- peter963
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 419
- Registrován: 09 kvě 2013, 15:24
- Bydliště: KOSICE STARE MESTO
Re: 1,7 TD nestartuje
Ak baterka ma len tych 11,8v tak starter bi mal aspon cvaknut. Ak mas moznost ho startnut druhou baterkou cez start kable tak skus a uvidis ci je dobry starter.
PETER Sn.-FIAT PUNTO-1.7 TD SX 5dvr.Ex
PETER Jun.-FIAT PUNTO-1.2 60 SX 3dvr.Ex
Prirastok FIAT FREEMONT 2l JTD
PETER Jun.-FIAT PUNTO-1.2 60 SX 3dvr.Ex
Prirastok FIAT FREEMONT 2l JTD
Re: 1,7 TD nestartuje
baterka má 11,8 kvůli tomu že jsem to táhnul, svítil a měl zapnutý rádio když jsem byl taženej a taky jsem to zkoušel párkrát nastartovat včetně žhavení atd. takže prosím rady typu vymlácená baterka si nechte od cesty (za ostatní rady samozřejmě moc děkuji)...nejsem natolik blbej abych nepochopil že když je vymlácená baterka že to nestartuje to by musela mít cca pod 9v aby startér ani neštěknul....když bylo -5 a auto stálo týden venku bez pohybu tak jsem nastartoval s baterkou co měla kolem 10,5v sice se temu nechtělo a klíňák řval že ho týrám ale naskočilo to.
To že jsem zmínil že má baterka 11,8 bylo hlavně míněno to že i když má být pod zátěží tak si drží stejné napětí tudiž buť do startéru nic nejde nebo to do startéru dojde ale je v něm chyba a šel jsem napřed po relátkách neboť ty necvakaly
To že jsem zmínil že má baterka 11,8 bylo hlavně míněno to že i když má být pod zátěží tak si drží stejné napětí tudiž buť do startéru nic nejde nebo to do startéru dojde ale je v něm chyba a šel jsem napřed po relátkách neboť ty necvakaly
Fiat Punto MK1 SX 1,7 TD 52kw rv. 95 - Dosloužil :(
Aktualně Fiat Stilo 1,9 JTD 85 kw r.v 03
Aktualně Fiat Stilo 1,9 JTD 85 kw r.v 03
Re: 1,7 TD nestartuje
Starter vyzkoušíš namontovaný takhle.Na starteru musíš mít od baterky napětí (plus).Z tohoto místa NAKRÁTKO spoj konektor na cívce a cívka by měla cvaknout.Necvakne-li je vadná.Cvakne a nic se neděje tak je vadný kontakt v cívce. Cívka musí sepnout kontakt do starteru a vysunout volnoběžku s pastorkem do setrváku. Stává se také že je někdy seklý pastorek v setrváku. Zařadit 5ku a popojet s autem. Jinak vadný starter a není na škodu ho vymontovat (dost problém s horním šroubem) a nechat opravit (cena kolem 1tis.) Starter z vrakoviště tě může zase po nějaké době potrápit.
Jinak po zapnutí klíčku a start klíčkem se přivede napětí právě na ten kontakt na cívce(slabý drát) a ta uvede v činost startér. Když tam to napětí není tak potom je vada v relátku a nebo ve spínačce.atd.
Jinak po zapnutí klíčku a start klíčkem se přivede napětí právě na ten kontakt na cívce(slabý drát) a ta uvede v činost startér. Když tam to napětí není tak potom je vada v relátku a nebo ve spínačce.atd.
FIAT PUNTO MK ll HLX 1,9 JTD 80/59KW. 9.99 5 dv.šedostříbr.meta.
Re: 1,7 TD nestartuje
V posledním příspěvku se zmiňuješ že při asi (posledním startu) ti řval klíňák,tak to budeš mít něco přidřený(alternátor,čerpadlo posil.řízení,)atd.
FIAT PUNTO MK ll HLX 1,9 JTD 80/59KW. 9.99 5 dv.šedostříbr.meta.
Re: 1,7 TD nestartuje
zítra jdu startér kuchat z auta neboť právě na tom horním šroubu jsem se zasekl tak jdu na jamu a s pořádným nářadím...
Fiat Punto MK1 SX 1,7 TD 52kw rv. 95 - Dosloužil :(
Aktualně Fiat Stilo 1,9 JTD 85 kw r.v 03
Aktualně Fiat Stilo 1,9 JTD 85 kw r.v 03
Re: 1,7 TD nestartuje
Tak auto opraveno a už zase startuje...jak se vykuchal ven startér očistil a zkusil napojit na baterku tak fungoval jak jsem ho ale vrátil zpět tak zase ani neštěkl pak z ničehož nic fungoval pouze pastorek pak taky z ničehož nic cvakaly relátka a po vyndání baterky a vrácení zpět zase nic tak jsem vyzkoušel drátem od kostry zahejbat a oběvil jsem jádro problému...ukostřený to bylo ale byl tam tak vysokej odpor že to startér nepobral ale všechno ostatní to zvládlo tak jsem zkusil trojlinku drát smotat dohromady a napojit mínus přímo na motor a lehce se startér protočil tak jsem zajel koupit svorky na baterku a pro jistotu i kabel kterej bohužel byl jen měděná dvojlinka se čtyřkou průměrem tak jsem vyměnil svorku a bezúspěšně tak jsem natvrdo napojil mínus do motoru tou dvojlinkou a fiátek ožil zhruba 11 hodin mne to trvalo a taková chujovina to byla z toho by se fakt jeden pos***
(k tomu vytahování startéru už konečně chápu co to znamená "ani óčko nenasadíš, protože to je u železá" )
(k tomu vytahování startéru už konečně chápu co to znamená "ani óčko nenasadíš, protože to je u železá" )
Fiat Punto MK1 SX 1,7 TD 52kw rv. 95 - Dosloužil :(
Aktualně Fiat Stilo 1,9 JTD 85 kw r.v 03
Aktualně Fiat Stilo 1,9 JTD 85 kw r.v 03
Re: 1,7 TD nestartuje
Jaroslav1 píše:Zatím stačí kostra(mínus) od baterky na motor a nebo převodovku.straki píše:Jak se to kontroluje to ukostření?? to jako mám projít jednotlivý ukostřovací body???
Vidíš ,vidíš,kdyby jsi toto udělal jak jsme ti radili tak už jsi byl za vodou.
FIAT PUNTO MK ll HLX 1,9 JTD 80/59KW. 9.99 5 dv.šedostříbr.meta.
Re: 1,7 TD nestartuje
To jo ale když jsem to zkoušel a všechno (krom startéru) fungovalo + i motor byl pod kostrou tak toto jsem fakt nečekal
Každopádně všem děkuji za rady
Každopádně všem děkuji za rady
Fiat Punto MK1 SX 1,7 TD 52kw rv. 95 - Dosloužil :(
Aktualně Fiat Stilo 1,9 JTD 85 kw r.v 03
Aktualně Fiat Stilo 1,9 JTD 85 kw r.v 03
Re: 1,7 TD nestartuje
No tak dneska jsem dojel z cca 120 km cesty a známej jestli mu nepujčim auto tak jsem mu dal papíry kliče řekl jsem mu kde auto stoji a odešel samozřejmě dlouho nešel tak jsem malinko znervózněl a když se vrátil tak mi hlásí že auto zase nejede tak jdu do auta zkusím nastartovat a zase nic......asi se mne auto mstí že jsem ho chtěl někemu pujčit tak odmítá jezdit.......se na to vys*ru teď abych zase lezl pod auto a zkusil natáhnout kostru i na jinou část motoru jestli to pomůže ...mám takovou malou teorii proč se to děje a to jest že někde zespod auta kde je kostra píchlá na motor byla poškozená tak tam byl velkej odpor a tak to nestartovalo a když jsem natáhl novou na vrch motoru tak se odpor zmenšil no a teď tam ta kostra už asi není tak je tam zase velkej odpor a zase to nestartuje...jediný co se děje že pastorek vyskakuje ale startér netočí takže pokud to nebude kostra tak můžu zase pod auto a vyrvu ten startér a zahodím ho do hajzlu...achy ty naše cesty to abych jezdil max 90 a i to je moc abych někde něco neztratil popř. nevyklepal (asi není dobrý jezdit 140 po zdemolovaných cestách )
Fiat Punto MK1 SX 1,7 TD 52kw rv. 95 - Dosloužil :(
Aktualně Fiat Stilo 1,9 JTD 85 kw r.v 03
Aktualně Fiat Stilo 1,9 JTD 85 kw r.v 03
Re: 1,7 TD nestartuje
No přece kostra (lanko asi 4-6mm průřez) jde od baterky na převodovku.A převodovka je přece spojena s motorem.Starter je spojen přírubou s motorem, tak kde se ti to potom ztrácí najdeš lehce.
(když něco nejde tak se jde po káblu až přijdeš do místa kde tě to kopne)
(když něco nejde tak se jde po káblu až přijdeš do místa kde tě to kopne)
FIAT PUNTO MK ll HLX 1,9 JTD 80/59KW. 9.99 5 dv.šedostříbr.meta.
Re: 1,7 TD nestartuje
No právě já koupil silnější drát a vyměnil jsem to za drát co jsem dal na motoru a ten co byl na motoru jsem hodil na převodovku a ono nic žádná změna tak jsem to dal na startér a zase nicJaroslav1 píše:No přece kostra (lanko asi 4-6mm průřez) jde od baterky na převodovku.A převodovka je přece spojena s motorem.Starter je spojen přírubou s motorem, tak kde se ti to potom ztrácí najdeš lehce.
(když něco nejde tak se jde po káblu až přijdeš do místa kde tě to kopne)
Fiat Punto MK1 SX 1,7 TD 52kw rv. 95 - Dosloužil :(
Aktualně Fiat Stilo 1,9 JTD 85 kw r.v 03
Aktualně Fiat Stilo 1,9 JTD 85 kw r.v 03